Doğum günü hediyem olarak yaptığı bölüm kapağı için @biradetmerdumgiriz e tekrar çok teşekkür ediyorum 😁
Merhaba ada halkı! Ben geldim, Nasılsınız?
Bu arada uzun zamandır bölüm yayınlamıyordum bunun telafisi olarak uzun bir bölüm ile karşınızdayım.Şimdiye kadar ki en uzun bölümlerimden biri.
Emeğin hakkı deyip yıldıza basmayı unutmayın ada halkı! Ve tabi yorumlarınızı da 😁😁
ÖNCEKİ BÖLÜMDE ANTART
Ormandan bir şekilde çıkan Elif, uyandığında başına gelenleri anlatır fakat kimse ona inanmaz.Bunun sonucunda yazar Büşra,Elif'in daha fazla yorumlaması için onları yalnız bırakmalarını ister.Konuşma sırasında kavga edenleri duyan Büşra ve Elif oraya gittiklerinde Altay'ın, uçağın düşmesinin arkasında Levent olduğunu iddia ettiğini duyarlar o sırada ormandan gelen daha önce hiç duymadıkları sesle korkuya kapılırlar.
***
Evrende insan beynini kullandığı kısım kadarıyla sayamayacağı kadar birçok gezegen ve canlı türleri var.İnsan beyninin kullandığı kısmının dedim çünkü kullanabildiği kısmının ne yapabileceği konusundaki tüm bilgiler izbe gezegenler gibi karanlık ve görünmez.İnsanın sınırsız hayal gücünun bu konuda sınırlandığı aşikar.Her, eğer kullanabilseydi şöyle olurdu diye başlayan cümleler, kozmozda, insanların dünyasının sadece toz zerreciği kadar olması gibi küçücük şeyler.
Eğer beynimizin tamamını kullanabilseydik diye ortaya atılan en uçuk fikirleri, bize bu kadar büyük gelen dünyamızın kozmozda sadece toz zerreciği kadar olmasına benzetmem insan beyninin tamamını kullansa ne inanılmaz şeyler yapabileceğini evrendeki o kadar gezegeni o kadar canlı türlerini beyninin algılaması olası bir ihtimal.
Peki ucu bucağı bilinmeyen bu kadar geniş bir evrende benim yerim nedir? nerededir? Soruları beynimde yankı bulurken, kozmozda toz zerresi olmama karşın kendi dünyamda birilerinin gözünde bir değere sahip olmam kozmoz da hiçbir şey olmadığım anlamını yıkar mı? Düşüncesine çarpıp dağılıyor.
Şuan suyun içindeki çırpınışlarım kozmozda hiçbir anlam ifade etmiyorken kendi dünyamda, birilerinin yüreğinde bir anlam ifade ediyor.
Suya çarptığımdaki ivmeyle tenimi yakan acı, suyun içindeki çırpınışlarımdan dolayı arka plana itildi.Çırpınışlarım ağzıma burnuma su girmesine neden oluyor ve daha derine batmama neden olduğunu bilmem fayda etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTART
Science Fiction"Eğer bunu okuyorsan bir gün bir kazayla buraya gelme ihtimalin yüksek demektir. Hatta ihtimal gerçekleşmek üzeredir" °°° Korkunç bir uçak kazasıyla bilinmezliklerle dolu esrarengiz bir adaya düşen bir grup insan. Düştükleri normalden fa...