22

8K 617 112
                                    

"I dalje si ljut?" upitala sam Jaya u ponedjeljak ujutro dok smo izlazili iz kuće. Nakon one svađe, ili što god je to bilo, nije ni riječ progovorio sa mnom cijeli vikend. Uopće mi nije bilo jasno zašto se toliko trza na taj izazov kad sam mu rekla da ću ionako odustati od njega, a sad to mislim zapravo. Neću više pristati ni da mi Glen kupi pet teglica Nutelle.

Kad mi nije odgovorio, samo sam prošla pored njega gurnuvši ga u stranu. Seronja jedan. Neću se uopće živcirati zbog njega. Krupnim korakom sam hodala prema školi, a kad sam ušla u dvorište zastala sam kako bih potražila Glena. Ugledala sam ga kako priča s Allison, Blair i još nekim ženskicama i pošla prema njemu.

"Moramo pričati", rekla sam mu i bez čekanja da mi odgovori povukla ga dalje od njegove ekipice. Stao je ispred mene i prekrižio ruke preko prsa, ali ništa nije govorio jer je očito mislio da ću ja započeti priču što sam i napravila. "Odustajem od izazova."

Iznenadila sam se kad se cinično nasmijao i posegnuo za stražnjim džepom. Izvukao je snop novaca, polizao prste i pogledao me ispod oka. "Koliko ti treba?"

Suzila sam oči u šoku i nevjerici. Došlo mi je da ga maznem šakom, ali sam se uspjela suzdržati. "Nabi si te novce znaš već gdje, seljačino!" procijedila sam kroza zube i izbila mu snop iz ruke. Novci su se razletjeli, a on me iznenađeno pogledao. "Šta je, šta si blenio? Rekla sam ti da odustajem od jebenog izazova, to i mislim. Uostalom", uspravila sam se, "mislila sam da su ti starci bankrotirali."

Preokrenuo je očima. "Zar si stvarno mislila da ti želim kupiti jebeni auto?" nasmijao se. "Pa rekao bih bilo što samo da povrijediš tog gada!"

Nakon ovih riječi se nisam mogla suzdržati i jednostavno sam ga opalila. Bio je to obični šamar jer me šaka i dalje boljela od petka kad sam lupila Piersona, ali svejedno se iznenadio kad mu je pljuska doletjela.

 Bio je to obični šamar jer me šaka i dalje boljela od petka kad sam lupila Piersona, ali svejedno se iznenadio kad mu je pljuska doletjela

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

"Seronja si, znaš", rekla sam i otišla od njega. Bijesno sam koračala prema tribinama gdje sam se nadala da ću zateći Landona, ali sustigao me na pola puta. "Trebam cigaru."

* * *

"Izvoliš", rekla sam i pružila mu dvadeset dolara. Nakon što smo popušili cijelu kutiju cigareta pod tribinama, odlučili smo markirati cijeli dan i sad se nalazimo ispred neke male trgovinice pred koju je stao da kupi sokove i grickalice jer smo planirali ići gledati neki film u kino.

Samo se nacerio i pružio mi ključeve auta. Da, danas je došao u školu autom jer mu je mama zaplijenila motor. Nije mi želio reći zašto. "Što će mi--" Prekinula sam se kad sam shvatila. "Ne. Nema šanse."

"Ma daj, Liv", namignuo je. Volim kad mi kaže Liv, ne znam zašto. I volim kad se cereka kao što to sad radi, iako više volim njegov pravi osmijeh. Ne tako misliti, Olive Imogen!, prekorila sam se. "Ajde, bit će zabavno."

Breaking Bad Boy's HeartOù les histoires vivent. Découvrez maintenant