Kalın ve eğik yazılı olanlar; Gölge
Kalın yazılı olanlar; Nefes (Yaren)YAREN ALACAN
Eve geldiğimizde Gamze yarın okul olduğunu söyleyerek hemen uyudu. Yanında bana yer açarken uyumayıp Gölge'ye mesaj atmaya karar verdim.
"Parti cidden sıkıcıydı" diye yazdım ve yastığa hafifçe gömüldüm.
"Evet öyleydi. Kızların sadece yiyişmek için gelmesi bir erkek olarak hiç hoşuma gitmiyo"
Şaşırmıştım.
"Hoşuna mı gitmiyo? Erkek olduğuna emin misin? :D"
"Neysee :D evet eminim diyerek konuyu kapatmak istiyorum"
"Kanıtla diye değil şaşırdığım için öyle dedim ya. Neyse şaşırdım dediğim gibi. Bir erkek? Yiyişmeyi sevmeyen türden?"
"Yiyişmeyi sevmemek değil, sonuçta erkeğim :) Ama kızların bu denli kuduruk olması şaşırtıyo. Şu zamana kadar maalesef toplumumuz seks vb. şeyleri sadece erkeğe layık gördüğünden bu düşünce kafama oturmuş. Ama yanlış olduğunun farkındayım. Sonuçta canlıların doğası üreme üzerine kurulmuş. Üremesek nesil devam etmez. Ama ben yine de böyle konuların spontane gelişmesinden yanayım içimden geliyorsa sevişirim ama ihtiyaç için değil sevdiğim için isterim. Annemle dertleştiğim zaman bunları söylüyorum, annemde söylüyo. Şu zamanda düşüncene uygun insan bulmak zor Nefesciğim :)"
"Kesinlikle katılıyorum. Seks için evlenmek saçma. İstersem yaparım ama kendimi bu konuda sakınmam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Çünkü artık insanlar seksten başka bir şey düşünemez olmuş. 2 dakika sap dolaşınca çığırdan çıkıyolar ve cinsel istekleri artıyor. Birinin beni vajinam için seviyormuş gibi yapmasını istemiyorum."
Yazmasını beklemeden tekrar yazdım.
"Bu yüzden böyle bir şey için birine çok güvenmem lazım. Erkeklerinde aynı şekilde düşünmesini isterdim.. ki düşünen biri varmış:)"
"Sonunda beni anlayan ve bu konuları bir erkekle konuşmaya utanmayan cesaretli bir kız.."
"Empati kurmayı severim ve böyle şeylerden utanmam, yani sonuçta her şey ortada bilinen bir şey, konuşmak rahatsız etmiyo"
"Hayran olunası birisin. Utanan kızlar bana çekici gelmiyo."
"Teşekkür ederim. Diğer kızlardan biraz farklı olduğum doğrudur. Biraz anormalim."
"Hayır hayır, tuhafsın. Ama güzel bir tuhaflık. Hoşuma gidiyosun :)"
"Ay ne desem ki didndödşdk"
"Bişey deme sıçtın laflarımın içine iskamsşd"
"Severiiiz 😏"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yetmezliği
Novela JuvenilGölge oldum sana, kadın; Ağladığında gözyaşlarını tek tek öpebilmek için. Nefes oldum sana, adam; Tüm dertlerimden arınıp kısacık saçlarımla sana gelmek için. ~ Çıldırasıya seviyor bu kalp seni... Sözlerini, kalbinin güzelliğini. Delicesine...