Únavou se mi lehce klížila ztěžklá víčka, bohužel jsem si nemohl dovolit nyní spát. Čekal mě ještě jeden 'úkol', předtím než budu moct mít klid.
Když mi po chvíli došlo, že nyní nebudu ten kdo je 'na koni', lehce se mi stáhl žaludek. Nebyl jsem připravený, ani na první kolo- naštěstí mě vedly pudy. Tohle pro mě bylo ještě více neznámé.
Moje tělo to vnímalo jinak. Vzrušení neopadalo, spíše narůstalo po prvním dráždění, a jako by se samo připravovalo na další. Útroby se samovolně svíraly, svaly napínaly, dech zrychloval a to jsem zatím neviděl dalšího zájemce.
Neohrabaně jsem posouval jednu nohu před druhou. Ruka tlačící mě vpřed, byla v tuhle chvíli, velmi nápomocna. Nemusel jsem dlouho čekat a přibližovali jsme se k hledané cele. Nyní jsem nemohl jen tak odhadnout, který z hybridů mi byl přiřazen, předtím bylo jasné kam až míříme.
K mému, snad až, úleku jsme prudce zastavily, já nedávající pozor už chtěl jít dál. Pohled mi padl na vcelku pohledného mladého kluka. Jsem, možná, více než jen mladý, ale on nemohl být věkově ode mne daleko.
Starší už připravený čekal, vybízel se až příliš okatě. Mužství mi tepalo při pohledu na tolik odhalené pokožky. On nebyl nijak méně vzrušení, i když se částečně zakryl dekou v některých partiích.
Ani jsem nezaslechl zvuk šramocení klíčů a dvířka byla otevřená. Sevřené vnitřnosti nepovolily, nohy se nechtěli pohnout.
"Pojď ke mě!" Zazněl hluboký hlas, ne dozorcův. S údivem nad hrubým tónem hlasu, který kupodivu patřil mladíkovi, jsem ještě více ztuhl. Pohled zabodnutý s mé osobě, dominantně vyhlížející. Hlas mi jen potvrdil jeho nadřazenost.
"Běž dovnitř." Dozorce oproti němu teď zněl jako podřadný slabý článek společnosti. Z všemi těmi iluzemi a pocity musel stát můj stupidní zvířecí smysl.
Uslyšel jsem smích, ženský i mužský smích. Ani jeden nemohl patřit 'chlapci' v kleci. Mírným pohybem hlavy jsem se podíval za sebe. Lidé, ti samí kteří nás očumovali už předtím. Museli jít za námi, chtěli vidět další show.
S mírnou silou mě postrčil, nemusel se ani příliš snažit. Čenichem napřed jsem dopadl na studenou podlahu, rovnou k nohám samce. Silné pižmo z něj sálalo. Bylo to úplně jiné, bál jsem se zvednout pohled, nebo se jen pohnout, jako by to bylo špatně.
"Pojď blíž." Omamným hlasem mě lákal k sobě, můj 'partner'. S velkou dávkou odvahy jsem pozvedl pohled, toužil jsem vidět jeho tvář, komu mohl patřit tak silný hlas.
Byl stejný, velké uši typicky zbarvené do šedo- hněda, oproti mě dlouhý ocas a navíc znatelné černé drápy- bohužel na konci zabroušené.
"Hmm..." Tiše jsem skučel nad bolestí, především oteklého mužství. Trochu i nad bezmocností.
Za ruku mě vytáhl výše, dlaní přidržoval na kříži. Drápky opatrně odhrnul vlasy z mého ohbí krku a rukami držel co nejblíže. Dotýkali jsme se hruděmi. Jednal instinktivně, mohutně nasál mou vůni přímo z místa kde byla nejsilnější a pot ji pouze zesiloval. Ani jsem nevěděl co mám dělat a už jsem ležel na studené betonové zemi, břichem dolů s pánví vyzdvihnutou do výšky. Cítil jsem se celý uvolnění, bylo jasné co bude pokračovat, měl jen jednu možnost.
Předehra nebyla nutná, oba jsme měli jen jedno přání- udělat to, co nám říká příroda. Já se snažil dostat blíže k jeho rozehřáté kůži, dýchat je vůni v co největším množství. Byla sinější a výraznější než vůně mé partnerky, to mě na tom vzrušovalo, dominance. I když jsem poté ležel na zádech, nedovolil mi se přiblížit, držel mě silou u země. Smál se mým pokusům, přiblížit se.
Občas se zakousl do nyní citlivé kůži na krku, ne do krve, věděl kdy má přestat. Hlas jsem se nesnažil ovládat. okolo zněli desítky mužských i ženských hlasů, úpějících více než já.
Tlak na mém otvoru mi nepřišel nepříjemný ani zvláštní, mé tělo se dokázalo rychle adaptovat na situaci, bylo na to připravené- spíše to chtělo. Feromony, vzrušení to vše mě nutilo si užívat každý dotek, pohyb. Vybízet se pro další potěšení.
Jako předtím, jsme neskončily u jednoho vyplnění našich potřeb. To však nezáleželo na mě, on vládl situaci. Určoval tempo, pozice. Dokázal se po dostatečném ukojení ovládat, natolik že natřásal své peří jen pro zábavu lidí, předváděl nás oba. Jako by pózoval před objektivy. Já byl na tolik omámený že mi bylo jedno co se mnou dělá. Já cítil jen plnící se útroby, semenem s jeho odkazem.
Moje tělo jásalo nad přijmutím materiálu, to jediné dnes chtělo. Já se uvnitř rozpadal, v mé hlavě byla jen otázka na budoucnost, bohužel nyní byla tak tichá že jsem ji lehce zahnal do ústraní. Však ona se vrátí.
Nechtěl jsem od něj odejít, byl jsem na pokraji spánku, přesto jsem se bránil, zuby cvakal po rukou co na mě sahali. Nakonec nás dozorci museli oddělit- Měli jsme pouze vyhrazený čas pro sebe. Lidé byli rozehnáni, což jsem byl rád.
Až zkušenost mi osvětlila situaci, při páření to nejsme mi, není se za co stydět. I když pocit vyni se stejně dostaví.
Je to sice divné, ale homosexuální styk se píše lépe, než heterosexuální. Asi už jsem opravdu divná, ale nepřijde mi to tak divné psát gay sex (především zde na WT kde je ho až moc). Ale budu se ještě snažit vylepšit minulou kapitolu.
Jaký styl se vám líbí více? Spíše jemné popisování- erotika, nebo přímý popis styku? Nyní se nekoukejte na kvalitu či gramatiku- pouze, který styl vy osobně máte radši.
893 slov
Hejtujte, komentujte a čus
Kloubek
ČTEŠ
Trpký život... z pohledu hybrida ||yaoi-mpreg||
FantasíaPříběh se odehrává ve 21. a 22. století, kdy vědci ve svých laboratořích dokázali vytvořit prvního zvířecího hybrida. Zkřížením zvířecích a lidských buněk docílili člověka se zvířecími vlastnostmi i částmi těla. K účelům množení, vytváření nových ex...