35 • "Hak edeni sevmek"

6.5K 347 49
                                    

YAREN ALACAN

WhatsApp'tan çıkarak direkt Gölge'ye mesaj attım.


"Gölge"

Birkaç dakika sonra cevap geldi.

"Nefes yada kartaliçem?"


"Napıyosun"


"Müzik dinliyorum kartaliçem sen"

"Yatakta uzanıyorum sen hep müzik mi dinliyosun?"


"Yalnız kalınca hep müzik dinlerim"

"Anladım"

"Uludağ'a gidiyo musun?"


"Evet, sen?"


"Kaçar mı dldmdö tabiki gidiyorum"


"Belkide orada karşılaşacağız ama tanımadığımızdan tip tip bakacağız birbirimize şdmdldpd"


"Ben pek kızlara bakmam ama belki bir göz kayması olabilir"


"Niye bakmıyosun"


"Kızlar genelde 'bana baktı kesin hoşlanıyo hatta aşık' triplerine giriyolar ondan. Başıma bela alamam"


"Aman aman egolara bak ocmdmdşdks"


"Öhm öhm lütfen gayet mütevazıyım ğskdldşd"


"Tabii canııım şlansösls"


"Şimdi napıcaz"


"Şu soru-cevap, itiraf işi hoşuma gidiyor aslında. Bu seferde soru cevap olsun"

"Bana uyar. Başlıyım mı ilk soruyla."


"Başla"

"Sende benim gibi aşka inanan birisin. Peki benim gibi aşkın önüne bir sıfat koydun mu? Koyduysan benim gibi açıkla. Aşk senin için nedir? Nelerden ibarettir?"

Bunu biraz düşünecektim.

"Aslında koymamıştım, ama şuan koydum. Ben ÖZEL AŞKA inanıyorum. Mesela aşk seviyormuş gibi yapmak olmamalı, onu sevdiğini söylemeye dahi kıyamamak olmalı. Mesela aşk onu dudağından öpmek olmamalı, yanağına okşamaya dahi kıyamamak olmalı. Mesela aşk onu bara götürmek olmamalı, kolundan tutup ailesiyle tanıştırmaya götürmek olmalı. Mesela aşk onu içirip sarhoş etmek olmamalı, mutfağa girip beraber yemek yapmak olmalı. Mesela aşk onu başkasıyla aldatmak olmamalı, mezarının başında onun için ağlayıp çiçek getirmek olmalı. Mesela aşk senin için ölürüm demek değil, onun için yaşamak olmalı."


"Bunu daha kaç kere diyeceğim bilmiyorum ama hayran olunasısın. Gittikçe dahada hayran oluyorum sana."


"Senin 'saf aşkı'nın yanında belki sönük kaldı ama bana göre böyle. Aşk benim için artık saf ve özel olmalı. Artık bunun peşinden koşacağım ve hak edeni seveceğim."


"Hak edeni sevmek ve hak ettiğimiz sevgiyi almak adına."

"Sıra bende"

Aşk Yetmezliği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin