G L E N
Zurio sam u Quinn, razmišljajući hoću li to napraviti ili neću, kad me iz tog razmišljanja trgnuo Jayev glas.
"Jesi vidio Liv danas?" Pogledavao je po kantini što sam i ja napravio, ali kad ju nisam vidio za stolom za kojim inače sjedi sa svojim prijateljicama, odmahnuo sam glavom. "Čudno", promrmljao je i počešao glavu.
Samo sam slegnuo ramenima, ne rekavši ni riječi. Nastavio sam zuriti u Quinn.
"Znaš što se dogodilo u petak?" Jay je nastavio čudnim tonom koji mi je zvučao poprilično sumnjivo. Ignorirao sam to i odmahnuo glavom. "Saznao sam da je Liv prihvatila onaj tvoj izazov."
Rekao je to tako jednostavno i smireno, kao da najavljuje vrijeme za sutra. Progutao sam slinu. "Da, što se tiče toga... Navaljivala je."
"I nisi ju mogao spriječiti?" podigao je obrvu. "Stari, s razlogom sam rekao da ne želim da se približi Harperu."
"Znači sad sam ja kriv što su se sprijateljili?!" viknuo sam, pokazavši rukama na sebe. Aaron je podigao glavu sa zadaće, a Blair nam je uputila zbunjeni pogled.
"Ne", Jay je mirno odgovorio, "ali si kriv što si joj dao ideju."
"Da si ostao s nama u sobi umjesto da si otišao po masline, ne bi toliko navaljivala", odvratio sam iako mi glas nije bio ni približno miran kao njegov. Bože, bio sam bijesan.
"Poznaš ju dugo kao i ja, Glen", nastavio je. Očito nije namjeravao ostaviti tu temu sa strane što mi je neopisivo išlo na živce. Zašto diže prašinu oko toga, čovječe, pa to je samo glupi izazov?! "Obojica jako dobro znamo da bi ti došla nakon te večeri. Znaš kakva je uporna i tvrdoglava!"
"Možda ne bi bila takva da zna što znači riječ 'ne'. Možda, samo možda, da su ju Ray i Fiona bolje odgojili i da su joj više puta rekli ne kad je nešto tražila od njih, do ovog sranja ne bi ni došlo!"
"Ovo sranje nema veze s Livinim odgojem i ti to jako dobro znaš!" oštro je rekao. "Nisi joj ni trebao spominjati taj jebeni izazov. Sve je tvoja krivica, pomiri se s time!"
Samo sam preokrenuo očima jer nisam imao ni volje ni želje svađati se s njim, ustao i izašao iz kantine, a kad sam se našao vani, izvukao sam mobitel iz džepa i natipkao poruku Quinn:
Imam nešto što će ti biti korisno ako želiš uništiti Olive Rumsen, dođi večeras u Mobyja u osam
-Glen F.Vratio sam mobitel u džep i produžio do svog auta.
* * *
Moby je bio krcat i pun dima kad sam ušao, ali to je bilo očekivano jer je Moby uvijek krcat i pun dima. Ipak sam uspio pronaći jedan mali stolić kraj ulaza gdje sam sjeo i naručio si pivo. Bilo je petnaest do osam i malo sam poranio, ali trebao sam malo vremena nasamo da razmislim kako ću priopćiti Quinn za izazov.
Možda sam đubre, možda i nisam, ali sam toliko jebeno bijesan na Olive i tog idiota Landona Harpera da mi je ovo bila jedina opcija. Nikad nisam mislio da ću na ovakav način izdati polusestru svog najboljeg prijatelja, ali jebiga - dogodilo se.
Samo mi nije bilo jasno kako ona nije shvatila da mi se sviđa. Samo to mi nije jasno. Trči za tim Landonom kao da je jedini na svijetu kad pred nosom ima nekog tko će joj moći pružiti puno više nego on. Bijesno sam stegnuo šaku oko čaše, ali sam se trgnuo kad je stolica ispred mene zaškripala i nasuprot mene se našla Quinn.
"Onda", nasmiješila se, "kakav to sočan trač imaš za mene, Fosteru?"
Sad je bilo pitanje hoću li joj reći ili neću. Vagao sam opcije koje sam imao: reći joj i uništiti Harpera ili joj ne reći, reći Harperu umjesto njoj i svejedno ga uništiti. Pa, obje opcije su u sebi sadržavale to 'uništiti Landona Harpera', tako da stvarno nije bilo bitno kome ću reći. Plus, bio sam bijesan, a ona je već ovdje.
Samo, nisam znao kako to objasniti. Pročistio sam grlo. "Hm, pa... Prijeći ću na stvar odmah--"
"Pametno", prekinula me pogledavši oko sebe i u gađenju stisnuvši nos. "Nadam se da nisam bezveze dolazila u ovu... rupetinu. Bez uvrede", brzo je dodala kad je ugledala konobaricu koja ju taman bila došla uzeti njezinu narudžbu. "Neću ništa, hvala."
Suzdržao sam uzdah pa nastavio tamo odakle sam stao. "-- i stvarno bih te želio zamoliti da me ne prekidaš dok ne čuješ cijelu priču, a onda odluči što ćeš napraviti jer to više, iskreno, nije moj problem jednom kad ti kažem."
Podigla je pogled s krpice kojom je brisala mastan stol od liloleuma, odložila ju sa strane i naslonila laktove na dio koji je bila obrisala. "Pretvorila sam se u uho, Fosteru."
I tako sam joj ispričao sve, od one večeri kad smo igrali istinu ili izazov pa sve do razloga zašto su se Olive i Landon sprijateljili - a pretpostavljam da ju je to najviše i mučilo - a ona me slušala bez prekidanja kako sam joj i rekao. U početku je bila šokirana, ali vješto je sakrila šok zlobnim cerekom.
"Pa to je..." pročistila je grlo kad sam završio, "vrlo interesantna priča."
Kimnuo sam glavom. Oboje smo nekoliko trenutaka proveli u tišini koju je ona prekinula. "Dakle, rekao si da želiš uništiti Landona. Zašto, što se dogodilo između vas dvojice?"
U glavi sam se vratio nekoliko godina unatrag, dok smo još bili dobri. Nas dvojica smo bili najbolji prijatelji, to je bilo prije nego što sam upoznao Jaya, i sve smo radili zajedno. Imali smo nekih šestnaest, tako nešto, kad sam ja upoznao tu jednu djevojku, Jackie. Svidjela mi se, naravno, i zaljubio sam se. Ali Jackie je bacila oko na Landona, on ju je zbario i seksali su se meni iza leđa. Znao je da mi se sviđala i svejedno je to napravio i želio sam ja njemu slomiti srce onako kako je on to napravio meni. Nakon toga smo se posvađali i više nikad nismo pričali kao normalni ljudi.
"Duga priča, ne bi shvatila", rekao sam naposljetku odmahnuvši rukom.
"Pa Glen, hvala ti što si mi rekao tu sočnu priču", nasmiješila se nakon nekoliko trenutaka tišine koja je prošla u međusobnom zurenju jedno u drugo. "Zaista sam uživala u svakoj rečenici."
Siguran sam da jesi, sarkastično sam pomislio. Međutim, nisam to rekao. "Što ćeš sad napraviti?" upitao sam ju.
Spremila je krpicu kojom je obrisala stol u torbu i ustala sa stolice, nataknuvši torbu na rame. "Ispričati Landonu, naravno. Ali mislim da ću pričekati maturalnu večer, neka oboje uživaju ovih tjedan dana dok još mogu. Nakon toga..." coknula je jezikom i nakrenula usnice, ali sam shvatio što je namjeravala reći. 'Krenut će im nizbrdo' bi se ta gesta mogla prevesti. "Vidimo se u školi, Glen. Ćao."
Ugledavši njezinu od zadovoljstva veselu facu, progutao sam knedlu i uspravio se u stolici. Bože, što sam to napravio?
KAMU SEDANG MEMBACA
Breaking Bad Boy's Heart
Fiksi Remaja❝Olive, istina ili izazov?❞ cover: @Vannsy_ ideja: @_fatamorgana