Nu m-am mai distrat asa de multa vreme si mai ales de Craciun. Cu siguranță asta este si va ramane cel mai bun Craciun.
Dansez in continuu de cand am venit. Am baut ceva la care nu ii stiu nici acum numele, desi am mai baut si la alte petreceri la care am fost cu Harry sau Kev. E dulce si parca e suc, dar am aflat ca defapt contine chiar foarte mult alcool. Deja am baut 3, iar Harry nici nu stie. Mi-a spus sa nu beau deloc in seara asta, dar ce sa fac. Mi sa oferit si am acceptat. Deci nu poate sa faca nimic.
- Pot sa o iau putin Harry ? - Louis a venit la noi si Harry a facut o fata urata dar ma lasat sa merg cu el. - Nu te pierde din ochi pentru un moment.- Spune si incepem amandoi sa radem.
- Eh, dar totusi nu te-a vazut cand mi-ai oferit bautura. Si cred ca inca nu si-a dat seama ca am baut.
- Daca ar fi stiut, as fi mort deja. - Am ras din nou si am inceput sa dansam. Harry stie ca Louis nu ar încerca ceva necurat cu mine. Sunt prieteni buni si pot sa dansez cum vreau cu el, Harry nu o sa spuna nimic si nu o sa ramana suparat, furios. Cred ca au vorbit despre asta ( despre mine) si Louis nu ar reusi sa fie ceva pentru mine, nu ia nimic in serios se pare. - Mai vrei? E ocupat cu Zayn acum. - Ma uit spre canapea si Harry vorbeste cu Zayn. Pare ca are maxilarul încleștat, sper doar sa nu fie ceva serios si sa creeze o cearta acum. Cred ca mi-ar strica seara.
- Sigur, de ce nu. - Louis ma trage dupa el la barul improvizat.
- Vrei sa incerci altceva? - Afisaza zambetul ala al lui care ma innebuneste. Am aprobat din cap si el a cerut 4 shots de vodka.
- Vrei sa ma îmbeți Louis?
- Nu, iti proportionez experiente noi doar. - Am baut unul si ma ars pe gat putin, nu e rau la primul, dar la al doilea deja e mai rau.
- Nu mai beau nimic in seara asta. Ugh, asta a fost prea puternic. Hai sa dansam din nou. - Nu pot sa merg acum langa Harry, nu am un miros prea placut pe moment. M-am uitat spre canapea si nu mai e acolo. - Ai idee unde poate fi Harry? - A dat din cap negativ. Sper ca nu face vreo prostie. - Ma duc sa il caut. - Nu am asteptat sa raspunda ca am mers in cautarea lui Harry. Am cautat prin toata casa, adică doar la parter. Nu stiu daca vreau sa urc sus. Nu cred ca etajul are o "reputație" foarte buna. Poate e afara?
Da, e afara. E cu un grup de baieti pe care nu i-am mai vazut prin preajma lui Harry niciodată. Sunt într-un colt al curtii unde nu este prea multa lumina, se vede mai rau, dar se vede cat trebuie totusi.
Am inaintat spre ei si m-am uitat in ochi lui. El se uita putin speriat la mine. Stiam ca fumeaza, dar acum nu stiu ce fumeaza. Nu pare a fi o tigara normala. E ciudata.
- Ce faci papusa? Vrei si tu una? - Spune un baiat care are niste ochi roșii care te sperie pur si simplu si imi intinde acelasi lucru care il are Harry intre buze in acest moment. Am intins mana sa iau ce mi sa oferit ca sa analizez mai bine, dar Harry a intervenit.
- Nu, nu vrea! - Spune pe un ton autoritar si se uita nervos la mine. Ma ia de mana si ma trage in spatele casei cu el. - Ce vroiai sa faci cu un joint? Explicate. - Deci asa se numește.
- Vroiam sa vad ce e. - Spun si ridic din umeri.
- Nu e ceva pe care tu ai vrea sa il incerci. Asta sigur.
- Ce e? Tu de ce poti sa consumi? Parca e o tigara.
- E o tigara mai diferita. Ma face sa ma simt bine.
- De ce ocolesti sa imi spui ce e mai exact?
- Pentru ca nu cred ca ai vrea sa stii ca iubesti o persoana care se mai drogheaza din cand in cand. - Am ramas cu gura cascata. Nici el nu prea pare fericit. Se plimba din fata in spate cu mainile in par.
CITEȘTI
My life - The beginning
Fiksi PenggemarFloriani Evelyne Iris Ea, o fată simplă și cu multe vise la cei doar 17 ani ai săi. Își dorește o viață mai interesantă, vrea să trăiască o aventură. Una frumoasă și o sa aibă parte de ea, dar nu o să fie ceva ce ea și-ar fi dorit sa fie. Harry Sty...