18

7.1K 573 130
                                    

Vijest da je Srednja škola Westfield dobila novog učenika širila se poput side. Svatko je znao za njega. Zvao se Pierson i kad sam ga vidjela, osjetila sam kako mi čeljust pada do poda. Bio je predivan, onaj tip dečka s kojim sve cure žele spavati. Odavao je tu neku vibru nevolje i znala sam da ću uskoro i ja pasti na njega ako ne prestanem toliko razmišljati o njemu, ali nisam si mogla pomoći. Bio je toliko lijep da ga je trebalo staviti pod stakleno zvono i ne dozvoliti nikome da ga dodirne. Imao je te neke jebačke plave oči i pune usnice koje je na neki svoj poseban način izvijao u vragolasti cerek.

Svaka cura u Westfieldu je slinila za njim i imale smo dobro opravdan razlog.

Sjedila sam s curama za stolom u kantini i dovršavala Susieinu napola pojedenu jabuku kad mi je pogled pao na njega. Hodao je uspravno i ponosno, kao da posjeduje cijelo mjesto. Sve ženske glave su se okretale za njim i svakoj se nasmiješio. A onda mu je pogled pao na mene i bam, bila sam mrtva. Namignuo mi je, oblizao usnicu i produžio dalje. Osjetila sam Dianu kako me hvata za ruku tolikom jačinom da sam ispustila jabuku na pod.

"Namignuo ti je!" vrisnula mi je na uho i protresla ruku. "Liv! Namignuo ti je!"

Podigla sam jabuku s poda i stavila ju na njezin polu prazan pladanj pa kimnula glavom. "Znam, Di, sjedila sam pored tebe", promrmljala sam. Nisam se željela okrenuti prema njemu iako mi se glava sama okrenula poput federa koji se vraća u svoj prvobitni položaj. Ugledala sam ga kako sjedi za jednim od stolova sam samcat i na trenutak sam došla u iskušenje da mu se pridružim, ali onda se Quinn došlepala do njega i došlo mi je da se ustanem, odem tamo i razvalim joj šamarčinu posred te plastične njuške. Kuja. Svuda se mora petljati.

A onda je podigao pogled prema meni i ja sam, glupača, umjesto da odvratim pogled, nastavila zuriti u njega. Nasmiješio mi se i mahnuo. Ruka kao da nije bila moja - podigla se, mahnula na robotski spor način i spustila se nazad na koljeno. Okrenula sam se prema curama osjetivši da crvenim. "Isuse", promrmljala sam. "Upravo me uhvatio da zurim u njega."

Wendy je kradomice pogledala prema njemu i nacerila mi se. "Naša Liv baca oko", namignula mi je što je natjeralo blizanke da se glasno nasmiju. "Nije mi jasna ta Quinn", Wendy je nastavila. "Svuda se petlja."

"Kurve žele pažnju", Susie je znalački rekla i ja sam se složila s njom. Otkako više ne razgovaram s Landonom, Quinn kao da je zaboravila da postojim. Pretpostavljam da joj je to bilo i u planu cijelo vrijeme - natjerati mene i Landona da se posvađamo, a onda se praviti nevina i biti tu za njega jer je izgledao stvarno grozno. Ja i dalje ne razumijem zašto je onako reagirao, a prošlo je skoro dva tjedna od tog događaja na moto susretima. Od tada se nismo ni pogledali, a kamoli izgovorili dvije riječi. Više ni ne pušim, bacila sam svaku kutiju koju sam posjedovala i sve upaljače dala Lydiji u kuhinji jer se uvijek žali kako nema.

Moram vam priznati da mi nedostaje razgovaranje s Landonom. S njim sam uvijek mogla pričati o majmunima u jednom, a već o životu u drugom trenutku. Nedostaju mi njegove dubokoumne uzrečice. Nedostaje mi druženje s njim.

Ali, kao što sam obećala Gavinu, klonit ću ga se. I klonim ga se već dva tjedna.

Kad je zvonilo za kraj ručka, pokupila sam svoje stvari i uputila se zajedno s Dianom prema učionici kemije, želeći da sat što prije završi.

* * *

"Ti si Olive zar ne?" začula sam glas i okrenula se prema Piersonu koji me nasmiješeno gledao.

Kimnula sam glavom. "Da, Liv."

"Ja sam Pierson."

Htjela sam reći znam, ali bi bilo još čudnije negoli je već bilo pa sam samo kimnula glavom te okrenula glavu prema Landonu i Quinn. Kuja.

Breaking Bad Boy's HeartWhere stories live. Discover now