(proslo je neko vrijeme otkako je ova prica zavrsila i sad kad gledam nazad i iscitavam sve sto ovdje pise, shvacam da ne mogu ne krinđat jer su neke stvari toliko djetinjaste da je to smijesno. svejedno, mislim da nikad necu imat srca povuci pricu u draft jer sam kroz nju imala prilike pricati s toliko dragim ljudima, sto kroz komentare, sto u porukama i jako sam zahvalna svakome tko je ikad dao priliku ovoj prici. nadam se da ce mi svatko tko odluci citat pricu oprostit na nekim djetinjastim i glupim stvarima koje tu stoje napisane i da ce vam se bez obzira na to prica svidjeti. hvala puno svima)
"Olive, istina ili izazov?"
To je bilo pitanje koje je moj cijeli svijet okrenulo naglavačke. Da mi je netko rekao da ću drugu godinu srednje škole provesti družeći se sa školskim zločestim dečkom koji svoje probleme voli rješavati šakama, nikad mu ne bih povjerovala. Međutim, to se dogodilo. Zaboga, to se događa.
Prije tri dana sam zajedno sa svojim polu bratom i njegovim prijateljima igrala bocu istine jer je nestalo struje zbog oluje i dečki su shvatili da postojim. Sranje u koje me uvukao Glen Foster nije moglo biti obrisano kao kad obrišeš gumicom nešto što si krivo napisao na testu iz matematike. Ne, ovo je bilo puno veće od nekog tamo testa i, iskreno, počela sam preispitivati svoj jezik koji je oduvijek bio brži od pameti.
"Izazov, logično", samouvjereno sam odgovorila pa ispružila noge ispred sebe.
Aaron me odmjerio i mogla sam primijetiti kako se cerekao. "Izazivam te da pojedeš teglicu maslina."
"Samo zato što se zovem kao maslina, ne znači da automatski volim jesti masline", preokrenula sam očima.
Jay i Glen prasnuli su u smijeh, a Aaron je razdraženo uzdahnuo. "Ja ne mogu raditi u ovakvim uvjetima", rekao je lažnim britanskim naglaskom.
Izbeljila sam mu se i bila spremna odgovoriti, ali Jay me prekinuo. "Treba nam nešto bolje od maslina."
"Slažem se", Glen je kimnuo glavom. "Treba nam Landon Harper."
Iznenađeno sam ga pogledala, kao i dvojica njegovih najboljih prijatelja. Landon je problematičan i ne bi mi baš bilo svejedno da mu moram napraviti nešto nažao... ali strast je u riziku, nije li?
"O čemu ti?" Jay je zbunjeno upitao. Oh, krećemo. Njegovo zaštitnički nastrojeno raspoloženje se upravo upalilo.
"Pa", Glen je oblizao usnicu, izgledajući malo nesigurno, "moj izazov uključuje Oliveino druženje s... njim."
"Nema šanse!" - "Može!"
Jay i ja smo rekli u glas i razmijenili poglede. Tipično.
"Nema šanse", Jay je ponovio. "Landon Harper je loše društvo i ne želim da Olive ima bilo kakve veze s njim."
"I ti si loše društvo pa se svejedno družimo", odgovorila sam živčano. Mrzim kad odlučuje umjesto mene.
U mraku sam mogla vidjeti kako me ošinuo pogledom, ignorirajući Aaronovo i Glenovo cerekanje. "Ne seri, Olive. Znaš o čemu govorim. Landon nije dobar. Idem po masline." Ustao se i izašao iz sobe, zalupivši vratima u procesu.
Bijesno sam puhnula i vratila pogled na Glena. "Da čujem izazov", rekla sam mu.
"Jesi li sigurna? Jay je rekao--"
"Sigurna sam, Glen, i znam što je Jay rekao. Da čujem izazov."
Oprezno me pogledao, ali ništa nije rekao. Nagnuo se naprijed, šuteći neko vrijeme dok sam ja polako gubila živce, a onda je progovorio. "Uvućeš mu se u život, družite se neko vrijeme, natjeraš ga da te zavoli i onda mu slomiš srce."
Aaron je proizveo neki čudni zvuk, a ja sam ostala sjediti čeljusti širom otvorene. Opa. Znala sam da Glen mrzi Landona i obrnuto, ali nisam znala da je bilo ovako ozbiljno.
Podsmjehnula sam se nakon nekoliko trenutaka grobne tišine. "Tipovi poput Landona nemaju srce."
"Ne brini se ti za njegovo srce, Liv. Jesi li za ili nisi?"
"Naravno da jesam", odgovorila sam kao da se to podrazumijeva.
"Odlično", Glen se nasmiješio.
"Stari, Jay će te ubiti kad sazna", Aaron je tiho promrmljao.
"I baš zato", brzo sam rekla prije negoli je Glen uspio reagirati, "Jay će saznati kad mu ja odlučim reći, nitko drugi. Obećajte mi."
Pogledali su se, a Aaron je uzdahnuo. "Obećavam", rekli su u glas.
"Moramo uvesti nekoliko pravila", Glen je nastavio.
Naravno. Zašto jednostavno kad može komplicirano, zar ne? "U redu, da čujem", uzdahnula sam.
Glen me oprezno odmjerio, kao da se boji da će iza mene iskočiti čudovište i pojesti ga. "Prvo pravilo u ovoj igri", progovorio je, "ti nikako, ni pod koju cijenu, što god on napravio ne smiješ pasti na njega. Možeš li to ispoštovati?"
"Naravno", žestoko sam kimnula glavom.
"I drugo: Landon za ovo", pokazao je prstom na mene i bocu i sobu općenito, "ne smije saznati sve dok ti... ne izjavi ljubav."
Aaron i ja smo prasnuli u smijeh zbog Glenovog izbora riječi, a on je samo preokrenuo očima.
Naposljetku sam kimnula glavom. "Izazov prihvaćen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breaking Bad Boy's Heart
Genç Kurgu❝Olive, istina ili izazov?❞ cover: @Vannsy_ ideja: @_fatamorgana