Chap.53

4.2K 298 11
                                    

"Annyeong. Lain kali aku datang lagi. Aku perlu balik kalau tak kawan aku kat Fosle City tu risau." Kata Yerin sambil berdiri depan pintu rumah bts bersama Jungkook.

"Lama korang kat atas semalam...Buat sex ke?" Kata V sambil tergelak besar. Merah padam muka Yerin.

Jungkook: Aku baru nak buat, dia dah nak rembat aku pakai siku dia. Habis aku larikan diri. Yang lama tu sebab aku cuba pujuk dia ahahahhaha.

Suga: Pujuk minta sex? Biar betul?

Yerin: Aish sekya!! Sex aje ke kat otak korang ni aigooo! Dia pujuk aku supaya balik sini lagi. Aku kata aku dah tak nak balik sini kalau dia buat cam tu lagi ohohohoh😎😎

"Hah dengar tu!" Marah Jimin kepada Jungkook sambil ketuk kepala Jungkook.

"Janji ngan kami yang kau akan datang balik okay?" Kata Jimin lalu memeluk Yerin. Tak lama kemudian, mereka semua pun memeluk Yerin.

"Bye guys." Kata Yerin sambil meleraikan pelukan dan melambai tangan ke arah geng bts serta dua kawan baiknya Mark dan Jackson. Yerin dan Jungkook pun berangkat ke  Bighit forest dan selepas tu mereka ke Fosle City. Dah tentulah dengan bike Jungkook yang supercool.

- Rumah Exo -

Yerin: Now you may go. Baliklah. Nanti fans kau marah pula kalau kau takde untuk performance korang kat dunia vamp.

Jungkook: Jealous much? Eyy aku suka kau sorang je lah. *peluk Yerin dengan erat*

Yerin: What the? Aku tak cakap pun aku marahlah Jungkook. Kau ni lebih-lebihlah😂 Dah pergi balik. Nanti kita jumpa lagi. *cium pipi Jungkook*

"Oh nak menghalau yer kau budak. Jaga kalau aku nampak kau sweet-sweet ngan budak Kai tu. Habis aku rogol kau." Kata Jungkook. Yerin tergelak sambil menarik rambut Jungkook.

Yerin: Kau try lah kalau kau tak nak kena tembak. *wink lalu masuk ke dalam rumah*

"Text me!! I already save my number in your contact!" Jerit Jungkook dari luar.

Yerin yang berada di dalam biliknya pun tergelak bila dengar jeritan Jungkook. Dia pun check contact dia dan bingo, memang ada pun. "Bila masa dia save number dia kat sini?" Kata Yerin hairan. Maklumlah ini phone baru Yerin.

Phonenya bergetar bermaksud seseorang teks dia.

Jungkook
: Jagiyaa~ Bogoshipeoyo!!!!💞💞

Yerin tergelak lalu membalas teks Jungkook. Dia juga tukar nama Jungkook dalam contact dia.

Yerin
: Well I don't. Go away.

Kookie💕💕
: Bwo? Aku baru nak masuk bighit forest ni kau dah buat hal. Aku akan datang pergi rumah tu dan culik kau sekarang juga.

Yerin
: I'm joking 😂😂😂 Yeah I miss you too. So don't worry and just go.

Kookie💕💕
: Yah! I'll kidnap you for real if you do that again.

Yerin
: I won't😂😂 Good luck for your performance. Lots of love from your dearest yeochin😘😘

Kookie💕💕
: Awww😘😘 Okay I'll be there tomorrow and I'll bring you to vamp world at some romantic place. See ya tomorrow babe❤❤

Mereka pun menamatkan perbualan mereka. Yerin pula dah bersiap sedia untuk menjalankan tugasnya sebagai spy dan dia perlu jumpa si minah kerepot untuk hantar video laki dia curang.

Yerin pun bergegas keluar untuk ke tempat kerjanya.

- Vamp world -

"Jungkook, bila lagi Yerin nak datang sini?" Tanya Jhope. Mereka berada di belakang pentas dan bersiap sedia untuk buat persembahan.

[c] Vampire Kiss S.1 ( BTS ) Where stories live. Discover now