22 • "Atar mı yapıyordu bu?"

7.7K 394 27
                                    

Kalın ve eğik yazılı olanlar; Gölge

Kalın yazılı olanlar; Nefes (Yaren)

🍭🍭🍭🍭

Parti bitmiş, eve gelmiş, uyumuş, uyanmış ve pazar gününe 'merhaba' demiştim.


Kalkar kalkmaz saate baktım.

08:13.

Sabahın bu saatinde ne demeye kalkmıştım bilmiyorum ama uykumun kaçtığı, bir daha uyuyamayacağım kesindi.

Bu saatte Gamze'ye gitsem, annem gebersem göndermezdi. Bugün temizlik günüydü.

En iyisi Gölge'ye mesaj atmak.

Telefonumu aldım ve Gölge'ye mesaj attım.

"Güüünaydın yüzsüz fğfkdnd"


Sıcak davranıyordum çünkü içimden böyle yapmak geliyordu. Artık insanlara soğuk, hırçın davranmak yerine sıcak olmaya çalışacaktım.

"Karga bokunu yemeden beni uyandırman ne kadarda hoş demi."

"Ya uykum kaçtı yazıyım dedim"

"Tamam tamam iyi yapmışsın, sana kıyamam aşık olacağım değerli kız :)"

Gözlerimi devirmemek için zor durdum.

"Bak senle bi anlaşma yapalım."

"Kabul mü?"

"Anlaşmanın koşullarına bağlı"


"1. Kural: Bana 'hatun' deme. Malesef, benim yavşak insanlara değil ağır başlı insanlara aşık olabilme ihtimalim daha fazla."

"Yalnız tanıdığım her kıza hatun derim. Sana özel bir şey değil veya sana birşey hissettiğimden değil :)"

Demek öyle? Güzelmiş o zaman.

"Kural 2: Bana sürekli "sana aşık olacağım, bana aşık olacaksın" deme."

"Sana psikolojik şeyler üzerinden bilinçaltı mesajı vermek istiyordum şfdnldns ayrıca o dalgasınaydı be çok ciddiye almışsın :)"

"Kural 3: Bana yavşama."

"Ego kasıyorsun sayemde ne demek yavşama vşdkdjdkd yalnız bu da dalgasına yav :D Herşeyi ciddiye alma sende"

"Kurallar şimdilik bu kadar. Aklıma geldikçe söylerim daha."

"Şimdi ben sana güzel sözler söyleyemiyecek miyim?"

"Söyleyebilirsin, ama seviyeli bir şekilde."

"Ben zaten seviyeliyim şckdksns"

"Değilsin dksjsn"

"Tamam belki şuan değilim. Ama aşık olursam çok değişik biri olurum, (eğer gelirse o zamanlar) çok şaşırırsın."

Aşk Yetmezliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin