24

7.8K 590 145
                                    

O L I V E

"To je to, to je ta haljina", Diana je zaključila nakon što sam izašla iz kabine u čisto bijeloj, do poda dugačkoj haljini. Zapravo, mislim da je to bila vjenčanica, ali prodavačica je rekla da može proći kao i haljina za maturalnu. 

Wendy je napravila grimasu, pogledala uokolo da vidi gdje je prodavačica pa, ustanovivši da je zauzeta drugim kupcima, odmahnula glavom. "Ne, to nije haljina za maturalnu. Pričekaj ovdje."

Otišla je do stalka s haljinama i nakon nekog vremena se vratila s nekoliko izbora koje sam, nažalost, sve morala probati. Najradije bih išla u hlačama i majici, ali onda bih vjerojatno bila jedina od djevojaka. Isprobala sam tri haljine, a nijedna im se nije svidjela. Dok nije došao red na posljednju. 

Bila je lijepa, stvarno lijepa. Toliko lijepa da se i meni svidjela, a meni se rijetko koja haljina svidi. Tamno ljubičasta, do poda dugačka, lepršava, bez rukava ili naramenica. Jednostavna, a predivna.

"Hajde, Olive, da te vidimo!" Susie je viknula

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"Hajde, Olive, da te vidimo!" Susie je viknula. "Sto godina si tam-- Opa."

Nastao je tajac. Sve tri su zurile u mene, a ja nisam znala gdje da pogledam koliko mi je neugodno bilo. Wendy je prva došla sebi. "Landon će past na dupe kad te vidi", rekla je progutavši slinu.

"Jako lijepa, jako lijepa", Susie je promrmljala, a Diana kimnula glavom. Osjetila sam kako crvenim od neugode pa sam spustila glavu praveći se da promatram haljinu. Mrzim komplimente. 

"Kupuješ", rekle su uglas, nakon čega su se nasmijale, a ja kimnula glavom. Da, definitivno kupujem...

Dok sam bila na blagajni, a cure gledale neke gluposti negdje sa strane, začula sam poznati kreštavi glas i moje raspoloženje zbog toga što sam našla haljinu koja mi se zapravo i svidjela, automatski se rasplinulo. "Olive!" Quinn je viknula poprilično veselo što me zbunilo.

Nisam se odmah okrenula, nego sam prvo pružila novce prodavačici. "Bok, Quinn", preko volje sam rekla suzdržavajući se od preokretanja očima. Stala je pored mene i odmjeravala nakit na polici koja se nalazila kraj blagajne.

"Lijepa ti je ta haljina", rekla je, "mislim da bi dobro išla s ovom ogrlicom." Uzela je običnu srebrnu ogrlicu bez ikakvog privjeska i položila ju na svoju odjeću. "Ja plaćam to."

Iznenađeno sam ju pogledala. Zašto je odjednom tako dobra prema meni? Ništa mi nije bilo jasno. Prodavačica mi je bez riječi pružila vrećicu s haljinom i objasnila kako ju trebam oprati, ja sam zahvalila i okrenula se kako bih otišla, ali Quinn me zazvala. Stala sam. "Zaboravila si ogrlicu!"

Preko volje sam se okrenula prema njoj i uzela malu vrećicu u kojoj se nalazila ogrlica. Zahvalila sam i krenula prema curama, ali me opet zazvala. Ovoga puta se nisam okrenula, a kad je rekla svoje sljedeće riječi, srce mi se spustilo u pete. "Ja znam." 

Breaking Bad Boy's HeartOnde histórias criam vida. Descubra agora