13 • "Gölgenin Nefesi"

11.2K 565 155
                                    

YAREN ALACAN


"Gölge'nin Nefes'i olur musun?"

Aldığım nefesler ciğerlerime zor gelmeye başladığında öksürerek afallamış halimi atlatmaya çalıştım. Bu neydi böyle? Neden midem sıkışıyordu?

Gölge'nin Nefes'i ha?

Kulağa mükemmel geliyordu.

Yüzümdeki aptal sırıtışı silmeye zahmet etmeden cevap yazmaya başladım.

"Evet!"

Ve göndermeden sildim. Bu neydi böyle? Sanki evlenme teklif etmişti de, ona cevap veriyordum.

"Kulağa hoş geliyor. Bana uyar." yazdım ve gönderdim.

"Tam istediğim gibi olmuş!" diyerek ağzında pastasını çiğneyen Gamze'ye iğrenerek baktım. Yahu, sevgilinin yanındaydın, insan biraz edepli davranır.

"Afiyet olsun, güzelim,"

Uray, Gamze'ye yönelik şu yukarıdaki cümleyi kurarken tüm neşem kaçıp gitmişti.

Bu ne böyle vıcık vıcık aşk serenatları!

Ben Gamze gibi bir şey dediysem sevgilimde "Ne yedin be, hatun!" demeli.

Vıcık vıcık aşk serenatlarından bin kat daha samimi bence.

Sıcak çikolatamdan bir yudum daha alırken telefonum titredi. Hemen kilit ekranını açarak, mesajı okudum.

"Bence mükemmel oldu, hatun! Sen benim Nefes'imsin."

Bu... Bu fazla özel bir cümleydi. Sahiplenme belirten bir cümle. Sevgiliye kurulan bir cümle gibi...

Ah, ne diyordum? Ne ben ondan hoşlanıyordum, ne de o benden. Neyin 'özel'liğiydi bu? Hiçbir şeyin.

"Sende benim Gölge'msin." yazdım ve gönderdim.

Ardından ise rehbere girerek onu 'Gölge' diye kaydettim.

Şimdi istediği olmuştu.

Sıcak çikolatamdan son yudumumu aldığımda Uray elini kaldırarak 'hesabı istiyorum' anlamına gelen bir hareket yaptı. O sırada Gamze'de pastasına son çatalını daldırarak pastasını bitirdi. Sonunda ise "Mükemmel hissediyorum!" diyerek dudak kenarlarında kalan çikolataları yaladı.

Aman Allah'ım... Bu kız sevgilisinin yanında bu kadar rahat olmak zorunda mı? Tamam, utansın, sıkılsın demiyorum ama bu kadar rahat olmak fazla bence.

Gamze'nin bacağını çimdikleyerek "Biraz çekidüzen ver kendine!" diye fısıltılı cümlelerle uyardım.

"Ne var be! O benim sevgilim. Onun yanında rahat olmayacağımda kimin yanında olacağım!"

Uray bizden bağımsız hareket ederek masadan kalktı.

"Bunların hesabı getirecekleri yok. İlla Uray gidecek!" diye söylenerek bir garsona doğru yöneldi.

Fırsattan istifade bende hemen Gamze'ye döndüm, "Kızım çocuğun yanında oranı buranı yalama! Yanlış anlayacak!" dedim.

Gamze omuz silkerek çemkirişime cevap verdi.

Sen uyarını yaptın... Dedi bilinç altım.

Omuzlarımı silktikten sonra toparlanmaya başladım. Önü açık olan montumun önünü kapattım ve çantamı omzumdan sarkıttım.

Aşk Yetmezliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin