Ps: Dengar lagu kat atas untuk lebih feeeeel😂😂😂
"It's time for you to choose."
"Jin! Kau nak lepaskan Yerin?!" Marah Jimin. Semua geng BTS memandang Jin. Begitu juga dengan Yerin.
"Kita tak boleh simpan dia selama-lamanya kat sini..." Kata Jin. Yerin tak percaya yang Jin baru cakap macam tu.
"Choose then." Namjoon bersuara sambil memandang Yerin.
Semua jejaka tu memandang Yerin dngan wajah ingin tahu. Yerin pula tak tahu nak cakap apa. Dia ragu-ragu nak pilih.
Antara geng Got7 yang pernah khianati dia dan sanggup biar dia terbunuh ataupun geng BTS iaitu vampire yang menangkapnya untuk dijadikan orang gaji dan juga pernah mengigitnya.
"Ofcourse you'll choose us...Maji?" Kata Bambam.
"I-I..." Yerin teragak-agak nak bersuara. Dia takut keputusannya tak diterima. Berpeluh-peluh Yerin nak berfikir😂
"Yerin kenapa kau teragak-agak? Diorang tu vampire yang cuba nak bunuh kau! Vampire yang dah bunuh kawan kau! Kenapa kau masih nak fikirkan tentang diorang?! Jom." Kata Mark sambil memegang tangan Yerin.
Yerin kemudiannya terus menarik tangannya dari genggaman Mark perlahan-lahan. Mereka semua agak terkejut dengan aksi Yerin.
"Yerin..." Kata Mark dengan mata membulat. Dia tak percaya yang Yerin melepaskan tangannya.
"Atleast diorang tak khianati aku." Kata Yerin lalu berjalan ke arah geng BTS. Dia tak sanggup nak cakap semua benda tu tapi ada sesuatu yang menganggu fikirannya. Sebab itulah dia cakap macam tu.
"Mianhae! Aku tau kau masih marah aku, tapi please...Kami perlukan kau." Kata Youngjae.
"Korang semua nampak Youngjae tolak aku kan? Tapi apa korang buat? Korang biarkan aku kena tangkap. Korang tak cuba selamatkan aku pun!" Yerin meninggikan suara dia. Matanya juga mula berkaca.
"We're really sorry....Kami tau semua tu salah kami. Kami cuma...panic dan tak tahu nak buat apa. Kami tak nak kehilangan Bambam." Jb mula bersuara. Mereka semua dalam keadaan sedih.
"S-So....losing me...Is not important then?" Yerin berkata dengan tergagap. Dia sedaya upaya bertahan supaya air matanya tak jatuh. Dia tak nak kelihatan lemah.
"Don't be like this Yerin...We are family...Right?" Yugyeom mula bersuara dngan nada terketar-ketar. Matanya mula berkaca.
"We are. Until that day." Yerin berkata sambil menahan tangisannya.
"So, you won't come back to us?" Tanya Jackson dan membuat Yerin terkaku. Dia tak sanggup nak katakannya. Tapi...Dia perlu katakannya juga.
Demi kebaikan mereka.
"E-Em..." Jawab Yerin.
Geng Got7 pun terdiam seketika. Mereka tak sangka perkara ni akan terjadi. Mereka berasa lemah dan tak bermaya nak lalui semua ni. Mereka lalu perlahan-lahan keluar dari kediaman BTS.
"Gwenchana...?" V bertanya sambil memegang bahu Yerin.
Yerin memandang ke bawah seketika lalu mengangguk perlahan dan berjalan masuk ke biliknya.
Yerin lalu mengunci pintu biliknya. Dia berjalan menuju ke katilnya dan baring. Dia memandang siling dengan agak lama.
"Mianhae....Jinjja mianhae. I did that for you guys." Kata Yerin sambil menangis. Akhirnya dia lepaskan juga air mata yang dia simpan sejak awal tadi. Dia memukul dadanya berkali-kali kerana hatinya sangat sakit. Terlalu perit baginya untuk lalui semua ni. Air matanya tak henti dari mengalir.
- Keesokan harinya// SKA Academy // 8 a.m. // Kelas 5 Red -
"Kau okay tak ni?" Tanya Jungkook kepada Yerin yang tengah menunduk kepalanya atas meja. Yerin hanya menunjukkan hand pose '👌' yang bermaksud okay.
"Aku dengar suara kau malam semalam. Kau nangis kuat betul. Sakit telinga aku." Gurau Jimin kat belakang sambil menendang kerusi Yerin perlahan.
"No I didn't." Jawab Yerin ringkas.
"Yes you did." Jimin membalas dengan nada yang dibuat-buat. Macam suara chipmunk sikitlah😂
"I did not." Yerin dan Jimin berlawan mulut. Macam budak-budak😂
"Weh! Siapa tu?!!" "Murid kelmarin kan?!" "Handsomenya!!" "Diorang pelajar baru ke?!!"
Jeritan para pelajar perempuan di kelas 5 Red membuat V, Jimin, Jungkook dan Yerin pandang ke arah luar. Sekumpulan jejaka lalu dengan coolnya memakai seragam sekolah SKA Academy.
"Got7?!" Yerin terkejut melihat geng vampire huntersnya berada kat sekolahnya apa lagi dengan memakai seragam sekolah.
Yugyeom dan Bambam masuk ke kelas 5 Red manakala ahlinya yang lain pula ke kelas lain.
"Wow. Geng kau." Kata Jungkook sambil menyiku pinggang Yerin. Yerin pula asyik tunduk muka. Dia tak sanggup nak pandang Yugyeom dan Bambam sebab hal kelmarin.
Yugyeom dan Bambam perkenalkan diri dan mula duduk di meja kosong sebelah kiri tak jauh dari meja Jungkook dan Yerin.
"Hey new students." Sapa Jimin. Tapi Bambam dan Yugyeom mengendahkannya dan terus menerus dengan gaya cool dan adalah sikit macam gangster😂
Tetiba ada dua gadis masuk dan mendekati Yugyeom serta Bambam.
"Hye. Jomlah kami bawa korang putar sekolah." Kata gadis tersebut.
"Tak nak. Kitorang nak budak tu teman kan kami." Kata Yugyeom sambil menunjuk ke arah Yerin. Yerin pula tak sedar sebab dia asyik tunduk kepala😂
Gadis berdua tu pun berjalan ke luar dari kelas 5 Red sambil hentak kaki dengan kuat. Sakit hati mereka bila mereka kena reject.
"Woi pompuan!" Jerit Bambam lalu melontar pen tepat di kepala Yerin.
"Adui." Kata Yerin lalu memandang Bambam. "Berani dia buat macam tu?!" Jerit Yerin dalam hati.
"Bawa kitorang putar sekolah." Kata Yugyeom lalu berdiri. Begitu juga dengan Bambam.
"Woops. Aku tak benarkan." Kata Jungkook lalu menghalang Yugyeom dan Bambam dari mendekati Yerin. Jimin dan V pula mengawal Yerin.
"Kau apahal hah sial?" Yugyeom mendekati Jungkook. Panas hati Yugyeom bila Jungkook menghalang niatnya. Kalau ikut hati, nak saja si Yugyeom ni belasah Jungkook sampai kempis.
"Fuck off dude." Kata Jungkook lalu menolak bahu Yugyeom. Pelajar semua memandang kerenah mereka berdua. Kontroversi yoo😂😂
"Okay. Aku akan bawa korang berdua putar sekolah." Kata Yerin. Dia tak nak pergaduhan ni berlangsung dengan lebih lama.
"Yah." Kata V sambil memegang bahu Yerin. Mereka terkejut yang Yerin setuju.
"Gwenchana. I'll handle this." Kata Yerin kepada V dngan senyuman. V dan Jimin pandang antara satu sama lain dan mngeluh. Akhirnya mereka berdua setuju je lah.
"Kaja." Kata Yerin ringkas lalu keluar dari kelas dan diikuti oleh Yugyeom dan Bambam. Pada mulanya Jungkook nak ikut tapi V menghalangnya.
- Taman bunga SKA Academy// 9 a.m. -
"Ini Taman Bunga." Kata Yerin ringkas lalu berjalan menuju ke Kelas 5 Red. Yerin dah selesai sesi putar sekolah. Keadaan sangat Janggal. Diammm jeee.
"Park Yerin chamkan." Yugyeom tetiba bersuara. Yerin pun terhenti dari langkahnya.
"Aku balik kelas dan bagitau cikgu yang korang berdua ada masalah sikit dan make sure jngan lambat sangat." Kata BamBam baru lah dia berganjak ke kelas.
xxxxxxxxxxxxxxx
YOU ARE READING
[c] Vampire Kiss S.1 ( BTS )
VampireIt's about BTS and this is a Malay fanfic. Wanna know the story line? Read it then. This story is a lil bit of byuntae and lots of cursing words. So if you cant deal w it then bye bye