..
Časová osa
2015 = Narození Vojtěcha Riedla
2040 = Začátek plánování ústavu (V=25 let)
2051 = Započata stavba ústavu (V=36 let)
2058 = Dokončena stavba ústavu (V=44 let)
.
.
Začátky pokusů
.
2064= Svatba Vojtěcha Riedla a Martiny Riedlové (V=50 let) (M=28 let)
.
30 let pokusů, bezúspěšných
.
.
2088 = První plnohodnotný hybrid ze séra – Psovitý hybrid, Německý ovčák (V=74 let)
2094 = Vojtěch Riedl si adoptoval čerstvě narozenou Kristýnu Riedlovou (V=80 let)
2098 = Smrt Vojtěcha Riedla, firma převzata příbuzným - Jiří Riedl (V=84 let) (K=4 roky)
2103 = První hybrid ze zkřížených buněk (K=9 let)
2108 = Narození Lišáka (K=14 let)
2114 = Nástup Kristýny do pozice ředitelky ústavu (K=20 let) (L=6 let)
2117 = První Half hybrid ze zkřížených buněk – Zrzavý vlk (přezdívka)
2119 = Druhý Half hybrid ze zkřížených buněk – Sebastien Dvořák (K=25 let) (L=11 let)
2130 = Současnost příběhu (K=35 let) (L=22 let) (S=11 let)
V= Vojtěch Riedl
K= Kristýna Riedlová
L=Lišák
S= Sebastien Dvořák
M= Martina Riedlová
Historie ústavu
Prvotní plány pro stavbu a samotný účel ústavu začal již v roce 2040 plánovat Vojtěch Riedl, ve věku 25 let. Necelých 10 let zabralo pouze kreslení návrhů několika podlažní budovy s rozsáhlými sklepními prostory. Další rok trvalo najít vhodnou parcelu na výstavbu a získaní povolení ke stavbě. Rodina Riedlů patřila do vyšší vrstvy, proto nebyl problém sehnat finance na stavbu, k financování se připojilo také mnoho sponzorů.
Roku 2051 byla započata stavba, která trvala celých 7 let. Do ukončení stavby byl veřejnosti zatajen účel budovy. Stavba byla oficiálně dokončena roku 2058. Od dokončení byli do ústavu zaměstnáni nejprestižnější a uznávání vědci, doktoři a mnoho dalších lidí přínosných pro nadcházející plány majitele, Vojtěcha Riedla. Společnost nesla název Hybrid Child, ve zkratce H&CH.
Od roku dostavby byly v zařízení po mnoha let prováděny testy jak na lidech, tak na zvířatech za účelem vytvořit jedinečného tvore, hybrida.
ČTEŠ
Trpký život... z pohledu hybrida ||yaoi-mpreg||
FantasyPříběh se odehrává ve 21. a 22. století, kdy vědci ve svých laboratořích dokázali vytvořit prvního zvířecího hybrida. Zkřížením zvířecích a lidských buněk docílili člověka se zvířecími vlastnostmi i částmi těla. K účelům množení, vytváření nových ex...