NEHİR'DEN
"Ne ölmüş mü?"
"Evet"
"Nasıl oldu yani niye öldü?" dediğimde oturduğum yerden ayakta duran Deniz'e bakıyordum.
"Bilmiyorum.Doktor olduğunu söyleyen biri vardı o da ne sebep olduğunu anlamamış." dediğinde kafamı aşağı yukarı salladım.Kızı kuyuya atan çocuk o titremeden sonra bayılmıştı ve tekrar uyanamadı.
"Birinin yaptırdığını söylüyordu onu söylemeden ölmesi kötü oldu" dediğinde tekrar Deniz'e baktım.
"İyi oldu ona.Gözümün önünde ölüme itti kızı"
"Neyse bavulumu buldun mu?" diyerek ayağı kalktım ve arkamı silkeledim.
"Ben mi senin bavulunu arayacağım? Git sen bul" dediğinde dönüp gidiyordu ki
"Yardım etsen ne olur? Yardım ekiplerinin gelmesi yakındır.Onlar gelmeden hemen bavulumu bulmalıyım.Nasıl ikizsin sen? Bir de ikizler birbirine bağlı olur derlerdi" deyip kollarımı önümde çaprazladım.
"Merhaba" arkadan gelen ses üzerine bir şey demek üzere olan Deniz durduğunda bende kollarımı çözüp arkamı döndüm.Karnından anladığım kadarıyla hamile genç bir bayan bize doğru bakıyordu.
"Merhaba" diye cevap verdiğimde
"Şu tarafa doğru iki kız gittiğini gördüm.Birini tanıyorum enkazın altında kaldığımda bana yardım etmişti.Hatta sizde onla birlikteydiniz" deyip sonra Deniz'e baktıktan sonra kolunu kaldırıp ona göre sağ tarafta kalan karanlık sahil kıyısını gösterdi.
"Eee?" diyerek devam etmesini beklediğimde kolunu indirip şişkin karnının üzerine koyduktan sonra konuşmasına devam etmeye başladı.
"Demek istediğim bugün olanlardan sonra hala tedirginim o ölen çocuğun biri yaptırdı dediği kişi bulunamadı yani içimizden biri ve o kızlar da hatırladığım kadarıyla o kuyunun olduğu tarafa doğru gidiyorlardı.Olayın tekrarlanması ihtimaline karşı endişeliyim."
"Yani ikisinden biri birini o kuyuya mı atacak demek istiyorsun?" dediğimde Deniz o tarafa doğru hareketlenmişti
"Deniz dur! Bekle!" diye bağırdığımda soruma cevap alamayıp Deniz'in peşinden koşmaya başladım.Koştuğumuzu gören iki kişi beni durdurup
"Ne oldu" diye sorunca
"Heralde biri birini yine kuyuya atacak" diye geçiştirdikten sonra Deniz'in peşinden koşmaya devam ettim.Arkamdan durumu söylediklerim ve koştuğumuzu görenlerin peşimizden gelmeye başladıklarını çoğalan seslerden anlıyordum.
Deniz koşmayı bırakıp yavaşladıktan sonra bende durduğumda karanlıkta hareket eden silüet üzerine tekrar o tarafa doğru hızlandığımızda bir çığlık duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTART
Science Fiction"Eğer bunu okuyorsan bir gün bir kazayla buraya gelme ihtimalin yüksek demektir. Hatta ihtimal gerçekleşmek üzeredir" °°° Korkunç bir uçak kazasıyla bilinmezliklerle dolu esrarengiz bir adaya düşen bir grup insan. Düştükleri normalden fa...