33 • "Beni mutlu etme delisi bir erkek"

7.1K 336 43
                                    

YAREN ALACAN


Kafamdan aşağı buz gibi bir su döküldüğünde birden denize itilmiş yüzme bilmeyen biri gibi aniden sıçradım.


"Kalk, bir derse geç kaldın. Yarım gün gitti!" diyen anneme aldırmayarak telefonumdan saatime baktım.

08:45. Birinci dersin bitmesine sadece 10 dakika var.

Sudan dolayı tenime yapışan saçlarımı geriye ittim ve sıkı bir at kuyruğu yaptım. Yüzümü bile yıkamadan dolaba daldım ve formalarımı çıkarmaya koyuldum. Formamı aldığım sırada gözüm Beşiktaş formasına takıldı.

Ellerimle hafifçe ağzımı gizleyerek gülümsedim.


"O-o beşiktaş forması mı?!?"


Annem kekeleyerek konuşunca telaşla dolap kapağını kapattım.


"Gözlerin bozuldu herhalde anneciğim." Hafifçe gülümsedim.


"Yok yok," dedi annem yaslandığım dolaptan beni çekerek. "Beşiktaş formasıydı o."



Dolap kapağını açacakken elini tuttum ve minik minik öpücükler kondurdum.

"Hayır, sadece siyah beyaz çizgili bir tişörttü anneciğim."


Elimdeki ellerini silkti annem. "Çocuk mu kandırıyorsun sen? Çık bakayım sen oradan!"


Kolumdan sertçe çekmesiyle az kalsın yerle öpüşecektim.


Annem dolap kapağını hızla açarken sertçe formayı oradan aldı.


"Allah'ım..." dedi ellerini ağzında şok olmuş gibi tutarak.


"Ya dünyanın sonumu? Ne bu üzüntü?"


Annem elleri ağzında tutulu kalarak kafasını omzuna yatırdı ve bedenini titreterek ağlar gibi sesler çıkardı.

"Bu yaşlarda kızım sokaklarda mı kalacak?!?"

Ağzında olan elini dizlerine getirdi ve sertçe vurmaya başladı.

"Bu yaşlarda buz dolabı poşetiyle tiner mi çekecek?!?"

Dizlerindeki elini mümkünmüş gibi dahada sertçe geçirdi dizlerine.

"Bu yaşlarda çöpten ekmek mi toplayacak?!?"


Ellerini kafasına getirdi.


"Bu yaşlarda..." Durdu. Yanıma geldi ve saçımı okşadı.

"Ben doğurdum diye demiyorum," dedikten sonra yüzüme kuvvetlice tükürdü. "Maşallah bu ne güzellik yarabbi? Kötü yollara düşürme kızımı!"

Ne kötü yolu be?


Ve bunu dıştanda dedim.


"Ne kötü yolu be!"


Annem şefkatlice bakarak saçımı dahada yumuşak okşuyordu.


"Saf kızım, canım kızım, mal diyemediğim kızım..."


Anlamazca bakarken devam etti.

"Baban sana demedi mi 'fenerbahçeden başka takım tutarsan evlatlıktan reddederim' diye?"


Oflayarak "dedi," dedim. Ağlar gibi dudaklarımı büzerken içimden kanayan gül resimleri fışkıracak gibi oluyordu.


"Ağlama ben seninle geleceğim." derken saçımın çıtırık olan yerine denk gelen eli "Ah!" diye cırlamama sebep oldu.


Aşk Yetmezliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin