🌙ANTART-GİRİŞ ✈

1K 120 299
                                    

Başlamadan önce tanıtım filmini izleyiniz.

13 Ekim 1961 03:44

"İnsanlık tarihi için çok önemli olduğunu söylememe gerek yoktur herhalde"
Dikdörtgen masanın etrafına dizilmiş kadınlı erkekli oturan grup tartışmalarına devam ederken saçının bir kısmı ağarmış gözlüklü adam konuşunca herkes bir anda sus pus oldu. Belli ki tartışmanın seyrini değiştiren bu cümle düşüncelerinin de seyrini değiştirmişti.

"İnsanlık tarihi için ne önemi kalmış olabilir? Her şey mafoldu hala anlayamıyor musunuz?" kırmızı küt saçlarına rengini uydurduğu kırmızı rujlu kadın ellerini masanın üzerinde birleştirip az önce konuşan adama gözlerini dikerek cevap verdi. Saçlarına, yaşına göre oldukça cesur bir renk seçmişti.Artık tartışma bir o tarafa bir bu tarafa çekilerek yoğruluyordu. Herkesin düşünceleri allak bullak olmuştu. Bu sefer de kırmızı saçlı kadına hak verircesine mırıldanmaya başlamışlar ve ortamı az önceki sessizliğe oldukça aykırı olan bir uğultu kaplamıştı.

"Her şey düzeltebilir. Bunu daha kaç kere yinelemem gerekiyor?" saçları ağarmış adam hiddetle ellerini masaya vurunca masanın üzerindeki içmeleri için su konulan bardaklar titredi. Buna ek olarak kırmızı saçlı kadın histerikçe bir kahkaha atmaya başladı. Herkes artık ne yapacağını ne düşüneceğini bilemez bir vaziyette kırmızı saçlı kadının histerik kahkahalarını dinliyordu.

Bir müddet sonra kahkası kesilen kadın suratına yerleştirdiği sert ifadeyle beyaz saçlı adama bakmaya başladı. Attığı kahkaha sinirlerinin bozulmaya başladığının göstergesiydi.

"Açgözlülüğünüz beni korkutuyor beyefendi. Daha ne kadar ileri gitmeyi düşünüyordunuz doğrusu oldukça merak ediyorum." tartışma kızıştıkça kızışıyordu. Kıvılcım etrafa saçılmaya başlamış, büyük bir yangına dönüşmek üzereydi. Ve o ateş elbette buradaki herkesi yakacaktı. Belki de daha fazlasını. Bu ikisi ise kıvılcımı körüklemekten başka bir şey yapmıyorlardı.

Birkaç kişinin daha katılmasıyla daha çok büyüyen laf atışması ortamı iyice gererken büyük odada masanın hemen ilerisinde sol tarafta kalan beyaz demir kapısı hızla açılınca içeriye adamlar doluşmaya başladı. Masanın etrafında oturanlar korkuyla gelen kişilere bakınca odaya giren adamlar çoktan ellerindeki silahları masadakilerin üzerine doğrultup sıkmaya başlamıştı. Bilmemesi gereken şeyleri bilmelerinin kurbanı olmuşlardı.Hepsinin öldüğünü sanan silahlı adamlar mühiti içindeki ölülerle birlikte ateşe verirken içlerinden birinin henüz ölmediğinden haberleri yoktu.

ANTARTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin