8

7.3K 591 45
                                    

"Ti si luda", Wendy mi je rekla nakon što sam se vratila za naš stol. "Stvarno si luda." Oči su joj bile otvorene od šoka i sva se tresla. Nekako sam mislila da to nije bilo od uzbuđenja.

"A što mi može? Nije on tako 'strašan' kakvim se predstavlja." U ovih nekoliko tjedana koliko smo pričali, shvatila sam da je Landon Harper poprilično dobra osoba. Malo narcisoidan, ali dobar. Nije on toliko zločest i loš.

Diana koja je sjedila nasuprot meni je podigla pogled sa svoje hrane i pogledala u Wendy. "Ja mislim da je dobro postupila", slegnula je ramenima. "I treba ih naučiti pameti."

Kimnula sam glavom. Napokon netko tko razumije. "Hvala."

Pogledala sam prema njihovu stolu, nastavili su se smijati i pričati. Svi osim Landona, izgledao je zamišljeno i brljao je po tanjuru s hranom, gledajući negdje ispred sebe. Vratila sam pogled na svoje prijateljice potpuno se opustivši.

* * *

"Ti si budala", Jay mi je rekao čim sam ušla u kuću. Držao je led na zatvorenom oku i izgledao poprilično napušeno i zapitala sam se je li to morfij ili samo marihuana. "Aaron mi je javio što si napravila i imam ti samo ovo reći: ti si budala."

Pogledala sam izubijano lice svog polubrata i nešto u meni je proradilo. Ali ne. Neću se sada svađati s njime, ne dok je ovakav. Napravit ću ovo u Olive stilu. "Nema na čemu, Jay", odvratila sam mu i potapšala ga po leđima te se uputila prema svojoj sobi.

Ostatak dana sam provela dovršavajući posljednju sezonu Južnjačkog srca (eng. Hart of Dixie) i čitanju knjige koju sutra obrađujemo kao lektiru. Da, nema šanse da to pročitam u jednom popodnevu tako da se neću ni mučiti da ju dovršim. Odložila sam ju na radni stol i uzela mobitel.

Jedna poruka od:
Susie

Otključala sam mobitel i ušla u poruke.

Šalje: Susie
Jesi za tulum?

Prima: Susie
A ne. Ovoj curi je dosta tuluma za neko vrijeme.

Šalje: Susie
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!! Hajde, treba mi navigator opet. Molim te....

Prima: Susie
Sutra me častiš pizzom ;)

Šalje: Susie
Može! Pokupim te u devet... Najbolja si<3

Pogledala sam na sat i shvativši da imam samo petnaest minuta da se spremim, potrčala sam u kupaonicu. Obavila sam nuždu, oprala zube i počešljala kosu. Ovoga puta sam odlučila ići bez šminke.

Nije kao da imaš vremena da se šminkaš...

Zašto se ti uvijek pojaviš u situacijama u kojima mi uopće nisi potrebna?

Jer mi je to posao.

Kojeg obavljaš veoma loše.

"Bože Olive... Opet pričaš sama sa sobom", promrmljala sam si u bradu dok sam navlačila traperice. I bum! Pala sam na pod. Ostala sam ležati kako bih se lakše obukla i zakopčala jer, pogodite što, ova djevojka se malko udebljala. Ali baš me briga.

Obukla sam majicu kratkih rukava s nekim glupim natpisom i na to obukla teksasicu i obula tenisice. Prošla sam rukom kroz kosu, uzela novce koje sam stavila u maskicu od mobitela i izašla iz sobe.

"Kuda i s kim?" Lydia je upitala kad sam sišla niz stepenice. Spremala je suđe u kuhinji i očito je bila sama.

"Do grada sa Susie." Mala laž joj neće naškoditi. "Gdje je tata? Jay?" upitala sam.

Breaking Bad Boy's HeartWhere stories live. Discover now