Yerin's POV
Kenapalah malang sangat hidup aku ni?!! Aigoo! Nak je aku tembak kepala jantan tak guna tu tadi. Buat malu aku je. Dah lah banyak orang tengok. Nasib baik rantai aku ni selamat huhu penting ni untuk dapat 10 ribu dari si minah kerepot tu. Kesiannya dia ada boyfriend gangster, kuat curang pula tu hmm.
Aku pun jalan dengan kasut tinggi aku yang aduii macam twin tower pun ada. Penatnya aku alahai..Balik nanti nak minta Sehun urut belakang akulah. Tak nyesal kalau minta urut dia sebab memang power cara dia urut. Mantap aku bagi 10bintang.
Tengah aku jalan tu, aku rasa macam ada orang ikut aku dari belakang. Aku jalan kat lorong sunyi sebab lebih cepat untuk balik pakai jalan ni. Tengah malam pulaa ni hmm siapa lah kat belakang aku ni yer?
Aku pun pandang belakang tapi takde orang pun. Pelik. Aku memang rasa ada orang ikut aku. Lainlah kalau hantu kan? Ish takut pula aku😨😨
Aku pun mempercepatkan langkah aku. Kali memang memang betul. Tak syak lagi ada orang ikut aku! Bunyi tapak kasut tu jelas kedengaran, banyak pula tu! Aish jangan kata mamat kat kelab tadi bawa gang dia nak serbu aku lepas tu gang bang aku reramai? Shit apa aku merepek ni. Lol. Okay yang penting jalan aje lah Yerin macam biasa.
Agak lama aku jalan. Tapak kasut tu masih kedengaran jelas. Apa ni?! Aku pandang belakang takde. Aku siap pandang belakang sambil berjalan lagi tapi takde pun orang dan kali ni takde bunyi kasut. Alamak jangan kat hantuu betul. Takpe jalan sikit lagi dah nak sampai rumah. Relaxxxx...
Hahhh aku boleh nampak dah rumah aku yang tercinta. Lebih tepat lagi rumah Exo lah. Aku jalan sampai lah depan rumah tapi nampaknya semua dah tidur sebab gelap je rumah. Nasib aku ada kunci spare huhu😌
"Yerin..."
Langkah aku terhenti. Aku baru nakkkk masuk lepas tu tidur, siapa pula datang nak cari aku tengah malam ni? Aku pandang ke belakang dan BAMM!
Mark, Jackson, Jimin, V, Jhope, Suga, Jin, Namjoon dan Jungkook berdiri di belakang aku dengan mata berkaca. Oh.My.Gawd. Betul ke ini diorang?!! Macam mana diorang boleh ada kat sini?! W-Wait...Aku tak tahu nak buat apa. What should I do?
"Yerinn!!!" Jerit mereka sambil memeluk aku. I can't. Aku takkan boleh tinggalkan mereka kalau aku teruskan tersenyum dengan mereka. Senyuman diorang buat aku lemah. Aku tak boleh bersama diorang.
Aku menolak mereka perlahan. Mereka nampak kehairanan. Urghhh, I'm sorry for this guys.
"Who are you? Do I know you? Wait how did you know my name?" Tanyaku dengan hati yang sangat sakit. Aku terpaksa buat semua ni supaya diorang lupakan aku. Biarlah diorang nak cakap aku jahat ke apa ke.
Mark: What...? Kami kawan kau lah!
Jhope: How dare you left us just like that! *merajuk*
Aww...Diorang masih comel macam biasa.
Yerin: But...How can we be friend when I don't even know you?
Jungkook lalu berjalan ke arah aku dan memeluk aku dengan erat. Aku nak sangat peluk dia balik tapi....Tak. Aku tak boleh.
Yerin: Excuse me?! I said I don't know you! *tolak Jungkook*
Jungkook memandang aku dengan mata berkaca. Uljima kookie ah....Mianhae.
Tepat pada masa, Kai keluar dengan wajahnya yang hairan. Dia mendekati aku sambil memandang wajah mereka semua. Aku bagi dia signal supaya ikut je lakonan aku.
V: Siapa dia?
Yerin: He's my boyfriend.
Kai: Y-Yeap! Korang nak apa ni hah? Jangan kacau yeochin aku kalau tak nak gaduh. Let's go babe.
Aku dengan Kai pun masuk. Aku sempat berpaling ke belakang untuk pandang mereka. Mereka nampak terkejut. Aku sempat bereye contact dengan Jungkook dan aku tak percaya dia nangis....I-Im sorry...
End of POV
Kai: What happened just now? Who are they?
Yerin duduk bersebelahan dengan Kai kat sofa ruang tamu. Dia mengeluh dengan mata yang menahan air matanya dari berlinangan.
Yerin: Aku pernah ceritakan yang aku kena culik oleh vampire lepas tu lama kelamaan kami berkawan baik? Mereka lah.
Kai: Habis tu kenapa kau buat macam tu tadi? Kenapa tak jemput je masuk?
Yerin: I can't Kai. Aku tak nak bersama diorang. Aku nak mereka lupakan aku! Mereka tak boleh rapat dengan aku. Aku manusia dan diprang vampire. Kalau vampire dari dunia diorang tahu yang mereka berkawan dengan manusia, mereka akan dihukum mati. And I don't want that to happen. Did I ever mention that they are idols?
Kai: They are?!! Oh my gash. Their fans must be broken hearted when they know about it.
Yerin: That is why. I....I pretended that I don't know them just now.
Kai: Well girl. You've done your best. Now go to sleep. *usap rambut Yerin dan masuk ke bilik*
Yerin pun berjalan ke arah biliknya. Dia melihat luar rumah melalui jendela biliknya dan mereka dah takde. Dia duduk atas katilnya dengan perasaan yang bercampur baur.
"Why now... I've finally move on but you guys came back. I really hope that you guys forgotten about me but I was wrong. And I thought that I can forget about you but I was wrong for that too." Yerin berkata sambil air matanya berlinangan. Dia memandang gambar semasa dia bersama Got7 dan satu lagi gambar bersama BTS.
- Keesokan harinya-
"Guys! Aku nak pergi lawat kawan aku dulu kat big hit city! Kai pinjam motor okay?" Jerit Yerin yang dah berada kat depan pintu rumah.
Kai: Oo! Jangan balik lambat sangat and hati-hati yer! Take care! *menjerit masa dalam tandas*
Lay: Kawan kau yang mana satu? Vampire tu atau yang mati tu? Eh jap yang mati tu pun vampire kan? *muka innocent*
"Aish! Aku smack down kang! Dahlah bye bodoh!" Kata Yerin sambil ketuk kepala Lay dan berjalan ke arah motor Kai dan vromm vromm terus ke big hit city.
- Big Hit City// Kuburan Yugyeom dan yang lain -
Yerin: Annyeong guys! Ni hah aku ada bawa bunga rose. Hari ni kan birthday Bambam! Saengil chukahae cutie pie!!
Yerin membersihkan kuburan mereka dan hiaskan dengan bunga seperti biasa. Tiap minggu sekali dia akan datang.
"Guys, aku jumpa bts, Mark dan Jackson tau semalam. Tapi aku tak nak mereka tau yang aku masih ingat diorang. Aku pura-pura kata aku tak kenal diorang. Hahahaha😂" Yerin berkata tapi matanya berair. Dia rasa sedih sebab perlu buat macam tu.
Yerin lalu berdiri untuk balik. Dia tersenyum memandang kuburan mereka lalu dia menaiki motorsikal Kai. Dia memakai helmet dan hidupkan enjin motor. Yerin lalu berangkat pulang tanpa dia sedari sepasang kata memandangnya dari jauh.
xxxxxxxxx
YOU ARE READING
[c] Vampire Kiss S.1 ( BTS )
VampireIt's about BTS and this is a Malay fanfic. Wanna know the story line? Read it then. This story is a lil bit of byuntae and lots of cursing words. So if you cant deal w it then bye bye