Capitolul 25

2.5K 125 35
                                    

Suntem aici de vreo ora si am baut 2 pahare de whiskey. Cred ca nu e mult, inca sunt bine. Acum beau altceva si nu am idee ce e, dar e dulce deci imi place. Si stiu ca am zis ca nu ma ating de alcool, dar Kevin practic m-a fortat sa beau. Ca sa vedeti si voi ce frate mai mare responsabil am.

- Hai sa dansam, Evelyne. - Cred ca Zayn e si el putin ametit. Sau chiar beat pentru ca nu mai stie ce zice si abia se mai tine pe picioare.

- Nu stiu dansa. Si e prea multa lume. - Spun terminand ce aveam in pahar.

- E o petrecere deci e normal sa fie multa lume. - Incepe sa rada imediat dupa ce a spus asta de parca ar fi facut ceva gluma foarte buna. Nici macar nu a fost o gluma. Ma trage dupa el in multime si incepe sa se miste eu uitandu-ma amuzata la el. Am inceput sa ma balansez si eu in ritmul muzicii, dar am obosit dupa vreo 3 piese. Mirosul de alcool si de tigara nu ma ajuta prea mult. De abia mai respir.

- Haide la bar sa luam ceva de baut! - Nici nu am apucat sa ii spun ca vreau sa ma asez ca el ma trage dupa el. De ce face asta? Ar trebui sa il trag si eu pe el asa sa vada cat e de bine. M-am asezat pe scaun pana ce el a comandat bautura. O sa beau tequila. Am combinat prea multe tipuri de bautura in seara asta si sper sa nu fac vreo prostie pe care as putea-o regreta la final. Îh.. ce amara e .. Am strans din ochi cand am baut-o. Ma arde pe gat rau dar imi da o stare de euforie.

Dupa inca 2 pahare de tequila a fost randul meu sa il trag pe Zayn de mana spre multime. Am inceput sa dansam unul cu celalalt si nici nu stiu cum m-a intors cu spatele spre el. Dansez prea lasciv. Eu nu fac asa. Ma frec usor de el iar mainile lui care sunt usor stranse pe abdomenul meu nu ma lasa sa ma indepartez.

Mi se pare ca l-am vazut pe Harry in fata mea, dar e practic imposibil. Cred. Adica nici macar nu stie unde sunt si nu cred ca vreunul dintre ei ia-u spus ca ma aflu aici. Nu merita sa ma gandesc atat de mult la el cand el nu se gandeste deloc la mine.

Am simtit cum mainile lui Zayn dispar de pe mine. Se pare ca nu am halucinații, inca. Harry chiar e aici si el la indepartat pe Zayn de langa mine . Defapt la impins de langa mine.

- Te joci cu nervi mei Evelyne. - Ups.. cred ca l-am suparat.

- Oh haide. Ma distrez, doar am 17 ani. Ar trebui sa faci acelasi lucru. - Spun si incep sa ma rad. Bine poate ca am intrecut masura cu bautura in seara asta. Da doar putin.

- Esti beata? - Face o fata mirata.

- Eu nu as spune ca sunt beata, doar putin ametita. - Gesticulez cu degetele putinul chiar daca nu a fost chiar asa putin.

- Il omor pe Kevin. Te duc acasa. - Încearcă sa ma traga dupa el, dar fac forta ca sa nu reuseasca.

- Ar fi a doua oara cand imi strici ziua astazi. Nu poti sa faci asta asa pur si simplu. - Imi incrutisez mainile la piept.

- Te iau si pe sus daca e necesar. Ambientul asta nu e pentru tine asa ca vino.

- Esti naspa, sa sti. Trebuie sa imi iau geanta. Asteapta-ma aici.

- Nu o sa se intample Eve. Mergem împreună ca sa nu dispari. - Am crezut ca pot sa scap de el dar e prea destept. Imi strica distractia.

***
Am ajuns la apartamentul lui Harry. Doar al lui. Oare ce facem aici? De ce nu am mers unde sta si Kev? Si cum o sa ma trezesc maine pentru scoala? Nu pot lipsi din nou.

- Sti daca nu era liftul as fi inca jos. - Totul mi se pare amuzant acum. E incredibil ce face alcoolul asta.

- Esti asa de beata Evelyne.

- Ba nu. - Ma trantesc pe canapea.

- Haide sus. - Dau din cap negativ.

-Sunt scari, nu am de gand sa le urc. E departe. Prefer sa dorm aici. - El ofteaza si vine in spre mine luandu-ma in brate si ducandu-ma sus.

Imi da jos tenisi si sosetele. Asta e ok, dar acum vrea sa ma dezbrace si nu mai e ok.

- Nu iti fac nimic. O sa iti dau un tricou de-al meu pe tine ca sa dormi mai confortabila. - Dau din cap in semn ca nu. - Te-am vazut si mai dezbracata de atat.

-Mai vazut doar fara sutien.

- Da, dar am vazut mai mult ca orice alt baiat. -Spune si zambeste invingator.

- Ba nu.

- Cum? - Ridica tonul putin cand spune asta? - Nu a fost Zayn, nu?

- Nu Harry si nu mai fa intrebari. Adumi o data tricoul ala ca sa pot dormi. - Dar de ce ar face asta? Mai bine ma dezbraca prima data, dupa el.

Se uita la mine cu admiratie si ma intimideaza. Nu imi place corpul meu. Vreau sa slabesc. Am niste burtica care ma enerveaza, dar nu pot renunta la dulciuri. E in sange. Se pune in genunchi langa mine si imi da jos tricoul dupa care ma intinde pe pat. Blugi imi sunt usor desfacuti si trasi de pe mine. Imi lasa niste saruturi umede pe piciorul drept pana langa intimitatea mea. Dupa ma saruta usor pe buze. Ma simt bine cu el. Ma simt bine cand face lucruri din astea. Stie cum sa ia totul de la mine si asta nu e deloc bine pentru mine. Sunt prea deschisa cu el, mult prea deschisa.

Se ridica si se duce in dulap dupa tricoul meu presupun. Da aveam dreptate doar ca el a venit acum fara tricou si doar cu blugii pe el lasand la iveala un abdomen foarte bine sculptat. Are in mana tricoul negru care il avea pe el adineauri. Stiu ca are mai multe tricouri negre, majoritatea din ele, doar ca asta e mai șifonat. S-ar fi putut dezbraca aici. Nu Evelyne, nu gandi asa.

- Trebuie sa iti dai jos sutienul. - Ma uit confuza la el. - Nu te uita asa la mine Eve. Nu o sa iti fac nimic. Am spus ce am spus pentru ca am observat ca nu dormi cu el. Si oricum nu face bine.

- Oh.. Pai il dau jos dupa ce imi iau tricoul.

- Daca nu o faci.. - Mia intins tricoul pe care l-am si luat pe mine dupa care mi-am dat jos sutienul.

- Nu te mai uita asa la mine, Harry!

- Asa cum? - Spune si zambeste pervers.

- Asa. - Spun si arat spre fata lui care e plina de dorinta. Poate ca ar trebui sa ii ofer si eu ceea ce el imi ofera. Adica el a facut-o de mai multe ori. Poate ar trebui sa incerc si eu. - Harry.. ahm...

- Ai nevoie de ceva? - Acum fata lui se schimba in una mai duioasa sa zic asa.

- Vreau ahm.. vreau sa ...

- Spune totul dintr-o data Eve. O sa fie mai usor. - Mi-am inchis ochi si mi-am dat capul pe spate respirand adanc dupa care
m-am uitat in ochii lui.

- Vreau sa te fac sa te simti bine?! - Obrajii mi-au luat foc dupa ce am spus asta iar fața lui e una mirata in acest moment. Si eu sunt mirata de ce am spus. Nu m-as fi gandit ca EU o sa ii spun unui baiat sa ma lase sa ii ofer placere. O sa dau vina pe alcool maine.


My life - The beginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum