A adormit exact dupa ce si-a dat drumul. E obosita, prea obosita si are nevoie de multa odihna. Cred ca mutarea asta ia facut putin rau, dar sunt asa prost ca nu imi pasa. Doar am cunoscut-o, nu? Daca ea nu ar fi aici probabil as fute cate una on fiecare zi, sau chiar mai multe cum faceam inainte. Ea imi da totul peste cap. Cand sa i-o trag la cineva imi apare in minte si nu reusesc sa o fac. Ma simt de parca as fi vinovat in vreun fel si stiu ca s-ar supara. Nu inteleg de cd imi pasa. Nu trebuie. Eu chiar am nevoie de sex.
Doarme asa de frumos. Ea e frumoasa si corpul ei la fel. Prea frumos sa nu fi fost atins pana acum. Nu ma supar. Eu am atins-o prima oara si lucrul asta ma bucura enorm. Sunt egoist si n-o s-o mai impart cu nimeni.
Nici nu vreau s-o invelesc. As putea sa stau toata ziua si sa ma uit la ea. La corpul ei carw ma onebuneste. Trebuie sa o am. Doamne, trebuie sa o am cat mai repede altfel nu stiu ce o sa ma fac. Imi place sa ii provoc ei placere. Ma face sa ma simt mai bine cand o vad asa vulnerabila, doar a mea. Felul in care se uita cu privirea aia curioasa la mine cand nu stie care e urmatoarea mea miscare, felul in care isi da ochii peste cap cand simte prea multa placere si felul in care imi geme numele. Asta ma lasa atat de dur. Parca nu mai am loc in boxeri. Ca si acum. O sa trebuiasca sa fac un dus rece ca sa imi treaca. Si ar trebui sa il fac mai repede. Uitandu-ma in continuare la ea o sa ma faca sa imi provoc placere singur cu ea aici de fata chiar daca nu ma poate vedea. Nu ar fi prima data dar nu mi-ar nici displacea sa ma vada. Nu mai gandi asa, Harry. Nu poti face tot ce iti vine tie in minte cu ea. E prea inocenta pentru gandurile tale, mult prea inocenta.
***
Dupa ce am stat mai mult de jumatate de ora in dus, cu apa congelata cazand usor peste corpul meu am reusit sa devin la normal. Amicul meu e linistit. Acum trebuie sa sun la scoala inainte ca scoala sa sune acasa la Eve si sa anunte ca a lipsit. Ar avea probleme.
Directoare si cu mine suntem prieteni buni. Am studiat la aceeasi scoala, doar. Si desi eram un copil problematic, eram totusi un copil model. Mama e prietena ei, cred ca asta e unicul motiv pentru care nu m-a dat afara din scoala atunci cand i-am grafitat masina si i-am desunflat rotile.
A fost usor. A zis ca nu suna acasa si o sa ii ia toate absentele. A fost de ajuns sa ii zic ca se simte rau si ca vomita intruna de aseara. O poti prostii usor daca ai talent asa ca mine.
Am nevoie de o cafea tare ca altfel o sa adorm si nu pot. Trebuie sa inca trimit 5 e-mailuri pentru ca o sa deschid inca un hotel. Sunt 24 pana acum fara cel care nu e deschis. Pot sa ma mandresc cu ce am in momentul asta. Firma mea e una foarte cunoscuta si chiar daca nu eu am fundat-o sa o tin pe picioare e un lucru foarte mare. Daca nu m-as fi ocupat eu de tot ar fi in faliment acum. Vonovat e tata si curvele lui aici. Le cumpara tot ce vor doar ca sa le-o traga. Ce viata.
- Salut Harry. Zici ca esti o fantoma. Ce-i cu fata aia ? - Kevin era acasa cand eu o atingeam pe sora-sa? Am crezut ca a plecat. - Data viitoare cand i-o tragi lui Evelyne ar trebui sa ii spui sa fie mai silentioasa putin. Eu si Liam sm cam auzit. - Incepe sa rada. Ce prost. Ma enerveaza ca altcineva inafara de mine a auzit-o pe Eve gemand. Kevin nu se cam pune pentru ca e fratele ei si e gay dar Liam e bisexual si nu e ok ca a auzit-o. - Stii nu credeam ca o sa reușesc sa o faci asa de repede.
- Esti un dement Kevin. Nu i-am tras-o inca.
- Serios? Harry Styles nu a reusit sa aiba pe cineva in pat intr-o saptamana? - Ridica din spranceana si e timpul ca eu sa rad. E adevarat mereu reusesc sa am o fata in mai putin de o saptamana, dar cu ea nu am prins inca momentul potrivit. A picat in momentul in care am mai mult de lucru dar asta nu inseamna ca nu o s-o fac in curand.
- O s-o fac. In curand. - Zambesc strengareste. Doar gandindu-ma la cum ar fi sa o simt in jurul meu ma face sa ma excit din nou. Trebuie sa alung gandurile astea murdare pana mai tarziu doar.
- Atunci ce faceati?
- Preliminarii, stii tu.
- Dupa gemetele ei cred ca tu ii ofereai ceva si nu invers. - Incepe sa se rada de mine acum.
- Toate la timpul lor.
- Lasa-ma sa te anunt ca ea nu o sa iti dea vreodata un blowjob. - Ce tot vorbeste? Digur isi bate joc de mine acum. Trebuie sa fie asta.
- Ce tot vorbesti? Macar stie ce e ala?
- Stie iar eu stiu ca n-o sa o faca vreodata.
- De unde stii? - Nu poate fi serios.
- Ea mi-a zis. - Ei vorbesc despre asta? Normal boule doar sunt frati. O invata Kevin. - Am vorbit o data despre asta si a zis ca nu o sa faca asta vreodata pentru ca e prea scarbos. Ar fi trebuit sa ii vezi fata cand a zis asta. - Spune si pleaca, lasandu-ma singur.
Imi pot imagina o Evelyne scarbita doar la gandul ca ar trebui sa faxa asta cuiva. Imi displace lucrul asta si doar gandul ca ea nu imi vs oferii asta ma face sa mor incet. Nu o s-o oblig sa faca ceva ce nu vrea, dar fa-o Doamne isi achimbe parerea. Am lasat asta de-o parte si am mers sus incepand sa scriu la primul e-mail si ma atuncand priviri spre Eve care acum e infasurata cam ciudat in plapuma lasand la vedere doar spatele si fundul ala mare. Vai ce i-as face. Trebuie sa fiu gata cu treaba pana se trezes-te.
CITEȘTI
My life - The beginning
FanficFloriani Evelyne Iris Ea, o fată simplă și cu multe vise la cei doar 17 ani ai săi. Își dorește o viață mai interesantă, vrea să trăiască o aventură. Una frumoasă și o sa aibă parte de ea, dar nu o să fie ceva ce ea și-ar fi dorit sa fie. Harry Sty...