Capitolul 26 - Harry

2.6K 114 15
                                    


Ce imi face ea mie? De ce nu imi iese din cap macar o secunda? Si de ce nu o pot vedea langa nici un baiat? Am atatea intrebari sa imi pun de cand am cunoscuto si nu imi prea place lucrul asta. Sigur nu e bine. Trebuie sa nu ii mai acord atat de multa atentie ca sa nu ma mai gandesc la ea.

Dar ignoratul doar ma face si mai nervos. Dupa ce am luat-o practic cu forta din parc m-am inchis in camera doar ca sa o tin departe de mine, altfel urma o cearta frumoasa. Nu inteleg ce facea cu baiatu' ala acolo. Cred ca nici nu il cunoaste, dar sa gandit ea ca ar fi interesant sa se dea cu rolele cu un necunoscut oarecare. Stiu ca nu ar trebui sa imi pese, dar imi pasa. Cred ca ar fi mai bine sa merg sa vorbesc cu ea. Poate am fost prea dur cu ea.

Am coborat scarile si e cam multa liniste pe aici.

- Kevin! - Am batut la usa camerei lui si nu raspunde nimeni. Nici prin restul casei nu e nimeni. Oare unde e Eve? Sper ca nu a mers in parcul ala din nou.

Am sunat-o si nu imi raspunde. O sun de vreo 10 minute si acum mi-a intrat si casuta vocala. Oare unde e? Cred ca e totusi prea tarziu ca sa se fi intors in parc. Plus ca i-am vazut rolele pe balcon. Dar oare ce face cu telefonul ala? Daca se joaca cu nervi mei din nou nu stiu ce ii fac. Trebuie sa aflu unde e. Kevin. Da trebuie sa il sun pe el, sigur o sa stie. Dupa ce suna de trei ori se gandeste si el sa raspunda.

- Unde e Evelyne, Kevin?

- Da sunt bine daca te intereseaza. - Incepe sa se rada. E beat?

- Nu te juca cu mine Kevin.
Te-am întrebat ceva si vreau un răspuns.

- Se distreaza. Las-o sa isi trăiască viata. Daca eu o las tu de ce ai oprio? - Deja ma enerveaza. Unde a dus-o de data asta? Daca pateste ceva? Hmm.. mor de nervi in momentul asta.

- Unde esti? - Spun in timp ce imi incalt cizmele.

- La Moris House. - I-am inchis si am zburat spre masina. Ce a fost in capul ei de a mers acolo? Petrecerile alea sunt pline de drogati si de persoane pe care nu ar vrea sa le cunoasca. Bine daca ar sti ca ma ocup cu lucruri ilegale poate nu ar vrea sa ma cunoasca nici pe mine si cred ca nu o sa ii convina daca o sa afle ca si Kevin e bagat in asta. Din cauza mea, dar hei el a vrut.

Am ajuns la Moris House si e plin aici. Adica serios obisnuiam sa vin des aici si nu am vazut atata lume. Zici ca a venit tot cartieru aici. Am intrat înăuntru si ma tot saluta diferite persoane pe care nu am timp sa le bag in seama. Trebuie sa o gasesc pe Evelyne.

Cred ca o sa inebunesc. Scena din fata mea îmi ridica nervi la maxim. Esti mort Zayn. Cum sa danseze asa aici? Și de ce cu el? M-am dus la ei și l-am impins pe Zayn de langa ea care se uita confuza la mine.

- Te joci cu nervi mei Evelyne. - Are ochi roșii. Doamne spune-mi ca nu a băut.

- Oh haide. Ma distrez, doar am 17 ani. Ar trebui sa faci acelasi lucru. - E beata. Pot sa imi dau seama după cum a început sa se rada după ce a terminat de vorbit.

- Esti beata?

- Eu nu as spune ca sunt beata, doar putin ametita. - Gesticuleaza cu degetele putinul. Eu cred ca e puțin mai mult. O sa ne certam mâine. Parca presimt asta.

- Il omor pe Kevin. Te duc acasa. - O trag dupa mine sau cel puțin încerc pentru ca cred ca și-a dat seama de ce urma sa fac daca face forta.

- Ar fi a doua oara cand imi strici ziua astazi. Nu poti sa faci asta asa pur și simplu. - Vrei sa vezi ca pot?

- Te iau si pe sus daca e necesar. Ambientul asta nu e pentru tine asa ca vino.

- Esti naspa, sa sti. Trebuie sa imi iau geanta. Asteapta-ma aici.

My life - The beginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum