Oznámení

490 38 4
                                    

Ahoj lidi, já vím, slibovala jsem, že budu psát normálně a teď bylo na řadě CFY. Za to první poděkujte mé němčinářce, která mi dala doma psát sloh na naprosto nudné téma a stejně ho pak ztratila a neví, co mi dala za známku. :D A v CFY jsem se trochu zasekla, tak jsem radši napsala další Wanted, abych se někam pohnula. V mezidobí jsem konečně vykoumala, jak to v CFY udělám, tak další díl vyjde snad normálně :) :D

Aloha ✌

19. července, u Elvíry v Grey House

TJR

Zamyšleně jsem sledoval odlesky na stěnách způsobených disko koulí pověšenou u stropu. Slíbil jsem Elvíře, že jí pomůžu s přípravou jejího dalšího večírku, ale zatím jsem moc platný nebyl. Není se čemu divit, když jsem sem jel rovnou ze schůzky s Adamem. Ano, od toho večera u Mr. Lucky's se občas vídáme. Tedy o koukání tam až tak nejde, ale já si na náplň těch krátkých setkání rozhodně nemohu stěžovat. Samozřejmě se to nesmí nikdo dozvědět, takže naše dostaveníčka probíhají většinou v nějakém hotelovém pokoji nebo podobně anonymním místě. Neplánovali jsme to, prostě to pokaždé vyplynulo spontánně. Párkrát jsme se prostě neudrželi a rozdali si to přímo v autě. Pousmál jsem se nad tou vzpomínkou, což si ale Elvíra vyložila úplně jinak.
"Takže se ti tyhle stříbrné závěsy líbí?" Přitom těkala očima mezi jednotlivými vzorky.
"Jasně, ta barva je skvělá... Docela se hodí k té disko kouli, ne?" Jenom zavrtěla hlavou a mou duševní nepřítomnost radši nijak nekomentovala.

Nastal čas zahájení a do Grey House se postupně sjížděli hosté. Zrovna jsem se bavil s někým z městské rady, když dveřmi prošel Adam. Říkal mi, že se tu dnes staví, ale vlastně na tom vůbec nezáleželo. Nevěnoval mi byť jen jediný pohled a odkráčel někam do vedlejšího sálu. Fyzický vztah mezi námi nic neměnil na tom, že na veřejnosti jsme se stále okázale ignorovali. Potlačil jsem nutkání se za ním otočit a dále jsem se choval, jakoby byl vzduch. Byla to škoda, čím blíže jsem ho znal, tím méně mi připadal jako nafoukaný pitomec. Odvolávám, většinu času to je nafoukaný pitomec, ale má i své světlé chvilky. Navíc jsem s ním narozdíl od těch hloupých husiček, s kterými jsem spal běžně, opravdu našel společnou řeč. Sice jsme profesní nepřátelé, ale lidsky nejsme zas tak rozdílní. Řešíme problémy podobně, baví nás stejné věci a existuje dost velký počet lidí, které oba nesnášíme. (Collins se nepočítá, toho nemá rád nikdo.) Vlastně nevím, jak definovat náš osobní vztah. Je to víc než jen sex, ale méně než přátelé s výhodami. Protože my dva nikdy nebudeme moct být opravdoví přátelé. Když to situace bude vyžadovat, půjdeme si po krku a za těchto podmínek je lepší udržovat mezi sebou co nemenší citové vazby. City jsou v téhle branži vždycky nebezpečné. Natož láska, ale to není moje starost, já prostě nemiluju. Další z věcí, kterou máme s Adamem společnou.

"Ahoj, nezavolal jsi mi." přivinula se ke mně Mary se skleničkou v ruce. Neměl jsem nejmenší chuť si s ní něco znovu začínat, ale stejně bych nějakou holku dneska sbalit měl, tak to alespoň budu mít jednodušší.
"Promiň zlato, měl jsem moc práce. Ale teď jsem tady a budu se ti celou noc plně věnovat." řekl jsem významným tónem. Evidentně si nedělala o mých výmluvách pražádné iluze, ale tento příslib ji uspokojil. Abych opravdu projevil zájem, vytáhnul jsem ji na taneční parket. Všechno se vyvíjelo slibně, bavili jsme se, tancovali jsme, což se postupně změnilo v nenápadné otírání našich těl na nepatřičných místech. Nikde nebyl žádný problém, jenom v mé hlavě. V porovnání Adamovými doteky, které jsem na sobě cítil ještě před několika hodinami jsem se musel doslova nutit do toho, abych si tohle užíval. Ještě víc jsem se na Mary natiskl, aby neviděla, jak jsem zavřel oči. Potřeboval jsem se nějak uklidnit, abych se mohl soustředit. Trvalo to jen pár vteřin, ale když jsem je zase otevřel, první věc, kterou jsem spatřil, byl Adam, který se na druhém konci sálu bavil s jednou modelkou. Naše pohledy se setkaly jen na kratinký moment, povzbudivě po mě mrkl, ale to bylo tak všechno. Přestože se o něm tradují různé drby, nemůže se ke své orientaci veřejně přiznat, takže také flirtuje se ženami, občas se s některou i vyspí, aby se neřeklo. Ale jde mu to mnohem líp než mě. Řekl mi, že si prý časem zvyknu, ale to půjde asi těžko, když mi stojí přímo před nosem. To mě takhle musí provokovat snad schválně. Idiot!

WantedKde žijí příběhy. Začni objevovat