- Kelas 5 Red// 10.10 a.m. -
"Korang pergi mana tadi?" Tanya V. Jungkook dan Yerin masuk bersama lalu duduk di tempat duduk mereka.
"Mana kau dapat scarf tu Yerin? Buruk betul." Kata Jimin. Dia tengah memandang Yerin yang memakai scarf berwarna maroon keliling lehernya.
"Kau diamlah setan." Marah Yerin.
"Korang nak tau tak..." Baru je Jungkook nak bersuara Yerin terlebih dahulu dah mencelah.
"Weh bodoh! Jangan kat sinilah." Marah Yerin.
"Apa ni?" Tanya V.
"Alaa nantilah aku bagitau. Nanti girlfriend aku marah." Kata Jungkook lalu wink dekat V dan Jimin.
"Girlfriend?" V dan Jimin berkata sambil memandang satu sama sendiri.
- Limo BTS// 12 p.m. -
"Ah bagitau apa yang kau nak cakap tadi." Tanya Jimin kepada Jungkook.
"Kenapa ni?" Tanya Namjoon.
"Mana kau curi scarf ni? Cantik~" Kata Jin sambil meneliti scarf yang dipakai oleh Yerin.
"And cuba bagitau...siapa girlfriend kau?" Tnya V. Yang lain tetiba interested pula bila dengar soalan V.
"Sejak bila si gila ni ada girlfriend?" Tanya Jhope.
"Entah dia ni." Kata Jimin smbil roll eyes.
"Ni girlfriend aku." Kata Jungkook sambil membaringkan kepalanya di bahu Yerin memandangkan mereka bersebelahan je.
"Yerin?!!!"
"Girlfriend my ass. Kau bangun sebelum aku terajang kau." Marah Yerin. Jungkook pun segera bngun.
"Ceh! Ingat betul-betul tadi." Kata V.
"Back to the topic. Apa kau nak bagitau tadi?" Tanya Jimin semula.
"Sebenarnya kami curi scarf buruk ni kat bilik staff." Jelas Jungkook.
"Asal pula korang nak curi? Haih korang ni...Aku ada duitlah! Kenapa tak minta?" Tanya Namjoon.
"Bukan pasal duit bro. Ini sebab nak cover leher Yerin." Jelas Jungkook.
"Aik? Bukan aku dah balut ke dengan pembalut luka?" Tanya Jimin dengan hairan.
"Bukan kau punya. Tapi aku." Jelas Jungkook. Mereka semua terbeliak mata dengar penjelasan Jungkook kecualilah Suga yang lekk je mendengar😂.
"Kau gigit Yerin?!!!" Tanya Jimin.
"Ah asal? Salah? Dia tak marah pun. Kan?~" Kata Jungkook smbil tersenyum memandang Yerin. Yerin hanya roll eyes lalu menunjal kepala Jungkook.
"Sebab kau minta maaf. Bukan macam sorang tu! Bukan nak bagi terasa lah kan tapi haihhh memang tak gunalah budak tu!!" Saja Yerin kuatkan suara dia.
"Berdendam lagi kau dengan aku? Eh past is past lah." Kata Jimin. Lagilah Yerin naik darah dengar penjelasan Jimin.
"Alaaa tak acilah! Aku pun nak gigit Yerin!" Jerit Jhope.
"Nah penumbuk." Yerin menunjukkan penumbuknya.
"Kenapa Jimin ngan Jungkook boleh, aku tak boleh? Hahh explain please." Kata Jhope.
"Hoi hoii!! Sesuka hati korang je sentuh orang gaji aku kan?!! Aku bagi kang! Lepas ni dah takde siapa boleh sentuh Yerin!" Marah Jin.
"Dengar tu." Kata Yerin smbil tergelak kecil.
YOU ARE READING
[c] Vampire Kiss S.1 ( BTS )
VampireIt's about BTS and this is a Malay fanfic. Wanna know the story line? Read it then. This story is a lil bit of byuntae and lots of cursing words. So if you cant deal w it then bye bye