"Weh...Kalau diorang tahu aku manusia macam mana?" Tanya Yerin yang tengah memegang lengan V. Takut juga bila semua vampire yang lalu lalang asyik pandang dia. ( p.s vampire kat sana semuanya nampak macam manusia biasa je takde beza pun kayy😉😉)
"Sebab kau tengah berjalan-jalan dengan vampire terkenal di seluruh dunia vampire." Kata Suga selamba dengan muka malasnya. Dia berada di belakang Yerin je.
"M-Maksud....?" Tanya Yerin dengan wajah keliru.
"Kami ni kiranya artistlah kalau kat dunia kami." Kata V sambil memandang Yerin yang masih lagi pegang lengannya dngan erat.
"Hah..?!" Yerin terus melepaskan lengan V dan memandangnya dngan wajah tak percaya. Yerin lalu memandang geng BTS yang lain.
"Welcome to our world babe." Kata Jimin lalu meletak tngan kirinya keliling bahu Yerin.
Yerin lalu menolak Jimin jauh darinya. "Aku tak nak kena kecam. Jarak kita limit dia cuma 3metre minimum." Jelas Yerin.
"Suka hati kaulah orang gaji." Kata Jhope.
"Tu kedai uniform sekolah kita." Kata Jin. Mereka semua pun pergi ke kedai tersebut.
"Omo!! A-Anyeong!! Er...Kamu semua nak beli baju?" Tanya pekerja di kedai tu.
"Taklah. Nak beli awak~" Kata Jimin sambil mengenyit mata kirinya. Cair hati semua pekerja kat kedai tu.
"Wow..😒" Yerin hanya menggeleng kepala melihat Jimin.
"7 uniform lelaki sekolah SLA Academy. Satu uniform untuk perempuan." Kata Jin sambil tersenyum membuat pekerja tu naik gila.
"Boleh tanya? Siapa gadis...tu?" Tanya pekerja di kedai tu sambil memandang Yerin yang berdiri betul-betul 3 metre jauh dari BTS.
"Not your business." Kata Suga dengan pandangan tajamnya. Pekerja tu bukannya takut malah makin jatuh hati😂😂
"Weird." Bisik Yerin dalam hati sambil tergelak kecil bila nampak kelakuan pekerja tu.
"Nah. Semuanya berharga xxx." Kata pekerja tu dengan senyuman.
Jin pun menyerahkan kad kreditnya. Setelah selesai, mereka pun keluar dari tempat tu.
"Betul-betul takde beza dengan dunia manusia." Kata Yerin sambil meneliti keadaan sekelilingnya.
"Apa yang takde beza?" Tanya Jungkook.
"Dunia vampire. Tempat ni. Semua vampire tu ... Memang betul-betul sama dngan dunia manusia." Jelas Yerin.
"Yang bezanya...Kami hisap darah." Kata Jhope dengan *smirk*
"Rapat sikit tak boleh ke? Nanti kau hilang, siapa nak jadi orang gaji tak berbayar kami?" Kata Namjoon.
"3 metre tu paling dekat." Jelas Yerin sambil tersenyum paksa.
"Ish! Menyampah betul aku dengan kau punya 3 metre ni!" Kata Jungkook lalu menarik Yerin untuk berada berada dekat dengan BTS. Kini Yerin berada di tengah-tengah. Dia di kerumuni dengan majikan setannya😂
"Tak payah nak takutlah." Kata V sambil menunjal kepala Yerin.
"Macam mana aku tak boleh takut?! Aku tengah berjalan dngan artist! Kalau dunia vampire dan dunia manusia sama, maksud dia aku akan kena kecam, kena bash, kena macam-macam!" Jelas Yerin dengan nada geram.
"Habislah kau." Kata Jimin sambil tersenyum sinis. Yerin hanya melemparkan jelingan maut.
"Aku nak pergi beli barang aku jap. Jumpa kat limo." Kata Jin lalu berlalu pergi.
YOU ARE READING
[c] Vampire Kiss S.1 ( BTS )
VampireIt's about BTS and this is a Malay fanfic. Wanna know the story line? Read it then. This story is a lil bit of byuntae and lots of cursing words. So if you cant deal w it then bye bye