..
Vše to začalo roku 2119, mezi lidi už se pomalu, ale jistě, šířila zásadní informace. Vědci úspěšně vypěstovali prvního hybrida, a mnoho dalších jich bylo na cestě.
Proč by byla tato informace tak zásadní?
Odpověď je snadná- lidé mohli mít své vlastní sluhy, levné pomocné síly, sexuální mazlíčky a zboží, které se dalo prodávat za nemalé peníze na černém trhu. Měli další věc, kterou mohly prachsprostě využít, a nikdo jim nemohl nic udělat, protože hybridi byli v zákoníku zařazeni jako věc. Za vraždu, únos, nebo jiné zneužití hybrida nebyl žádný postih, trest, trestní stíhaní, pokuta a podobně.
Pitvaly, znásilňovaly, nelegálně množily na černém trhu, využívali jako domácí mazlíčky či sluhy, zkoumaly a podle kvality prodávali různým lidským vrstvám společnosti. Přes 70% hybridů skončilo v lidských domácnostech s obojkem, či čipem pod kůží. Ostatní přežívali a umírali buď na černém trhu, na ulici, zůstali v útulku, protože i když jsme zkříženi se zvířaty stále v nás je, lidské jádro. Takže mladí hybridi nemají šanci bez lidské, či jiné, pomoci venku přežít
Až přibližně 95 let po vzejití hybridů na trh, byl ustanoven první zákon a hybridi byli i úředně bytosti s lidskými právy. Mohly jsme volně chodit mezi lidmi bez strachu, samozřejmě některé nekalosti se nezjistili nikdy.
Je pravda, že ne každý člověk byl tak zlý, aby s hybridy zacházel jako s dobytkem. Ale hybrida ze začátku mohl vlastnit pouze bohatý občan, a když nebyla stanovena žádná pravidla, všem bylo jedno jak je využívají. Byli pořádány- a stále jsou- protesty, podepisovány petiční smlouvy, před samotnou firmou stálo mnoho pochodů, ale nikdo z hlav státu nechtěl mrhat energií, na ty zastánce lidských práv. Ale myslím, že každý v duchu věděl, že na tom je něco špatně.
A jaké postavení v tomto světě měl a má náš Sebi?
Žil v oficiálním ústavu pro hybridy. Jako čistokrevný měl o trochu víc péče než ostatní- více peřin, větší klec, více jídla a jednou za 3 měsíce hodinovou procházka- normální Humans hybrid má procházku povolenou pouze jednou za půl roku, Animals hybridi mají výběh, též jednou za půl roku. Jinak má stejná privilegia jako ostatní, ale každé plus se počítá.
Vzhledem k jeho jedinečnosti- díky vzhledu, křížení a hlavně skutečnosti že je Half- si ho v ústavu vydržují lépe než jiné kusy. Sice neleží přikrytý zlatou dekou ale pohodlí má.
I přes jisté benefity není Sebimu co závidět. Jelikož je Half a dokonce kříženec kojota- který je též velmi neobvyklý- je pravidelně a hojně využíván k plození nových potomků u kterých je skoro 80% šance, že budou také Half. Těhotenství sebou nese stejná rizika jako u lidských žen. V takovém to prostředí je, největší riziko samovolný potrat nebo zahynutí plodu způsobené nadměrným stresem.
455 slov
Hejtujte, komentujte a čus
Kloubek
ČTEŠ
Trpký život... z pohledu hybrida ||yaoi-mpreg||
FantasyPříběh se odehrává ve 21. a 22. století, kdy vědci ve svých laboratořích dokázali vytvořit prvního zvířecího hybrida. Zkřížením zvířecích a lidských buněk docílili člověka se zvířecími vlastnostmi i částmi těla. K účelům množení, vytváření nových ex...