Koliko god se ja prepirala i opirala, i Landon i Gavin su inzistirali da je bolje da idem s Landonom kući na motoru, nego s Gavinom u autu. Iako mi to nije imalo baš nikakve logike, ipak sam uzela kacigu koju mi je Landon pružio i popela se iza njega.
"Drž' se", rekao je i nasmijao se, a ja sam ga zgrabila oko struka u trenutku kad je krenuo.
Mrzim motore i sve što ima veze s motorima. Kako im to nije jasno?
Držala sam oči zatvorene cijelim putem tako da ni nisam skužila da smo stigli sve dok nije pozvao moje ime. "Jesi dobro?" upitao je, gledajući me preko ramena.
Polako sam sišla s motora, skinula kacigu i pružila mu je. "Fantastično", odvratila sam suho i prošla rukom kroz kosu.
Iscerio se. "Vidimo se u ponedjeljak, Rumsen", rekao je, mahnuo i odvezao se iz ulice.
Krenula sam prema dvorištu, a Aaron je taman bio izašao iz kuće (iz koje je treštala jako jako glasna glazba, koji vrag?). "Hej Liv", nasmiješio se. "Jel to bio Landon Harper?"
Samo si mi još ti trebao sa svojim glupim i nepotrebnim pitanjima. Kimnula sam glavom. "Da, to je bio Landon. Zašto pitaš?"
Slegnuo je ramenima. "Mislio sam da si odustala od izazova", odvratio je, "pa mi je čudno što se družiš s njim."
A boli tebe kurac s kim se ja družim, pomislila sam bijesno, ali nisam to rekla na glas. "Samo me dovezao kući, to je sve." Nadala sam se da nisam zvučila kao da se branim.
"Opusti se, Liv", lupio me lagano po ramenu i izašao iz dvorišta.
Odmahnula sam glavom i ušla u kuću. Tu je, očito, tulum odavno bio započeo jer su skoro svi teturali.
"Liv!" Jay se nasmiješio ugledavši me te mi je, također teturajući, prišao. Pijan je, osjetila sam kako bazdi na alkohol. "Gdje si ti tako dugo?"
"Bila sam u... trgovačkom centru", promrmljala sam, posrnuvši od težine njegove ruke kad ju je prebacio preko mog vrata. "Zašto je tu tulum, pa nema ni tri sata poslije podne?"
"Liv..." Jay me zbunjeno pogledao. "Skoro će osam."
Osjetila sam kako mi se oči otvaraju od šoka. Skoro će osam?! Isuse! Koji vrag? Kako sam se tako dugo uspjela zadržati tamo? Jebote.
"Znaju li tata i Lydia za tulum?" upitala sam ga. Vodio me prema kuhinji, izgledajući urnebesno smiješno tako pijan i još uvijek pomalo izubijan.
"Ne", odmahnuo je rukom. "Oni su otišli posjetiti neku tvoju baku i vraćaju se tek u nedjelju što znači tulum!"
Onda je uletio u kuhinju ostavivši me da stojim nasred prolaza. Izvukla sam mobitel iz džepa i izašla na terasu te nazvala tatu.
"Reci, Olive", javio se uz uzdah.
"Jel baka dobro?" upitala sam zabrinuto. To je jedina baka koja mi je još ostala i, iako me se ne sjeća, volim ju.
"Ne znam", odvratio je. "Zato i idemo u Trenton."
"Javi ako se nešto dogodi", rekla sam, sišla niz stepenice i sjela na ljuljačku.
"Znaš da hoću", rekao je i poklopio. Prije negoli sam zaključala mobitel, provjerila sam koliko je sati. Tri minute do osam. Zanima me koliko će dugo trajati tulum prije negoli susjedi nazovu policiju zbog buke.
Sjedila sam na ljuljački i gledala u prazno sve dok nisam začula vrata terase kako se otvaraju i zatvaraju pa sam podigla pogled. Glen.
Sjeo je - jedva se ugurao, točnije - pored mene na ljuljačku i zaljuljao se. "Zašto nisi unutra s njima?" upitao me.
YOU ARE READING
Breaking Bad Boy's Heart
Teen Fiction❝Olive, istina ili izazov?❞ cover: @Vannsy_ ideja: @_fatamorgana