- Kediaman bts// 9 a.m. // Sunday -
Yerin baru bangun dari tidurnya yang lena. Dengan singlet dan seluar jeans pendek je dia pergi dpur. Nak mautkan diri sendiri ke apa dia ni?😂😂
Yerin masuk je dapur, 7 jejaka tengah memandangnya dngan mulut yang terbuka luas.
"Dah bangun?" Jin aje yang macam biasa. Yang lain smua dah kaku di tempat kejadian. Mana taknya bila Yerin muncul dengan badan yang agak terdedah😂 Nafsu membuak doh😂
"Oo. Mian lambat. Siapa masakkan untuk korang?" Tanya Yerin. Mereka semua menunjuk Jin tapi mata takleh lari dari tengok Yerin.
"Aku buat salah ke? Kenapa pandang macam tu? Gerun siot aku." Kata Yerin dngan wajah hairan.
"Macam nilah pompuan." Suga memulakan ayat.
"Alamak kurang ajar je lah mulut si gula ni. Nak je aku sepak pakai kasut spike." Marah Yerin dalam hati.
"Kau tau kan kami vampire? Kenapa turun macam tu nak oi? Nak mati awal ke kena gang bang?" Tambah Suga. Yang lain mula tersenyum byuntae memandang Yerin.
"Byuntae! Muka buruk mana boleh gang bang aku sial! Kalau handsome macam chanwoo ngan B.I okay." Kata Yerin. Saja je cakap macam tu. Bukan dia maksudkan pun😂
"Sial punya pompuan." Rungut Jhope. Yang lain hnya roll eyes.
"Memang. Tapi korang lagi sial ohohoho!" Sindir Yerin lagi dan terus berlari masuk bilik. Dia sebenarnya nak ganti baju. Tak perasan yang dia baru je turun dengan pakaian yang terdedah😂
Dia masuk je bilik, ada seseorang berada kat bilik dia. Yerin baru nak lari tapi jejaka tu menutup pintu dengan pantas dan menguncinya.
"Yerin.."
Yerin tak tahu nak buat apa. "Yugyeom..." Kata Yerin.
"Kenapa kau jauhkan diri dari kami?! Kenapa?" Kata Yugyeom sambil memegang kedua-dua belah bahu Yerin.
"Yugyeom sakitlah!" Yerin merungut. Yugyeom menggenggam lengan Yerin dengan kuat.
"Atau...Kau dah lost virginity kau kat salah satu dari vampire ni hah?!" Marah Yugyeom. Yerin tak percaya yang Yugyeom baru cakap macam tu.
"How dare you!" Yerin lalu melepaskan dirinya dan menolak Yugyeom dngan kuat.
Yugyeom lalu mendekati Yerin semula dan menolak Yerin ke atas katil.
"Yah! Apa kau cuba nak buat ni tak guna! Ji-" Yerin baru nak jerit nama Jin tapi Yugyeom terlebih dahulu menutup mulutnya.
"Aku suka kau lah bodoh! Kau tak perasan ke?!" Yugyeom mula naik angin.
"Tapi kau pilih diorang dan bukan aku!" Marah Yugyeom lalu menunjukkan taringnya.
"Y-Yugyeom....vampire?!!!" Jerit Yerin dalam hati. Matanya membulat memandamg Yugyeom.
"Yeap. Aku vampire. Kami semua dibunuh masa hari kau kena culik dan kami dihidupkan semua sebagai vampire." Jelas Yugyeom. Mata Yerin mula berkaca. Dia nak bersuara tapi mulutnya ditutup.
Yugyeom lalu menanam taringnya dileher Yerin. Dia menghisap darah Yerin dengan rakus. Setelah tu dia mula mencium bibir Yerin. Yerin terkejut lalu menggunakan segala kudratnya dan menolak Yugyeom jauh darinya.
"Apa kau buat ni?!!" Marah Yerin. Lehernya pedih akibat gigitan Yugyeom.
Yugyeom tanpa membalas apa-apa daripada soalan Yerin terus menolak Yerin ke katil smula. Dia lalu membuka t shirtnya hingga menampakkan absnya.
YOU ARE READING
[c] Vampire Kiss S.1 ( BTS )
VampireIt's about BTS and this is a Malay fanfic. Wanna know the story line? Read it then. This story is a lil bit of byuntae and lots of cursing words. So if you cant deal w it then bye bye