ANTART-15 ✈

84 21 79
                                    

ANTART 15

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ANTART 15

Son dakika haberleri!
"Son zamanlarda Marmara bölgesinde  etkisini göstermeye başlayan havada görülen sarı toz tabakası son saatlerden itibaren etkisini arttırmış bulunmakta. Yetkililerden gelen açıklamaya göre bunun bir çeşit hava kirliliğinden kaynaklandığı düşünülüyor. Fakat bir anda etkisini  göstermeye başlaması halkın aklında merak dolu sorular bırakıyor. Havadaki toz tabakası şimdiden birçok vatandaşı etkilemiş bulunmakta. Yetkililer sorunu daha ayrıntılı araştırmak için harekete geçti. Gelen açıklamalarda vatandaşların önlem aldıktan sonra dışarı çıkması gerektiği söyleniyor"

Siyah saçları giydiği beyaz cegetin üzerinden uzanan kadın spiker, ellerini birleştirmiş masanın üzerinde kanalın amblemi olan beyaz renkli bardağın yanına kollarını uzatmış hararetli bir şekilde son dakika haberini sunuyordu.

Masada oturmuş sabah haberlerini kahvaltısını ederken izleyen adam, kadın spikerin ağzından dökülen her kelimeyle keyfi kaçmış, elindeki çatalı fırlatırcasına masaya bırakmıştı. Tabağının hemen yanındaki su dolu ince bardaktan bir yudum aldıktan sonra eline aldığı selpakla ağzını sildi. Selpağı masaya bıraktığında gür sesiyle birini çağırıp ellerini masaya dayadı. Bıkkınlıkla nefes alıp verirken hızla içeri giren kadife gömlekli siyah saçlı çocuk bir süre adamın konuşması için masanın başında beklerken adam bir süre suskun kaldı.  Gözleri hala televizyonda takılı kalmıştı. Az önceki son dakika haberini çoktan bitirmiş olan kadın spiker yeni haberi sunmaya başlamıştı. Adamın gözlerinin televizyonda takılı kalmasının nedeni ise yeni haber değildi. Vereceği kararın ağırlığı altında eziliyor gibiydi. Dudaklarını ısırıp derin bir nefes aldığında konuşmaya başladı.

"Toplantı için herkese çağrı ilet" dedikten sonra dudaklarını birbirine bastırıp elini uzattığı masada yumruk yaptı.

"Bir de" diye konuşmasına ekleme yaptı ve bir süre durakladı. Derin bir nefes aldı. "520 sayılı uçak için biletimi al"

odaya giren kadife gömlekli çocuk şaşkınlıkla ciddi ifadesi değişirken gerisingeri odadan çıktı. Masada oturan adam ise verdiği kararın doğru olup olmadığını kafasında tartıp duruyordu.

 Masada oturan adam ise verdiği kararın doğru olup olmadığını kafasında tartıp duruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ANTARTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin