Nakon što sam javila curama da idem obaviti neki posao s Landonom, on, Gavin i ja smo se uputili skroz na drugi kraj trgovačkog centra kako ne bismo nabasali na moje prijateljice te ušli u još jednu u nizu trgovina s donjim rubljem.
"Mislim da Susie neće biti..." podigla sam obrvu ugledavši nešto što bi trebalo izgledati kao tange. Samo što je to bilo puno... manje? Sitnije? Kako uopće opišeš tange? Pročistila sam grlo. "...oduševljena donjim rubljem."
Ali mentalno sam si opalila šamar kad sam shvatila da pričam sama sa sobom, da me neke cure odmjeravaju na rubu smijeha i da sam izgubila onu dvojicu napaljenih idiota u ovoj ogromnoj trgovini. Zapravo, trgovina je bila poprilično mala, ali se spajala s drugom pa je izgledala veliko...
O čemu pričaš i zašto ne odeš tražiti Landona i Gavina?!
Imaš pravo...
Ostavila sam te takozvane tange i pronjuškala po trgovini. Našla sam ih kod gaćica, i to onih kakve nose Victorijini Anđeli na svojim revijama. Prišla sam im, a Behati Prinsloo je zurila u mene s ogromnog plakata napola gola. Kad sam se osvrnula oko sebe, ugledala sam najmanje šest plakata s drugim Anđelima - također napola golima.
A tako dakle, nalazimo se u Victoria's Secret trgovini donjim rubljem gdje sve košta kao da je napravljeno od zlata.
"Zašto odjednom imam strahovito jak nagon za povraćanjem?" upitala sam dvojicu najboljih prijatelja koji su izgledali kao da vide gaćice od čipke po prvi put u svom životu.
"Možda jer si muško zarobljeno u ženskom tijelu i ne želiš imati nikakve veze sa ženskim stvarima?" Landon si je promrmljao u bradu, njuškajući crvene čipkaste gaćice.
Napravila sam grimasu, prišla mu, uzela gaćice i vratila ih tamo gdje ih je i našao. "A ti si, dragi moj, napaljeni serator kojem bi dobro došao seks."
Vragolasto se osmjehnuo, zarobivši me između stalaka s donjim rubljem i njegovog tijela. "Nudiš se?"
Podigla sam obrvu i odgurnula ga. "Zar ti ja ličim na neku od onih tvojih kurvi s kojima spavaš svaki drugi dan?" upitala sam te krenula pronaći Gavina.
"Malo ljubomorni?" odvratio je, našavši se pored mene na što sam samo kimnula glavom nadajući se da moj izraz lica otkriva koliko me boli kurac za njega.
"Kako da ne", promrmljala sam sarkastično. Gavina sam pronašla kod onih takozvanih tangi. "A da palimo odavde?" upitala sam ga na što je kimnuo glavom.
Za nekoliko trenutaka smo se našli u još jednoj (od milijun) trgovina odjećom. Njuškali smo kroz trgovinu, Gavin i ja tražeći nešto što bi se svidjelo Susie, a Landon pričajući sa svakom curom koja se nalazila na radijusu od petnaest metara. Kako je očajan.
"Što misliš na ovo?" Gavin me upitao podignuvši u zrak majicu s printom benda Slipknot.
Odmahnula sam glavom. "Mislim da se ne bi baš oduševila da za godišnjicu dobije..." još jednom sam odmjerila majicu koju je i dalje držao u zraku, "...majicu s heavy metal bendom čiji su stihovi pjesama prepuni nihilizma i tamne strane života."
"Hej", privukao je majicu bliže sebi i pogladio print, izgledajući uvrijeđeno, "ne vrijeđaj."
"Ma daj, likovi su praktički Sotonjare--"
"...i da te više nikad nisam vidio u njenoj blizini, čuješ li me balonjo?!"
Gavin i ja smo izmijenili poglede, a oboma nam se po glavi vrtila jedna misao. "Landon", rekli smo uglas i potrčali prema njemu.
Zapravo sam se začudila što on i taj ogromni tip koji ga je razvalio šakom posred lica u trenutku kad smo se Gavin i ja približili drami uživo nisu već bili izbačeni iz trgovine. Landonu je curila krv iz nosa, uplašena plavuša je pokušavala odvući tog tipa od njega, ja sam mu pomogla da ustane, a Gavin je pokušao smiriti Grdosiju kojem je još samo para iz ušiju nedostajala.
YOU ARE READING
Breaking Bad Boy's Heart
Teen Fiction❝Olive, istina ili izazov?❞ cover: @Vannsy_ ideja: @_fatamorgana