Încă o cursa de mașini câștigată. Deja le-am pierdut numărul. Iar cele pierdute, ei bine eu nu pierd. Daca pierd ceva e atunci când nu merg pentru ca am treaba la firma lui tata. Trebuie sa o tina cineva pe picioare dacă el nu e în stare. Petrece tot timpul cu fufa aia. De când părinții mei s-au despărțit, când eu aveam 4 ani nu ii mai pasa de firma. Petrece tot timpul cu diferite femei, doar ca mai nou sta cu fufa aia care vrea doar sa ii mănânce bani de vreo doi ani. E prea orb, dar nu-mi pasa. Nu ne mai vorbim de 10 ani. Nu l-a mai interesat de mine și de Gemma, sora mea mai mare de pe atunci, deci nu trebuie sa îmi pese nici mie acum.
E puțin plictisitor sa ai aceeași rutina mai mereu. Firma, transporturi de arme sau de droguri, curse de mașini, petreceri, și cate o fata diferita în fiecare seara. Dar printre astea mai am timp sa stau și cu familia, cel puțin o parte din ea. Pana ce am cunoscut-o pe EA. Nu pot sa mi-o scot din cap. Când sunt la o petrecere stau și ma gândesc la ea. Nu mai fac sex de când am întâlnito, nu înțeleg de ce. Le refuz pe toate și asta e frustrant. Trebuie sa ma satisfac singur ca sa nu umblu cu o umflatura giganta în pantaloni. Angajați de la firma nu m-ar lua în serios, iar prietenii mei, mai multi doar amici.. s-ar rade de mine.
Ea e asa inocenta, e practic un copil. Vrei sa ai grija de ea, sa nu i se întâmple nimic, dar în același timp vrei sa sari pe ea și sa i-o tragi pana nu mai poate merge. Si e interesant pentru ca Kevin ma lasă sa o fac. A zis ca pot sa fac ce vreau dacă nu o rănesc. Asta înseamna ca dacă vrea, o sa fie totul bine.
Si sărutul din mașina... m-a înnebunit. Cum sa ai primul sărut la 17 ani? Ești nebun? Ea învață sa sărute la vârsta asta când altele nu mai sunt virgine de la 12, 13 ani și au avut primul sărut pe la vreo 9, 10. A sărutat binișor pentru prima data dar o sa învețe sa sărute perfect. Toate la timpul lor. Deși nu sărut fetele cu care mi-o trag, încă știu sa sărut. Defapt nu obișnuiesc sa sărut fetele, nici măcar cast. Daca sărut pe cineva e pentru ca ma joc ceva joc stupid și sunt nevoit sa o fac sau atunci când vreo fata ma ia prin surprindere și ma săruta, dar asta nu se prea pune pentru ca le îndepărtez repede.
Fata asta ma excita a maxim. Ca și atunci în mașină când m-a întrebat cat e ora și m-am ridicat cu ea încă în bratele mele. S-a frecat de mine și penisul meu a început sa se ridice la contact. Am gemut și din instinct am pus-o înapoi pe scaun. Știu ca a rămas confuza la acțiunea mea, dar dacă ii spuneam de ce am făcut-o probabil ar fi fugit. Asta s-a întâmplat oricum, dar măcar nu a fost acela motivul.
Si acum după ce am câștigat cursa, în loc sa merg sa io trag lui una oarecare, eu sunt în camera ei, dar ea nu e. Trebuie sa o sărut din nou, nu ma pot gândi doar la buzele ei pline peste ale mele. Unde s-o fi dus acum când am ajuns? Am primit răspunsul la întrebarea mea imediat ce am văzut-o intrând cu un pahar de apa pe care l-a lăsat pe noptiera. Când s-a întors și m-a văzut i s-au mărit ochii. Am speriat-o. Am văzut ca a deschis gura sa tipe, dar ma-m repezit la ea și i-am pus mana la gura. Nu pot fi prins, ar avea probleme dacă părintii ei m-ar vedea aici. Miroase a cocos, ea miroase a cocos. Pot sa ma obișnuiesc cu mirosul asta.
- Iți dau drumul la gura Eve, dar nu tipa, bine? - A dat din cap în semn de aprobare. Normal ca nu ar fi țipat, nu cred ca ar vrea sa o vadă cineva cu un băiat plin de tatuaje în camera, noaptea când toată lumea doarme. Si în plus când am atins-o s-a mai relaxat, și-a dat seama ca sunt eu.
- Harry ești nebun? Cum ai intrat, te-ar fi putut vedea cineva.
- Toti dorm, cine sa ma vadă. Si am intrat pe ușă, pe unde altundeva. - Ami dau ochii peste cap și ma întind confortabil, cu mâinile sub cap în pat.
- Nu poți sta încălțat în pat, nu ești la tine acasă. Defapt nu poți sta deloc în pat, trebuie sa pleci. - Am început sa ma descalț. Se uita la mine uimita, dar nu o sa plec când abia am ajuns și nici nu am sărutat-o încă. Nevoia asta ciudata de a o săruta, ma omoară. Nu știu ce e cu mine și abia am cunoscut-o. - Ce faci? De ce te descalți?
CITEȘTI
My life - The beginning
FanfictionFloriani Evelyne Iris Ea, o fată simplă și cu multe vise la cei doar 17 ani ai săi. Își dorește o viață mai interesantă, vrea să trăiască o aventură. Una frumoasă și o sa aibă parte de ea, dar nu o să fie ceva ce ea și-ar fi dorit sa fie. Harry Sty...