15 • "Efendim Ceyceycim?"

9.4K 459 90
                                    

YAREN ALACAN


Okula ulaştığımda koşarak sınıfa gittim. Derse geç kalmamak güzeldi ancak birde gelince Gamze'yi dinlemek vardı. Bana kızacak hem de gücenekti. Ama şuan cidden derdim ne tarih dersi ne de Gamze'ydi.

Aklımda şu an sadece yanlışlıkla attığım o mesaj vardı. O an ki şokun üzerine hiçbir açıklamada yazamamıştım. Ne o, ne ben bir şey yazmıştım.

Sırama oturduğumda telefonumun ekranına baktım.

1 mesaj bildirimi

Allah'ım neydi günahım?!

Sakince tuş kilidini açtım ve mesajı okudum.


"Sübliminal mesaj mı vermeye çalışıyosun sen? :))"

Al işte!

"Alakası yok ya şcmdödm sadece minibüsteydim ani fren yapınca telefon gitti ya.. Sonra işte yanlışlıkla gelmiş, kb"

Yolladıktan sonra rahat bir nefes verdim. Ayrıca minibüs demiştim, çünkü gereksiz detaya gerek yoktu. En yakın arkadaşımın gerizekalı erkek arkadaşının sorunlu arabasındaydım gibi ömür alan bir cümle kurmaktansa mis gibi, kısacık minibüs yazarak beyaz bir yalan söylemek en iyisiydi. Tabi burda üşengeçliğimle alakalı bir durum asla yoktu!

"Açıklamaya gerek yok tamam ya :D Şaka yapmıştım. Sonra o evrelerde de buluşuruz. Bu sefer sübliminal mesaj yerine başka şeyler verirsin :))"

Piç.

Ekrana bakarak iç geçirdim. Ama bu öyle sevimli bir geçiriş değil. Yanımda olsa kıymetlisini burnuyla yer değiştirirdim iç geçirişi.

"Ne diyon sen ya?"

Diyecek laf bulamayınca ben (temsili değil)

Cidden laf bulamıyordum. Ne diyebilirdim ki?

"Belki başka mesajlar verirsin diyorum ne dicem başka? Belki direkt söylersin? :D yoksa siz başka bi şeyler mi anladınız prenses hazretleri? Dlsmdödidleködşsspwkmdöddçkaksksmdlsmsmeşsksm"


Ömrüm kadar random attın be!


Daha bir şey yazamadan bir mesaj daha geldi.

"Fesat mısın nesin kızım :D"

Şimdi de kızı olduk, iyi mi!

Sabır dilenerek tekrar bir iç geçirdim. Bu iç geçiriş ise yanımda olsada böyle düşünen beynine matkap soksam iç geçirişiydi.

Sanırım iç geçirişlerimi numaralandırmalıydım. Hayır, böyle uzun uzun açıklamakla olmuyor yani.

Ne diyeceğimi düşünürken kapıdan içeri giren Gamze'yi gördüm. Gülümsedim ve yanımda yer açtım. Gülümsememe karşılık vermedi ve çantasını sertçe sıraya koydu.

"Ne oldu?" dedim anlamazca bakarak. Aslında bu tribinin sebebini biliyordum. Ama açıklama yapmak bana göre değildi.

Aşk Yetmezliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin