Mjesec dana kasnije
Pažljivo sam nanijela maskaru na trepavice i odaljila se od ogledala, zadovoljna onime što vidim. Doduše, haljina je bila malo prekratka ali dođe vrijeme da i ja pokažem svoje adute, ne?
Uzela sam torbu i strpala mobitel, novčanik i neke sitnice i izašla iz sobe. Gledala sam u svoje crne gležnjače i divila se kako sam ih dobro očistila. Osjećala sam se stvarno samouvjereno i ne znam zašto mi je trebalo slomljeno srce da shvatim koliko sam zapravo zgodna.
"Ej, idem ja", javila sam se. Tata i Lydia su sjedili u dnevnom i gledali televiziju, a Jay je dovršavao večeru u kuhinji.
"Da si doma do--"
"Dvanaest, znam!" prekinula sam tatu. Nisam mu rekla da ću biti doma i prije dvanaest nego sam ih pozdravila i izašla van. Susie me čekala ispred kuće, a usta su joj se iz osmijeha preoblikovala u 'o' kad me odmjerila.
"Rijetko kad se vidi Olive Rumsen u haljini", primijetila je zagrlivši me. "Jako si zgodna, mala."
Nasmijala sam se na njene riječi i zahvalila, pohvalivši i njezin izgled. Ruku pod ruku, krenule smo prema nedavno otvorenom kafiću gdje su nas već čekale Wendy i Diana. Pričale smo o uobičajenim temama, smijući se cijelim putem. Kad smo ušle u kafić, prvo smo pogledom pretražile prostoriju, a onda se uputile prema našim prijateljicama koje su i sebi i nama naručile naša najdraža pića - ledenu kavu.
"Da mi je netko rekao da ću tebe vidjeti u haljini koja nije ljubičaste boje i dugačka do poda, lupila bih mu šamar i nazvala ga davateljem lažne nade!" Wendy se našalila i zagrlila me.
Na trenutak me obuzela nelagoda sjetivši se događaja zbog kojeg sam nosila tu haljinu, ali sam se ubrzo pribrala i nasmijala. "Eto, čuda se događaju." Ne, nego zbog slomljenog srca shvatiš da si jebeno zgodna. Ah, to ti dođe na isto.
"Onda, W, pričaj!" Susie je prekrižila nogu preko noge i naslonila se laktovima na stol. "Kako je bilo u Grčkoj? Koga si upoznala? Jesi li nekog upoznala?" namignula je. Tipična Susie.
Wendyno lice ubrzo je krasio poprilično široki osmijeh što nam je dalo naslutiti da je ipak nekog upoznala. Diana je zapljeskala, a ja i Susie smo razmijenile uzbuđene poglede. "Zove se Ilias i predivan je. Visok, taman, mišićav... jao, cure moje..." Sneno se nasmiješila.
"Jeste se... znaš?" Diana je upitala, cereći se od uha do uha, a samo jedan pogled na Wendy dao nam je do znanja da jesu.
"O moj Bože!" uzviknula sam nježno lupivši svoju najbolju prijateljicu u rame šakom. "Wendy!"
Sve četiri smo se nasmijale. "Koliko puta?" Susie je podigla obrve gore-dolje, na što se Wendy slatko nasmijala.
Bila sam sretna zbog svoje najbolje prijateljice. Stvarno jesam. Pretpostavljam da to između nje i Iliasa više ne traje - mislim, očito da ne traje jer se ona vratila u Ameriku, a on je i dalje u Grčkoj (bravo Olive, pravi si Sherlock!) - ali izgledala je tako sretno dok se prisjećala da je jednostavno isijavala i izgledala još ljepše nego inače.
YOU ARE READING
Breaking Bad Boy's Heart
Teen Fiction❝Olive, istina ili izazov?❞ cover: @Vannsy_ ideja: @_fatamorgana