- Evelyne! Evelyne! - Mi se pare ca aud pe cineva vorbind, dar nu-mi dau seama pe cine sau daca e real. Sunt atat de obosita ca nici nu imi pot deschide ochii sa vad cine vorbeste. - Trezeste-te Eve!
- Hmm.. - Ma intorc pe spate si o lumina se asterne pe fata mea inca adormita. Sunt cu ochii inchisi dar pot sa imi dau seama de lumina puternica ce se aflain camera lui Harry. Cred ca el vorbeste cu mine.
- Trebuie sa mergi la școală, Eve. - Simt cum se aseaza pe pat si se intinde lznga mine.
- Da, bine.. - Nu vreau sa fac nimic. Nu am chef de scoala, de nimic. Vreau doar sa dorm. Harry se întinde usor peste mine, dar fara sa faca prea multa forta. Isi baga capul in scobitura gatului meu si incepe sa mormaie cuvinte pe care nu reusesc sa le inteleg. - Lasa-ma sa dorm, Harry. - Spun si fac forta cu mainile ca sa il indepartez, dar nici macar nu se clinteste. Deloc.
- Stai frumos Eve. - Spune si ii simt zambetul pe gatul meu.
- Dar stau frumos, Harry. - Chiar stau frumos. Ce am facut? El m-a trezit deci el e de vina.
- Ai chef de joaca Eve? Stai sa vezi. - Nu am avut timp sa reacționez. E prea rapid. Mi-a imobilizat mainile deasupra capului si a inceput sa lase marci umede cu limba pe corpul meu. A început cu gatul si a coborat mai in jos ridicandu-mi maieul cu nasul pana sub sanii. Ma gadila, dar ma abtin sa nu rad.
Limba lui lasa marci umede peste abdomenul meu si am impresia ca scrie ceva.
- Tu.. ai scris numele tau nu?
- Poate. Acum esti a mea.
- Ba nu, nu o sa ramana marcat. - Scot limba la el si zambesc.
- Dar as putea sa o fac, nu crezi? - Spune si se uita adanc in ochii mei.
- Nu, nu cred Harry. Nu sunt un obiect sau asa ca sa fiu marcata in vreun fel. - El face botic si oricat de dragut e si va spun ca e foarte dragut nu o sa il las sa castige. Cum nu am zis nimic a reluat miscarile cu limba facand cerculete umede de data asta. Ma uit la el... fascinata? Da, cred ca asta e cuvantul potrivit.
Si-a ridicat privirea la mine si ochii lui parca ard. Se uita la mine de parca nimic altceva nu ar mai exista in acest moment. Si nu stiu daca exista. Doar noi. A lasat un sarut deasupra bretelei de la pantalonii scurti si sa ridicat lipindu-si fruntea de a mea.
- Ce imi faci tu mie, Eve? - Isi inchide ochi inspirând si expirand aerul intr-un mod zgomotos. Si cand ma asteptam mai putin si-a lipit buzele de ale mele intr-un sarut pasional si plin de dorinta. Am vrut sa imi duc mainile in parul lui, dar uitasem ca mainile mele sunt inca blocate in ale lui. Am facut forta ca sa mi le lase libere si se pare ca am reusit. Mi-am dus mainile in parul lui, jucandu-ma cu carliontii lui si tragand din cand in cand de ei. - Ah.. - Aud un geamat infundat de la el cand l-am tras putin mai tare. Ma musca de buza si coboara cu saruturile pe gatul meu a nu stiu cata oara. - Fa ceea ce simti, Eve. - Nu stiu ce vrea sa zica cu asta. Imi lasa un sarut scurt pe buze inainte ca mainile lui sa urce pana in dreptul sanilor mei strangandu-i usor, gest care m-a facut sa imi dau usor ochii peste cap.
El doar se uita la mine, la reactiile mele si pot sa jur ca obrajii mei mai au putin si iau foc. Mia ridicat maieul descoperindu-mi sanii complet si uitandu-se la mine cu o privire care te-ar putea ucide. Buzele lui moi sau infasurat in jurul sfarcului meu drept si a inceput sa faca cerculete cu limba in jurul lui. Asta ma inebuneste pur si simplu. Am vrut sa imi apropii picioarele, dar din nou Harry nu imi da voie.
- Nu te poti atinge singura, Eve.
- Po.. Poftim? - Ce e cu el? - Harry.. - Mi-am arcuit spatele cand degetele lui au prins celalalt sfarc, tragand usor de el. Si parca am uitat de tot in momentul asta. Placerea asta ma facut sa uit ca nu e bine. Ma facut sa uit ca noi ar fi trebuit sa fim doar prieteni, ca eu ar fi trebuit sa fiu la scoala in acest moment si ca parintii mei o sa ma omoare. Dar parca nu vreau sa stiu de nici unul dintre lucrurile astea. Doar el conteaza acum. Fac ceea ce simt chiar daca nu stiu daca e bine sau nu.
- Esti atat de frumoasa, Evelyne. - Buzele noastre sau unit din nou si ma bucur atat de mult ca au facut-o. Nu stiu ce as fi zis daca nu m-ar fi sarutat. Nu as fi stiut sa reactionez la cele spuse de el.
Mana lui care statea pe abdomenul meu a coborat mai jos tragand usor de pantalonii mei scurti in jos, lasandu-ma prea expusa in fata lui, sub privirea lui doritoare.
- Ce e cu astia? - Zambeste pervers spre mine si ridica usor de chilotii mei lasandu-i repede jos. Am simtit o durere cand au facut contac cu pielea mea. A fost mai mult o piscatura care nu se simte atat de mult. - Imi plac, dar as prefera totusi sa fie albi. - Am o lenjerie neagra din dantela pe mine si nu am albi nici acasa. Ar trebui sa imi iau. Imi lasa un pupic pe nas inainte sa ii simt mana peste zona mea intima. Face mici cerculete cu degetele lui peste clitorisul meu si simt ca o sa lesin din cauza placerii. E totul asa de intens.
- Harry.. ah.. - Imi strang ochii tare ca sa nu gem si mai tare. Am uitat ca e si Kevin cu Liam pe aici si ar putea auzi.
- Esti atat de uda, Eve. Pot simti asta prin dantela pe care o porti. - Miscarile lui sunt din ce in ce mai rapide si simt ca o sa explodez. Ma musca de umar iar e ii tip numele cand orgasmul ma copleseste complet si ma conduce intr-o alta lume. Am mai simtit doar un sarut pe frunte inainte sa cad in taramul viselor din nou.
_________________________________
Hey voi!!! 😚
Aveti aici inca un capitol. Sper sa va placa. Lasati-mi parerile voastre. ❤❤
CITEȘTI
My life - The beginning
FanfictionFloriani Evelyne Iris Ea, o fată simplă și cu multe vise la cei doar 17 ani ai săi. Își dorește o viață mai interesantă, vrea să trăiască o aventură. Una frumoasă și o sa aibă parte de ea, dar nu o să fie ceva ce ea și-ar fi dorit sa fie. Harry Sty...