Díj #1

979 48 14
                                    


Sziasztok! Ma reggel arra ébredtem, hogy megkaptam az első díjamat. Gondolhatjátok, hogy egész nap fel vagyok pörögve, és tök jó kedvem van, hát próbálom gyorsan szavakba is önteni a boldogságomat!

Mindenek előtt, nagyon szépen köszönöm BabuMiriel - nek, leírhatatlan örömet okoztál ezzel számomra.  Pont előző éjszaka találtam rá a történetedre (hát nem ironikus?) , ezért rövidesen már el is kezdtem olvasni. 

A szabályok:

- Köszönd meg a díjat!

-Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat!

-Írj tíz dolgot magadról!

-Válaszolj a kapott tíz kérdésre!

-Írj tíz kérdést!

-Jelölj meg tíz embert, akit díjazol!

Tíz dolog magamról:

1.  Tizenöt éves vagyok, és kisgimnazista.

2. Alig vagyok 154 cm, amit a barátaim szeretnek az orrom alá dörgölni. Nem szeretek ilyen alacsony lenni, mert kisebbség érzetem van, de még nem veszett minden remény, még nőhetek! 

3. Egy éve az önbizalmam még a béka feneke alatt volt, százalékban mérve -1% - on. Azóta már sokkal nyíltabb és bátrabb vagyok, de akkor kész katasztrófa voltam. 

4. Ennek hatására kezdtem el komolyan venni az írást. Amit nem tudtam elmondani szóban, azt leírtam, és meg kell hogy mondjam, rengeteget segített. 

5. Az első írásom, ami fennmaradt, azt 8-9 évesen írtam, és az volt a címe, hogy A Répasüti. Tiszta röhej, hogy én ezt most megosztom nyilvánosan. Egyébként mindig is vonzott az írás, de voltak időszakaim, amikor teljesen elhanyagoltam. 

6. Fogszabályzós egyed vagyok.

7. Szeretek rajzolni, és az utóbbi időben festeni is. A kedvencem a zentangle art, mert annyira csodálatos, és szabad. Szó szerint bármit megidézhetsz bennük, a legváltozatosabb mintákkal. 

8. Tizenharmadik szülinapom előtt, nem szerettem olvasni. Kövezzetek meg, de így volt. Aztán egy hirtelen felindulásból megrendeltem Az Éhezők Viadalát, és az egész életemet megváltoztatta. Elkezdett felnyílni a szemem a való világ felett, valamint azután csak úgy daráltam, illetve darálom a könyveket. Egy teljesen új szemmel nézek a világra, és az emberekre. Nagyon hálás vagyok annak a könyvnek.

9. Szeretem magamat. Persze, hogy tele vagyok hibákkal, és igen én is néha megállok a tükör előtt, hogy szidjam a kinézetemet,  de a világért sem akarnék más lenni. Hálás vagyok, hogy én lehetek én.

10. Tömérdek fandomba beleillek, például én még mindig fanatikus One Direction, Cher Lloyd és még sok más rajongó vagyok. Nem beszélve Az Útvesztőről, vagy The 100-ról. Igazából ebből a szempontból elég hétköznapi vagyok, de egyébként utálok olyan lenni, mint mások. De tényleg, nem veszek olyan ruhákat, amik éppen divatban vannak, mert nem akarok tömeg lenni, pedig nincs azzal semmi baj, ha a bensőd különleges ( ez amúgy elment egy 10+1 ténynek).

Válaszok a kérdésekre:

1. Horror vagy romantikus?

Romantikus. Nem szeretem a sablonos, nyálas történeteket, de megannyi csodálatos regény van, amelyek a romantikus kategória alá sorolhatóak, és egyszerűen mesteriek (Például John Green). A langyi horrort, amúgy még elviselem. 

Tűz, Víz, Repülő (befejezett)Where stories live. Discover now