Chap.26

5.7K 387 21
                                    

- SKA Academy // Kelas 5 Red -

"Jungkook oppa! Betul ke Naeun ni yeochin oppa?!" Tanya xxx. Fans lah kot.

"Yeap." Jawab Naeun dengan gembiranya sambil duduk disebelah Jungkook. Jungkook segera menghentak meja dngan kuat. Semua pelajar memandangnya termasuklah Yerin yang tengah sibuk baca buku. Sekarang ni cikgu takde sebab ada mesyuarat.

"Aku bukan namchin kaulah sial!" Marah Jungkook. First time dia keluarkan kata kesat secara umum. Dekat pompuan pula tu.

"Yah Jeon Jungkook geuman." Bisik V yang duduk di belakang mereka.

"Jungkook..." Naeun takut melihat Jungkook dalam keadaan macam ni.

"Dahlah Naeun! Cukuplah kau sebar kat semua vampire yang aku ni namchin kau! FYI aku tak suka pompuan!( not gay excuse mehh) Apa lagi yang gaya macam kau!" Marah Jungkook. Jimin dan V tergelak besar sambil mengejek Naeun. Tadi berlagak baiklah sngat, rupanya satu kepala.

"Yah! Kalau aku nak suka someone pun, vampire tu bukan kau!" Jelas Jungkook. Semua pelajar terdiam. Jimin dan V juga turut terdiam dan mereka lalu telan air liur serentak sambil eye contact.

"Jangan-jangan dia nak-" Belum habis lagi Jimin nak habiskan ayat dia, Jungkook dah mula bersuara.

"Vampire tu ialah Park Yerin." Kata Jungkook sambil memandang Yerin. Semua mata dalam kelas tu memandang Yerin.

"B-Bwo?!!" Jerit Yerin sambil memandang Jungkook. V dan Jimin macam nak pengsan tempat kejadian.

"Yerin?!" Jerit Naeun tak puas hati. Dia lemparkan pandangan laser kepada Yerin. Gerun juga Yerin kat Naeun seketika.

Yerin: N-No tak- *gagap*

Jungkook: Jagi...*wink*

Fans termasuk Naeun: *patah seribu* + * pening kepala*

V dan Jimin: *marah* + *jealous* ( ooppss ade ke mereka berdua pun...?😂)

Yerin: *death glare dekat Jungkook*

- waktu rehat -

"Yah!!! Kenapa kau bagitau diorang macam tu?! Nanti diorang salah faham!" Marah Yerin sambil menendang-nendang belakang kaki Jungkook.

"Eh anggap jelah kau yeochin aku sekarang. Suka ler tu~" Usik Jungkook.

"Pegi mamposlah kau sial." Marah Yerin. Dia lalu berjalan di sebelah V. Jimin, V,Jungkook dan Yerin dalam perjalanan nak ke kantin jumpa dengan gengnya yang lain.

"Ceh merajuklah konon! Kalau suka tu cakap ajelah! Siapalah tak nak couple ngan aku ni kan?" Kata Jungkook sambil tersenyum bangga.

Yerin, Jimin, V : AKU😒

Jungkook: Kekejamannnnn😭😭😭

Sesampai je kantin. Mereka pun duduk meja yang sama dengan ahli bts yang lain.

"Weh apa kes pasal kau ngan Yerin? Aku dengar vampire lain cakap korang couple?" Tanya Jin.

"Tanyalah si pabo ni! Nak je aku sepak kepala dia." Yerin masih marah. Jungkook buat derk je😂

"Biarlah Yerin jadi yeochin aku! Wae? Ada antara korang tak puas hati? Hah sini lah lawan aku! Biar aku buka kuda-kuda aku dulu." Jungkook dah ready nak lawan sesiapa saja yang menghalangnya.

Semua ahli bts: AKU. *serious*

Yerin tergelak kecil kerana terhibur dengan lawak tu tapi dia terdiam dan memandang mereka. Rupanya mereka tak melawak eh bodoh betul Yerin ni😂😂

[c] Vampire Kiss S.1 ( BTS ) Where stories live. Discover now