Scott z Derekiem natychmiast udali się za Kanimą albo, jak kto woli, Jacksonem. Allison zabrała skonsternowaną Lydię do domu. Stiles pojechał do siebie. A co ze mną? Zostałam w domu. Zwinęłam się w swoim łóżku i oglądałam Pamiętniki Wampirów.
__________________________________________________
Następnego ranka obudził mnie SMS od Stilesa.
Od: Stilinski
"Porwaliśmy Jacksona."
Cóż, to dużo tłumaczy. Chwila, jest kolejny.
"Spotkajmy się w lesie."
Znaczy wagary.
______________________________________________________
Weszłam do lasu, szukając zapachu Stilesa. Szybko go złapałam. Prawdę mówiąc jest trudny do przeoczenia. Jest specyficzny. Poszłam jego śladem i trafiłam do policyjnego vana.
- Łuski, jak u ryby? - usłyszałam głos Jacksona, dochodzący z vana.
- Nie, bardziej jak u gada. - stwierdził Stiles. - Ummm... Miałeś też pazury, z których sączył się jad paraliżujący ludzi, o i ogon.
- Miałem ogon. - powtórzył Jackson znudzonym głosem.
- Tak.
- Czy on coś robił?
- Nic, o czym bym wiedział.
- Czy mogę go użyć, żeby cię udusić? - Usłyszałam jak brzęczą łańcuchy.
- Wciąż mi nie wierzysz. Dobra. Co robiłeś w nocy po meczu półfinałowym?
- Poszedłem do domu.
- Jesteś tego pewien?
- Tak idioto. Co innego mógłby zrobić?
- Zaatakowałeś mnie, Dereka i Tessę w szkole, po czym uwięziłeś w basenie. Zabiłeś na moich oczach mechanika. Słodko, nie? Oraz jednego z łowców Argenta. A ostatniej nocy próbowałeś zabić Dannego.
- Dlaczego miałbym chcieć zabić swojego najlepszego przyjaciela?
- Scott próbuje to właśnie wyjaśnić.
- Może powinien wymyśleć, jak zapłaci za prawnika, który wyciągnie wasze tyłki z więzienia.
- Powiedz mi więc, co się stało podczas pełni.
- Nic, nic się nie stało.
Wzięłam to za znak, by wejść. Zapukałam w drzwi. Otworzył mi Stiles. W środku ujrzałam zakutego Jacksona bez koszulki.
- Naprawdę go porwałeś?! - wykrzyknęłam.
- Właśnie tak ci napisałem. - odparł Stiles.
Obróciłam się do Jacksona.
- Nie mam z tym nic wspólnego. Przysięgam.
Skinął na znak, że rozumie.
Stiles wyszedł z vana i wziął mnie na stronę, by mi coś powiedzieć.
- Nie chcę mieć z tym nic wspólnego. - powiedziałam mu.
- Dobra. - stwierdził, po czym wyciągnął telefon Jacksona i napisał do jego rodziców, że wszystko u niego gra. Po jakimś czasie dołączyła do nas Allison.
- Hej Allison.
- Wiedzą. - rzucił.
- Co? - zapytał Stiles.
CZYTASZ
A Twist of Fate // Derek Hale Love Story PL
FanficTessa McCall wraz ze swoim bratem Scottem McCallem i Stilesem Stilinskim są najlepszymi przyjaciółmi. Pewnej nocy cała trójka wybrała się do lasu na poszukiwanie martwego ciała. W tym momencie ich całe życie się zmieniło. Teraz Tessa musi stawić czo...