"Ne mogu vjerovati da sam se opet nagovorila na ovo", puhnula sam. I večeras sam stajala u redu pred Amadeusom pored Susie jer joj je opet trebao 'navigator', što god joj to značilo, i čekala da nas izbacivač pusti unutra kako bi se ona opet našla s Gavinom.
"A znam, hvala ti, Liv", nakratko me zagrlila nakon čega je pokazala osobnu krupnom tipu pa nas je pustio unutra. Ovaj put se nije odmah izgubila, nervozno je grizla usnicu i propinjala se na prste kako bi pronašla svog prijatelja s povlasticama. Pretpostavljam da su to jer u školi baš nikad nisu zajedno.
Kad ga je ugledala, veselo je zaskvićala i potrčala prema njemu, ostavivši me opet samu. Stvarno moram naučiti reći ljudima ne. Uzdahnula sam i uputila se prema šanku u želji da si naručim nešto, međutim neki ušlogirani tip se spucao u mene i ja sam zateturala unatrag. Već sam se vidjela na podu i kako mi se svi smiju, ali onda sam osjetila nečiji stisak na podlakticama i nečije tijelo kako me sprječava od pada; prepoznala sam taj miris. Bio je to Glen, a ako je on ovdje večeras to znači da je i Jay tu.
"Moraš biti opreznija", šapnuo mi je na uho. "Što piješ? Ja častim."
"Uh", počešala sam se po glavi. "Juice votku."
Kimnuo je glavom i povukao me do šanka. Naručio je dvije juice votke i okrenuo se prema meni nakon što ih je dobio. Lagano sam pijuckala, ne želeći da me odmah odvali.
"Je l' Jay s tobom?" pitala sam ga.
"Da, u separeima je", odgovorio je pokazavši glavom prema vratima koja su vodila do prostorije sa separeima. Kimnula sam glavom i nastavila piti, pokušavajući pronaći (iako si to nisam željela priznati) Landona, jer ako je Gavin ovdje onda je sigurno i Landon.
Glen mi je rekao da mora žuriti jer je došao ovamo da im naruči nešto za piti pa je iskapio sadržaj čaše, naručio bocu votke i šampanjac i odjurio nazad do mog polubrata i ostatka ekipe. Ja sam lagano pila svoje piće, a kad sam ga popila ostavila sam čašu na šanku i uputila se van. Susie me više ne treba tako da nema svrhe da ostanem ovdje i napijem se kad mogu otići kući i spavati.
Ali prije toga moram do zahoda.
Progurala sam se kroz masu ljudi i stala ispred ženskog WC-a, međutim red je bio jako dugačak, a meni se nije dalo čekati pa sam samo produžila u muški koji je, na sreću, bio prazan. Obavila sam što sam morala i izašla iz kabine, oprala ruke i krenula izaći van, ali vrata su se otvorila i neki pijani tip je uletio unutra.
Zadržala sam dah kad sam ga ugledala kako mi se smiješka kao poremećen i počela se udaljavati sve dok nisam došla do pisoara i više nisam imala kamo. Tip je bio na jedva pet metara od mene, ali mogla sam ga osjetiti do mjesta na kojem sam stajala koliko je bazdio na alkohol. Teturavim korakom mi se počeo približavati i kad nije ostalo baš ništa prostora među nama, ruke je položio s obje strane moje glave na zid i progovorio, jako sporo. "Jesi li se izgubila, ljepotice? Ili sam ja u raju?"
Suzdržala sam se od smijanja. "Pa, kao prvo, ljepotane", posprdno sam započela, "ti si bome očajan, a kao drugo, ta fora je odavno izumrla. Još prije dinosaura."
Ali on je nasrnuo na mene, ljubeći me po cijelom vratu. Otimala sam se, čak sam došla u iskušenje da ga lupim tamo gdje sunce ne sja, ali vrata su se otvorila i u prostoriju je ušao Landon.
A moj polubrat za njim.
Bez razmišljanja su nasrnuli na tog pijanog tipa i odmaknuli ga od mene, Landon ga je zveknuo šakom, a ovaj je sam izašao mrmljajući nešto tipa "Čovjek se više ne može ni zabaviti u miru."
ESTÁS LEYENDO
Breaking Bad Boy's Heart
Novela Juvenil❝Olive, istina ili izazov?❞ cover: @Vannsy_ ideja: @_fatamorgana