Stăteam și ma uitam prin mulțimea de oameni în căutarea unei fete cunoscute, dar nimic. E prea multa lume ca sa ii găsesc. M-am așezat pe un scaun de lângă un mini bar și am încercat sa îl sun pe Kevin, dar nu mia răspuns. Si ma întreabă pe mine de ce am un telefon, dar nici el nu răspunde când am nevoie de el.
- Vrei sa bei ceva? - Ma întorc cu fata spre bar și vad un băiat cu ochii căprui și parul blond. Privirea lui e fermecătoare.
- Ai ceva fără alcool? - Se uita la mine mirat.
- Vii la o petrecere și nu bei alcool? Nu am mai văzut asa ceva pana acum. Apropo sunt Denis. Si tu ești?
- Evelyne. Deci ai ceva fără alcool? Apa cu lămâie, de exemplu?
- Frumos nume. Am apa cu lămâie da. Vine imediat. - A plecat pe o ușă, nu știu după ce. După un pahar cu apa? Da asta e. L-am văzut ieșind cu un pahar cu apa de după ușa aceea. Ei chiar nu au apa la îndemână? Poate cineva vrea apa, la fel ca și mine. A pus și lămâie în pahar și mi la dat.
- Nu te-am mai văzut pe aici. Ești noua?
- Da, sunt noua. M-am mutat aici de curând. - Spun și beau puțin din pahar. El doar zâmbește ciudat spre mine. Am simțit o mana pe umărul meu și m-am speriat. Era Louis. În sfârșit cineva care ma poate duce la Kevin.
- Louis!
- Ce faci aici singura, Evelyne? - Ma întreabă el în timp ce da mana cu acest Denis.
- M-au lăsat în mijlocul casei după ce mi-au zis sa nu ma îndepărtez de ei. - Spun și ridic din umeri. - Si Kev nu îmi răspunde la telefon.
- Nu știam ca Kevin s-a dat pe fete acum. - Spune Denis și Louis începe sa rada.
- E sora lui, boule.
- Sora lui zici? Nu semănați prea mult.
- Da ni se spune asta des. - Spun eu râzând. Ma simt mai euforica. Oare de ce? - Unde e Kev, Louis?
- Vino, eu merg acolo. Da-mi o sticla de Jack, Denis. - După ce și-a primit sticla am mers prin mulțime pana ce am ajuns într-o parte mai îndepărtată unde se aflau prietenii lui Kevin și încă alții pe care nu i-am mai văzut. Dar mi-a atras atenția Harry. O tine pe Kim în brate și avea o mana pe piciorul ei. Aiurea sa vad asta.. Dar nu îmi pasa sau cel puțin nu ar trebui.
- Evelyne, am crezut ca ai plecat acasă. - Spune Kevin. Cred ca e beat. Vorbește ciudat.
- Da ai crezut rău. Nici nu știu unde sunt ca sa plec și nu știu sa ma întorc. - Spun și ma așez pe un scaun gol.
- Ce bei? - Ma întreabă Zayn.
- Apa cu lămâie.
- Cred ca ești singura de la petrecere care bea apa cu lămâie. Trebuie sa bei ceva mai tare. Ce zici de un pahar de Jack?
- Nu! - Răspunde repede Harry pentru mine. Nu îmi poate interzice lucruri. Am terminat de băut apa repede și i-am întins paharul.
- Sigur, de ce nu. - Mi-a pus mai mult de jumătate de pahar. Si nu e un pahar mic, deloc. L-am dus la gura și am luat o înghițitură mica. Ma arde pe gat. Harry îmi arunca o privire nervoasa. Am mai băut pana ce mi-a rămas doar jumătate din cat aveam înainte.
- Hai sa jucam adevăr și provocare. - O aud pe Kim vorbind. - Încep eu.
- Tu ai avut ideea încep eu. - Zice Harry. - I-a luat la rand toți alegând provocare. I-a pus pe toți sa bea cate ceva. Louis a trebuit sa bea jumătate de sticla de Jack. Încă se tine pe picioare, cred ca e obișnuit sa bea mult.
CITEȘTI
My life - The beginning
FanfictionFloriani Evelyne Iris Ea, o fată simplă și cu multe vise la cei doar 17 ani ai săi. Își dorește o viață mai interesantă, vrea să trăiască o aventură. Una frumoasă și o sa aibă parte de ea, dar nu o să fie ceva ce ea și-ar fi dorit sa fie. Harry Sty...