Κεφάλαιο 6

3.2K 375 15
                                    

     Είχε έρθει πολύ κοντά μου. Ένιωθα την αναπνοή του στο πρόσωπο μου. Μα πως είχε μπορέσει η Μελίσσα και η κάθε Μελίσσα να απομακρυνθεί από αυτόν;
  

  Όταν ήθελε μπορούσε να γίνει πολύ γλυκός....κι ας ήταν τον περισσότερο καιρό ηλίθιος.

    Με κοιτούσε στα μάτια καθώς περίμενε την απάντηση μου γι' αυτό που είπε. Γιατί χρειαζόμουν κάτι να πιστέψω. Τα λόγια του αντηχούσαν στο κεφάλι μου και τότε άρχισα να καταλαβαίνω.
 

   Όταν ήρθε εδώ ήταν χαμένος σαν εμένα. Δεν είχε κανέναν, δεν ήξερε που βρισκόταν και σίγουρα πονούσε. Μπορεί όχι σωματικά αλλά ψυχικά.

    Η δικιά μου περίπτωση είναι ένα τίποτα μπροστά στην δικιά του. Ήμουν πληγωμένη αλλά θα μπορούσα να γιατρευτώ και να λύσω τα προβλήματα μου εύκολα.

    Παρόλα αυτά είχα χαθεί. Είχα νιώσει πως δεν μπορούσα να εμπιστευτώ κανέναν, πόσο μάλλον τον εαυτό μου.
   

  Πάντα με θεωρούσα δυνατή. Με θεωρούσα ένα άτομο που μπορούσε να χειριστεί το κάθε πρόβλημα.

     Όμως εκείνη την νύχτα το ξέχασα αυτό. Το μόνο που σκεφτόμουν και πίστευα είναι ότι τίποτα δεν είναι σταθερό.
   

  Έτσι με έχασα, ξεχνώντας ποια είμαι. Τι έχω κάνει. Τους σκοπούς μου.

    Είχα ξεχάσει τα πάντα. Αλλά δεν θα το άφηνα έτσι. Δεν μπορούσα άλλωστε. Σωστά;
   Τον κοίταξα στα μάτια.

-Γι' αυτό με βοήθησες έτσι; Σου θύμισα τον εαυτό σου όταν είχες πρωτοέρθει εδώ.

    Δεν πήρε το βλέμμα του από πάνω μου. Ούτε απάντησε. Μόνο κούνησε το κεφάλι του καταφατικά.
  

  Είχε πάρει ένα χαμένο βλέμμα. Έπρεπε να κάνω κάτι γι' αυτό. Δεν έπρεπε;

     -Μοιάζεις πολύ με ιγκουάνα έτσι. Του είπα ξέροντας πόσο μεγάλη βλακεία είχα πετάξει.
   

 -Έχεις τον τρόπο σου να καταστρέφεις τις ρομαντικές στιγμές έτσι; Με ρώτησε έχοντας ένα χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπο του.

    Όπα! Σκέφτηκα. Τι ήθελε να πει τώρα;
   

- Γιατί υπήρξε  ρομαντική στιγμή; Τον ρώτησα περιπαιχτικά.

   -Δεν ξέρω εσένα πως σου φάνηκε; Είχε πλέον πάρει το ίδιο ύφος.
   

-Ε...ανάλογα. Συνέχισα με το ίδιο βλέμμα.

   -Τι ανάλογα? 
   

-Ε αν το δεις όπως το βλέπω εγώ. Δεν είναι ρομαντικό. Περισσότερο... λυπητερό.

The ForgottenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin