U čudu sam gledala neku budalu kako je skinuo majicu, preskočio ogradu balkona i bacio se u bazen te je nekoliko sekundi kasnije izornio i počeo se veseliti sa svojim prijateljima koji su stajali oko bazena teturajući i prijeteći da će se svakog trena naći pod vodom i umrijeti.
Ako se pitate, Jay me uspio prokrijumčariti na neki jadni tulum bez tatinog znanja i sad sam tu, okružena pijanim idiotima. Jaya sam izgubila i nikoga ovdje ne poznajem tako da sam praktički sama i ne znam što da radim.
Hvala ni na čemu, Jay.
Kad mi je bilo dosta tog sranja, odlučila sam izaći na svježi zrak kako ne bih još više poglupila od gledanja ovih idiota. Po prvi put otkako poznajem Jaya sam se zapitala jesu li njegovi prijatelji mentalno stabilni, jer kako se meni čini nisu baš... Morat ću ga pitati.
Sjela sam blizu izlaza iz stražnjeg dvorišta u slučaju da se pojavi policija i izvukla cigaru i upaljač iz džepa traperica te zapalila. Kolike su šanse da me Jay vidi? Velike. A onda opet, koliko sam cura vidjela ovdje s istom bojom kose kao moja? Upravo tako, puno.
Nemam razloga za brigu.
Naslonila sam glavu na ogradu i zatvorila oči, ispuhavši dim. Ponovila sam radnju nekoliko puta dok nije ostao samo opušak. Taman kad sam ga bacila na travu i zgazila, neka cura mi je prišla sa sladoledom u ruci.
"Izvoli", rekla je veselo i pružila mi kornet.
"Što bih ja trebala s time?" zbunjeno sam upitala. Jel ovo neka zajebancija ili samo u Westfieldu dijele sladolede na tulumima?"
Gledala je u mene kao da sam luda. "Pa pojesti ga." Nakon toga je otišla dalje, dijeleći ljudima kornete. Pa hajde, dobro onda.
Teško žabu u vodu natjerati...
Opet sereš?
"Ej mala!" začula sam nekog dečka pa odvratila pogled sa svog sladoleda i pogledala ulijevo. Grupica pijanih idiota je stajala nedaleko od mene i gledali su u mom smjeru. "Pita moj frend", pokazao je palcem na svog frenda koji je držao pivo u ruci i smijao se, "za kol'ko ližeš?"
Baš kad sam pomislila da je idiotizam na ovom tulumu dosegnuo granice. Krenula sam odgovoriti, ali netko ga je lupio šakom posred face, ovaj je pao, netko se našao u sredini, njegovi prijatelji su se uskokodakali i nastalo je sranje.
Ustala sam, zaboravila na sladoled i potrčala prema grupici. Ono što sam ugledala me iznenadilo; Landon i Glen su se tukli, ali ne međusobno. Tukli su se s ovim pijanim idiotima. Koliko god sam htjela gledati kako će to završiti, morala sam reagirati.
Dok sam se gurala između mase ljudi, u glasu mi je odjeknuo Jayev glas, točnije ono što mi je rekao prije negoli smo ušli u dvorište. "Ne radi ništa glupo."
Žao mi je, braco, ali ovo je za dobro tvog najboljeg prijatelja.
Očito nisam bila jedina koja je tako mislila jer sam ubrzo ugledala Gavina kako utrčava i podiže krvavog Landona. Ja sam za to vrijeme pomogla Glenu te smo nas petoro izletjeli iz dvorišta. "Jay", obratila sam se Gavinu zadihano. "Moram pronaći Jaya."
"Ako se vratiš tamo..." Landon je napravio grimasu, "ne piše ti se dobro."
"Ali, ali--" uspaničeno sam počupala kosu.
"Poslušaj me, Olive!" Uhvatio me za ramena i protresao. "Bio sam milijun puta na ovakvim tulumima i milijun i jedan put sam se potukao. Jednom kad pobjegneš od takvih idiota, ne vraćaš se bez obzira na one koji su ostali, makar to bila i tvoja... što ja znam, mama."
Oči su mi se napunile suzama, ali nisam im dopuštala da padnu. "Vraćam se po svog polubrata, jebe mi se za to što si sad rekao." Naglasila sam svaku riječ te krenula, ali Glen me uhvatio za zapešće ruke i okrenuo prema sebi.
YOU ARE READING
Breaking Bad Boy's Heart
Teen Fiction❝Olive, istina ili izazov?❞ cover: @Vannsy_ ideja: @_fatamorgana