"KIM TAEHYUNG!!!" Jerit Ketua Royal Werewolf yang merupakan ayah kepada Taehyung.
"Tuanku, ap yang patut kita buat?" Ujar Jackson.
"jackson..beta nak kmu hantar bebrapa Black Knight yang ad. Halang Taehyung dengan perempuan Vampire tu..jgn bgi perempuan vampire tu hidup..mate dia hanyalah Dian.."
"Baiklah Tuanku, tapi sya ad bad news.."
"Ap"
"Dian..dh mati.."
"APE!!"
"Elder ..Shadow dah makan Dian.."
"Ergh! Jgn bagi perempuan tu hidup! BUNUH DIA!! "
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
"Bwoya!" Marah Ryea.
"Mian..mian.." tawa taehyung memecah suasana sunyi di halaman rumah Taehyung.
"Ish ..org suruh blajar dia pegi main plak.."
Taehyung menoleh ke belakang rumah. Berkerut dahinya. Dia lihat Jackson dan Mark berdiri di belakang rumah sambil memandang kearahnya dan Ryea.
"Ryea..sya nk msuk jap..awk tunggu sini ye.." ujar taehyung.
"Nae.." ujar Ryea. Sesungguhnya dia tahu ap yang berlaku. Dia dapat menghidu kehdiran Black Knight.
Setelah Taehyung meninggalkan Ryea sendirian. Ryea bangun dan cuba menggunakan kuasa pendengarannya.
"Ke herato.." ucap Ryea.
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇
"Korng nk ap? Mcm mne korg tau aku kat sini?!"
"Putera Taehyung.."
"korng nk ap.."
"Tuanku, suruh kami datang..untuk bwk putera balik werewolf world.." terang mark
"Aku x nk..korg ckp dkt appa aku selesa dgn manusia.."
"Dan mate vampire putera.." balas jaeckson.
"Klu dia vampire pun knape..korg jgn nk brani ganggu kami lagi.." ujar taehyung kasar.
Lalu dia meninggalkan Jackson dan Mark. Taehyung berjalan kearah Ryea. Wajahnya cuba di maniskan. Apabila Taehyung datang pada Ryea.
"Mian.."
"Black knight?" Tanya Ryea.
"A..aniya.."
"Jgn tipu awk..sya tahu..sya dgr semuanya.."
"Huh..sya x nk blik.." ujar taehyung
"Na ara.." Ryea senyum lalu terus memeluk taehyung. "Sya pon x nk awk pgi.." akur Ryea.
"Qumawo.."
To Be Continue
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇
Huhhuhhu..mcm x best je..hehe ampun..
Thanks
Vote & Comment
YOU ARE READING
(C) Dangerous Love
FantasyVampire vs werewolf? Tapi kalau jatuh cinta dan merupakan mate? Apa yang akan jadi? Untuk sinopsis seterusnya sila baca part 1 Bye. Enjoy Reading Highest Ranking #52 Highest Ranking #32 💓