Capitolul 27

2.7K 122 18
                                    

- Evelyne. Trezeste-te Evelyne. -   Mi se pare ca aud ceva zgomot, dar nu imi dau seama ce e. Stiu doar ca ma deranjează rau. - Daca nu te trezesti arunc cu apa pe tine. - Simt cum ma scutura cineva. Acum chiar sunt treaza. Ma intorc pe spate si incerc sa imi deschid ochii, dar ii inchid repede la loc. E atat de multa lumina in camera iar capul meu mai are un pic si explodeaza. Mi-am dus mainile la cap ca sa incerc sa fac durerea sa dispara, dar fara efect. E tot aici.

- Trebuie sa mergi la școală Eve. - Cred ca iti bati joc de mine, nu are sanse sa ma convinga sa merg.

- Ma doare capul. Nu merg.

- Serios? Poate data viitoare nu o sa mai mergi la o petrecere fara sa imi spui si pe deasupra sa mai si bei. Iti aduc un medicament ca sa ramai mai bine, dar mergi la școală.  Fi sigura. - Petrecere? Am baut? Ce am facut aseara mai exact? O sa am o conversație cu Harry cand ma intorc de la școală.

Cu greu m-am tarat pana la baie sa imi fac rutina dimineții si cu mult mai mult greu am reușit sa ma îmbrac.  Daca medicamentul ala stupid nu o sa isi faca efectul o sa ma intorc acasa. Am o scuza buna de data asta. Ma doare capul.

Stau in fata scolii si il astept pe Niall care a zis ca ajunge jn 5 minute, dar deja au trecut 15. De ce nu vine o data? Mi-e foame. Uite vorbind de lup a ajuns.

- Scuze, e un trafic groaznic de asta am ajuns mai târziu.

- Ah.. acum putem merge sa mancam? - Spun si fac botic.

- Sigur si mie mi-e foame.

***
Orele au decurs normal. Nimic iesit din comun. L-am intrebat pe Niall daca vrea sa mergem la  mall dupa masa, dar nu poate. Trebuie sa o viziteze pe bunica lui. Sper doar ca Kevin sa fie acasa. Nu vreau sa merg singura si chiar am nevoie de lucruri noi.

***

Am intrat in casa si cum sunt eu norocoasa de obicei Kevin e acasa si face cartofi pai cu brânză. Il ador.

- Te iubesc Kev. -Spun si ma asez la masa.

- Pentru ca iti fac de mancare? - Spune cu un aer amuzat.

- Da si pentru ca esti cel mai bun frate din lume. - Spun si ii trimit un pupic prin aer. - Vrei sa vi cu mine la mall?

- Sigur, nu am altceva de făcut.  - Ce bine ca a zis da.

Dupa ce am terminat de mâncat am mers direct la mall. Sper sa gasesc ceea ce vreau. De obicei cand vreau mult un lucru nu il gasesc numai după ceva timp.

***
E deja ora 18:30 si Kevin si-a cumparat mai multe lucruri decat mine. Si se spune ca fetele isi cumpara multe haine. Ia aici exemplu ca nu e adevarat.

- Hai sa intram acolo.

- Unde?

- Acolo. - Spun si arat spre un magazin cu lengerie. Isi intoarce privirea spre mine si face iar miscarea aia din ochi. Nu urmeaza sa spuna ceva care sa imi placa.

- Dar ce vrei sa iei de acolo? Oare ceva sexy? Si oare pentru Harry? - Spune si afișează un zambet smecher. 

- Nu imi pot cumpăra lenjerie? Ce e cu tine? - Trebuie sa nu las nici o emoție care sa tradeze.

- Te cunosc atat de bine surioara. Nu te ascunde de mine. Hai sa luam ceva frumos pentru Harry. - Incepe sa se rada si ma trage dupa el înăuntru.  Nu imi vine sa cred ca si-a dat seama. Ce o sa creada despre mine? - Nu trebuie sa te rusinezi Evelyne.  Stiam ca o sa ajunga momentul asta intr-o zi, dar sa fiu sincer nu credeam ca o sa te atraga vreun prieten de al meu.

- Nici eu nu credeam. Si te rog nu menționa asta cand esti acasa la mine. Te pot au...

- O sa afle o data si o data. Stii asta nu?

- Da, dar nu vreau sa o faca. Nu m-ar mai lasa sa stau cu tine. Ar zice ca e vina ta si bla, bla, bla. - A vrut sa zica ceva, dar si-a inchis repede gura la loc. Fata lui e una serioasa acum. Ciudat.

Ma tot plimb printre rafturi si vad doar lenjerii pe care nu le-as purta vreo data pentru ca sunt prea sexy. Vreau sa gasesc ceva alb din dantela.

- Evelyne!  Am gasit. - Ma-m jntors spre el ca sa vad ce a gasit si mi-a placut. Dupa ce am probato am mers acasa. Sunt asa de obosita. Ma dor picioarele ingrozitor de rau. O sa scot hainele din pungi maine.

***

M-am trantit pe canapea  cand am ajuns acasa si am inchis ochii.

- Eve! - Il aud coborand pe scari repede. - Ce faci?

- Nimic.

- Bun. Atunci poti veni cu mine pana la mall?

- Cred ca iti bati joc de mine. Abia am ajuns de acolo. Nu merg iar. Ar fi trebuit sa ma suni si sa intreb unde sunt.

- Am sunat Eve. De o mie de ori. Si ghici ce? Telefonul ti-e inchis.  Din nou.

- Oh.. haide Harry. Ideea era sa nu fac nimic . - Ma plang eu iar el incepe sa rada.

- O sa fie repede. Trebuie sa iau un cadou pentru Gemma si am nevoie de ajutor.

- Ugh.. Esti insuportabil. - Ma-m ridicat de pe canapea cu greu. Nu imi vine sa ii dau drumul. Am mers spre masina in liniste. Doar dupa ce a pornit masina m-am decis sa fac intrebari daca el nu spune nimic.

- De ce ai nevoie de ajutorul meu?

- Pentru ca vreau sa ii ia-u ceva cu semnificație de data asta. Obisnuiam sa ii iau haine sau pantofi de marca, dar cred ca sa plictisit de aceleasi cadouri mereu.

- Crezi..

- Nu, nimic..

***

Am intrat intr-un magazin cu mai multe lucruri de valoare. Sunt scumpe. Cred ca cel mai ieftin lucru pe care l-am vazut costa 50€ si e o amarata de floare din plastic. Doamne.

M-am oprit langa niste ingeri asa de draguti. Este unul mare cu o coroana albastra, altul cu una roz si unul mai mic cu o coroana verde. Cat de dragut.  I-ar putea cumpara asta. Ea, sotul ei si copilul. Si e frumos cu o semnificație.  Cred.

- Ai gasit ceva?

- Ce zici de asta? - Arat spre ingeri.Ii admira deci cred ca ii plac.

- E frumos si e doar 259€.

- Cica doar.. Cine plateste atat de mult pe ei ? - Se uita la mine cu subînțeles. - Ma rog.. Cand mergi ar trebui sa ii iei niste flori. Sigur i-ar placea.

- Nu o sa se intample. Nu dau flori nimănui. A.. cred ca am uitat sa iti spun ca tu o sa vi cu mine. - Fac ochii mari la el. Stiu ca nu a uitat. Daca imi spunea nu as fi merg sa aleg un cadou cu el.

- Nu merg. Esti nebun? E familia ta. Nu as avea ce sa caut acolo.

- Mi-a spus sa te iau cu mine Eve. Nu o sa fie multa lume. Te rog vino. Altfel nu merg nici eu.

- Harry.. trebuie sa mergi. E sora ta. O sa se intristeze daca nu te duci.

- Atunci vino cu mine. Te rog Eve.

- Imi ramai dator. - Ma saruta pe frunte si acum ne indreptam spre masina.

- Sti bine ca nu. Petrecerea e sâmbătă la ea acasa. Trebuie sa fim acolo la ora 15:oo. - Si uite cum am planuri in weekend. 

- Tu chiar nu ai merge daca eu as refuza?

- Nu ar fi prima data cand nu as merge la ziua cuiva din familia mea. - Asta m-a intristat. Eu nu as putea sa nu merg. M-as simti prost. Nu a mai zis nimic tot drumul. S-a intristat. Cred ca ii pare rau. As vrea sa il intreb de ce nu a mers, dar cred ca nu e o idee buna on acest moment. O sa o fac in alta zi.

_________________________________

Hei voi!! 😘😘😘
Scuzati-mi intarzierea si greselile.  Sper sa va placa.

P.S. Poza de la media e atat de addhhkgjjdhsjgcj. O ador pur si simplu. ❤❤❤❤❤





My life - The beginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum