M-am enervat la culme pe Kevin pentru ca mi-a stricat momentul. Aveam de gand sa o fac sa se simta bine, dar de ce sa reusesc, mai bine ne intrerupe boul de Kevin. Acum trebuie sa plec. O sa avem un transport important la 03:oo si avem putina treaba in legatura cu asta. Partea rea e ca trebuie sa il iau si pe Kevin cu mine. O sa ma futa la cap tot drumul. Doar asta imi mai lipsea. Pe Evelyne se pare ca nu o prea intereseaza de asta. Ii e prea somn.Kevin deja era gata cand am coborat jos si avea un aer amuzat. Ar fi mai bine sa isi tina gura inchisa. In masina a trebuit sa spuna ceva, nu s-a putut abtine.
- Care e treaba intre tine si Evelyne, Styles?
- Taci din gura Kevin!
- E sora mea. Ar fi mai bine sa iti deschizi gura daca nu vrei sa o tin departe de tine.
- Sti ca nu ai face asta. Eve nu poate sta departe de mine si ti-ar face o mie de intrebari daca ai pune-o sa o faca. - Si cum ea nu poate sta departe de mine la fel nu pot nici eu sa stau departe de ea. Sunt prea atașat de ea.
- I-as putea baga o mie de prostii in cap si m-ar crede. Sti ca ar faceo. - Isi aprinde o tigara desi stie ca incerc sa nu mai fumez atat de mult. Fumul de tigara imi invadeaza narile si nu ma pot abtine.
- Da-mi si mie una. - Se uita la mine si ridica o spranceana. - Ce?
- Nu incercai sa te lasi?
- Incercam, dar tu nu ajuti asa ca dă-mi una! - Stau cu mana intinsa de prea mult timp si nu imi place deloc sa astep.
- Sti, te-ai schimbat de cand ai cunoscut-o pe soră-mea. - Spune si imi intinde tigara pe care o astept de atata timp. - Incerci sa te lasi si de fumat din cauza ei.
- Da, ar trebui sa taci acum. Nu vreau sa vorbesc despre asta.
- Oh haide. Nu iti place ca iti spun adevarul. Lipsesti de la toate petrecerile. Sti ca Don incepe sa suspecteze si nu e bine. Trebuie sa mai apari din cand in cand. O iubesc pe Evelyne mai mult ca orice altceva si stiu ca o sa o ranesti cumva, dar nu pot sa ii spun sa stea departe de tine pentru ca da, nu o sa o faca. Ar fi trebuit sa fac asta de la inceput.
- Nu imi veni cu prostii Kevin. Mai lasat sa ma apropii de ea si acum nu o sa ma poti tine departe. - Da are dreptate, o sa o ranesc desi nu imi convine, dar sunt prea egoist ca sa o las pentru altcineva. E a mea acum. Nu poate sa plece. Nu am sa o las.
***
Baietii au deja totul gata. Planul este facut, mai lipseste sa mergem si sa luam tirul cu droguri. De data asta o sa fie usor. Nu o sa fie prea multa lume implicata.
Mai am doar de stat pe aici ceva timp. Kevin chiar are dreptate, lipsesc prea mult. O sa pierd timpul de parca nu as avea ceva mai bun de facut. Acum ma gandesc ca trebuie sa ajung dimineața inainte ca Eve sa se trezească ca sa nu banuiasca ceva. E imposibil. Ce frumos. M-am mai plimbat pe aici verificand detaliile transportului pana ce am uitat de timp, iar acum sunt intarziat. Evelyne trebuie sa fie suparata pe mine.
***
Cand am ajuns acasa am gasit-o pe Eve in bucatarie, cred ca a mancat ceva. Nu pare furioasa sau ceva.
- Uite cine s-a decis sa apara. - Bine poate ca e putin.
- Am uitat de timp Eve. Ma schimb si mergem. - M-am dus repede sa ma schimb inainte sa faca si alte intrebari. Nu as sti ce sa ii spun.
***
Nici unul dintre noi nu spune nimic de ceva timp si asta cred ca ma bucura intr-un fel. Ea fredoneaza piesele pe care le aude la radio si nu inteleg de ce nu canta mai des. Canta chiar foarte bine.
CITEȘTI
My life - The beginning
FanficFloriani Evelyne Iris Ea, o fată simplă și cu multe vise la cei doar 17 ani ai săi. Își dorește o viață mai interesantă, vrea să trăiască o aventură. Una frumoasă și o sa aibă parte de ea, dar nu o să fie ceva ce ea și-ar fi dorit sa fie. Harry Sty...