Capitolul 40 - Harry

2.6K 122 16
                                    

E atat de fericita iar eu ma bucur ca fac parte din fericirea ei; ca sun eu ala care ia readus fericirea cand ea credea ca totul e pierdut. Nu inteleg de ce parintii ei nu au putut petrece Craciunul cu ea, inca o data,  dupa spusele ei. E important pentru ea. Poate e mai bine asa, intr-un fel. Daca ei ar fi avut timp pentru ea noi inca am fi certati acum. Deci eu ma bucur. Stiu ca sunt egoist, dar nu am ce face.

Văzând-o atat de fericita cand danseaza mi se incalzes-te inima. Ce se întâmplă cu mine? Eu nu sunt asa, trebuie sa merg pana afara. Intr-un moment de neatentie al ei am iesit afara si am gasit ceea ce imi trebuia. M-am alaturat unui grup care avea jointuri si cum am dus-o la gura mam relaxat uso, usor.  Trebuie sa o termin înainte sa dea de lipsa mea. Da de ce ar fi asta posibil? Normal ca trebuia ea sa apara. Vad curiositatea in ochii ei cand ma vede.

Trebuia eu sa fac ceva urat ca sa ii stric seara. Fata ei era uimita cand i-am spus ce e un joint. Normal ca nu putea fi altfel, sunt droguri. Cand i-am spus ca e in pericol langa mine ma asteptam sa imi spuna ca nu vrea sa ma mai vada vreodata si ca o sa plece de langa mine, dar mam bucurat ca nu a facut-o. Nu stiu ce m-as face fara ea.

***

Cand am ajuns acasa am lasat-o in sufragerie si am mers in camera fara sa ii spun nimic. Am nevoie de un dus rece ca gheata.  E atat de beata si imi place ca are mai mult tupeu. Ma excita cand ia inițiativă. Dansul ala ma starnit, ea nu isi da seama ce face din mine. Face un om slab si nu imi place nici nu imi doresc asta.

Am coborât dupa ceva timp jos. Ea era in fata geamului de sticla si era absorbita de propriile ganduri. Ce n-aș da sa pot intra in gandurile ei macar o data ca sa pot vedea ce se intampla acolo. Stiu ca nu se gandeste doar la cat de mul iubeste ea Craciunul, dar nu o sa încerc sa descopar mai mult. Nu am cu cine, e beata. E beata rau. Am dus-o sus cu intentia de a o pune la somn doar ca dandu-i rochia jos ideile mele sau schimbat complet. Trebuia sa o ating, altfel as fi inebunit.

E atat de vulnerabila in bratele mele. Am facut dusul ala rece degeaba. Sunt din nou tare ca piatra. Gesturile pe care le face si gemetele ei.. hm. Sa o vad lipsita de puteri dupa ce si-a dat drumul in gura mea ma face sa ma aprind mai tare. 

- Ai fost minunată Evelyne. - Spun și o sărut. Fata ei e una de milioane dupa ce ne desprindem din sarut. Trebuia sa se guste si ea. E ceva normal. - Iti place gustul tau? Eu il ador. E gustul meu preferat de acum inaine. - Cat de rusinoasa e. Nu am facut nimic iesit din comun. Bine nu nici eu nu am mai facut asta de la vreo 15 ani.. dar cu ea e diferit. Trec peste barierele pe care mi le-am pus.

- Pot sa iti fac același lucru? - Ea tocmai.. dar Kevin a zis ca ea nu.. Sunt confuz. Nu stiu daca asta e de la bautura. Poate ca e. A facut multe lucruri in seara asta din cauza alcoolului. Se uita la mine si e atat de emotionata iar eu mor de dorința dar nu pot sa o las sa faca asta.

- Evelyne, esti beata si nu vreau sa regreti maine.

- Nu o sa regret, serios. - Spune si imi intinde degetul mic. Doamne cat de inocenta.

- Kevin a zis ca nu vrei sa faci asta vreodata, ca e scarbos. Nu vreau sa te simti rau.

- Tu nu vrei sa iti fac asta?

- Asta ce? - Ranjesc spre ea. Poate find in starea asta o sa reusesc sa scot cuvantul de la ea.

- Nu o s-o spun. - Eh, am incercat.

- E un blowjob iubire. - Spun si o sarut. - Vreau Doamne, daca nu vreau. Nu mi-a mai facut nimeni asta de la 15 ani. Cum sa nu vreau? - Spun si imi lipesc fruntea de ei.

- Atunci.. - Isi pune mana pe coapsa mea si strange usor, facandu-ma sa imi inchid ochi la atingere. - ..spune-mi ce trebuie să fac. - Nu o sa accepte un nu si nici eu nu vreau sa ma ating singur. Spre doar sa fie bine maine.

My life - The beginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum