Chap.27

5.4K 383 7
                                    

Thanks to all the readers and to all the commentors 😘😘😘 I really appreciate your kindness to even vote and comment my fanfic. Love you lotssss😘😘😘😘😘

"Jungkook." Panggil Yerin. Jungkook dan Yerin tengah buat kerja sekolah kat bilik Jungkook. Sejak bts dah mula sayangkan Yerin, diorang dah jarang layan Yerin macam orang gaji.

"Em?" Tnya Jungkook yang sibuk dengan kerja sekolahnya.

"Apa yang kurang dengan Naeun? Aku nampak dia cantik je pun." Naeun bertanya sambil memandang Jungkook.

"Wae? Tetiba je tanya asal?" Jungkook yang tadinya fokus dengan buku dia terus memandang Yerin dengan wajah kekeliruan.

"Huh? A-Aku cuma curious!" Yerin dah mula tugas dia untuk buat Jungkook jatuh hati kat Naeun.

"Urm...lawa tu lawa tapi gaya dia kacau betul. Kalau lah dia kurangkan gedik dia tu dan lemah lembut aka tak terlalu talkative." Kata Jungkook.

"Ouh. Sebab tu je. Tch." Kata Yerin. Jungkook rasa semacam je dekat Yerin.

"Apa ni? Ohh I get it😏 Kau saja cakap macam tu dan sebenarnya kau nak tahu gadis yang aku suka macam mana kan?" Jungkook mengusik Yerin sambil tersengih.

"W-What?! Ew No!" Yerin menolak bahu Jungkook sambil tergelak kecil.

"Let me be honest here." Tetiba Jungkook berubah jadi serious. Dia mendekati Yerin. Yerin hanya mampu berdiam diri kerana tak tahu apa yang Jungkook nak cakap.

"I like you. I mean I love you as a girl." Kata Jungkook. Yerin mula tergelak.

Yerin: What kind of joke is this Jungkook? Ahhahahaha😂

Jungkook: I'm not joking.  *serious*

Yerin: *terdiam* Seriously? What happened to you? Cut it out Jungkook. 😒😒

Jungkook segera mengucup bibir Yerin.

"What do you think you're doing?!" Yerin menolak Jungkook. Dia tak percaya yang Jungkook baru je kiss dia.

"Are you rejecting me?" Tanya Jungkook dengan wajah sedihnya. Ewahhhh dia ni😂😂

"Jeon Jungkook. I hate you. Please don't be like this.😖😖" Yerin tak tahu nak cakap apa. Dia tak nak sakitkan hati Jungkook.

"I hate you too. Salah kau sebab jadikan aku macam ni." Jungkook lalu keluar dari biliknya sendiri. Entah ke mana dia nak pergi merajuk😂

"Apaa niii!!!" Marah Yerin. Dia penat dengan semua ni. Permainan perasaan yang dia tak tahu nak kawal. Dia confused dan tak tahu nak buat apa.

- Keesokan harinya// SKA Academy// Kelas 5 Red -

"Yah. Kau ngan Jungkook gaduh ke?" V duduk di sebelah Yerin memandangkan Hyunwoo lambat masuk kelas.

"Ani. Wae?"

"Korang tak berlayan pun? Selalunya kookie selalu kacau kau tapi tak pula hari ni."

[c] Vampire Kiss S.1 ( BTS ) Where stories live. Discover now