Di sebuah bandar yang bernama BigHit City, telah wujudnya makhluk keji yang tak berhati perut sejak bandar ni wujud lagi.
Semua penduduk di BigHit City selalu jadi tak keruan bila tibanya waktu malam. Tak siapa berani keluar malam. Kerana takut akan...VAMPIRES.
Namun sekarang tak lagi. Penduduk dah semakin berani bila wujudnya sebuah organisasi yang agak terkenal di BigHit City.
The Vampire Hunter Organization.
Yeap. Ini adalah organisasi untuk menangkap vampire yang berkeliaran di bandar BigHit City. Tiap malam mereka akan meronda bandar untuk menangkap vampire. Hanya orang yang terlatih je boleh masuk organisasi ni. Macam diorang ni.
- Sexy Night Club// 12 a.m.// Tuesday -
"Yerin. Check kat bilik sebelah." Kata Mark. Mereka memeriksa setiap bilik di ' Sexy Night Club'.
Yerin lalu memeriksa bilik di sebelah dan dia dapati hanya ada mayat yang berlumuran darah.
"Damn it! Diorang terlepas lagi." Marah Yerin.
"Jom balik ke pangkalan dulu." Kata Mark.
- Pangkalan -
"Ergh! Mereka asyik terlepas je kebelakangan ni. Bodoh punya raksasa!" Marah Yerin. Hancur meja ditumbuk olehnya😂😂
"They are getting clever day by day." Kata Mark.
"Kami pun dah check di kelab malam yang lain tapi takde. Mayat je berlambak." Kata Bambam sambil mengunyah gula getahnya.
"Eotteokhae?" Tanya JB sambil membersihkan pistolnya.
"Plan B. Kalau serbu mereka tak menjadi, apa kata kita main game diorang?" Kata Yerin dengan perasaan marah yang membuak. Rasa macam nak pecahkan saja muka diorang.
"Menyamar?" Tanya Jackson.
"Yeap." Kata Yerin. Dia lalu menuju ke pintu keluar.
"Yah! Where are you going?" Tanya Jr. Mereka semua melihat Yerin.
"Baliklah bodoh." Kata Yerin selamba. Dia lalu keluar dari bilik tersebut.
Yerin lalu berjalan kaki untuk ke rumahnya.
Tap tap...tap tap..
Kedengaran bunyi tapak kaki mengikutnya dari belakang.
"Nugu?" Tanya Yerin tanpa memandang ke belakang. Dia hanya teruskan perjalanannya sebab dia dah nak sampai di rumahnya.
Tapi takde sesiapa menjawab. Bunyi tapak kaki pun dah tak kedengaran lagi. Yerin lalu berjalan masuk ke rumahnya.
- Rumah Yerin// 6 a.m.// Tuesday -
"Park Yerin!" Jerit suara nyaring seorang gadis.
"Bwo?" Tanya Yerin malas. Dia masih menutup matanya. Tak mudah untuk buka mata bila badan dah bersatu dengan katil😂😂
"Ireona! Yah!" Gadis tersebut menggocangkan badan Yerin dengan kuat.
"Arasso!" Marah Yerin sambil bangun dari katilnya.
"Bodoh kita dah lewat nak ke sekolah." Kata gadis tersebut.
"Kau ajelah pergi . Aku penat." Kata Yerin.Matanya masih tertutup.
"Dah dah! Takde alasan." Kata Yuni. Dia ni rakan serumah Yerin. Dah dekat 5 tahun diorang tinggal bersama. Dua-dua family dah takde.
"Fine." Kata Yerin. Mengalah juga akhirnya.
YOU ARE READING
[c] Vampire Kiss S.1 ( BTS )
VampireIt's about BTS and this is a Malay fanfic. Wanna know the story line? Read it then. This story is a lil bit of byuntae and lots of cursing words. So if you cant deal w it then bye bye