Przede mną pojawiła się czarno-biała postać. Przez zamazany obraz nie mogłam dostrzec, kto nas uratował.
Dziwny bohater wywalił człowieka z zaułka.
Obraz zaczął nabierać jakości, więc mogłam zauważyć, że to...
Panda.
Wstałam, po czym się przewróciłam. Chciałam podziękować, ale nie zdążyłam. Panda złapał mnie, zanim walnęłam plackiem na kupę śmieci. Pomógł mi wstać, po czym pocałował mi dłoń (Chat Style). Przyznaję, zarumieniłam się nieco. Gdy podniósł wzrok złapał za swój łuk i zniknął gdzieś na dachach budynków.
Gdy się ocknęłam usłyszałam szybki, za szybki oddech i co chwilę ciche jęki.
Odwróciłam się i zachwiałam lekko, ale zdążyłam złapać równowagę. Wyciągnęłam rękę ku Doloris. Dziewczyna skorzystała z pomocy.
Nadal trzęsła się z rozpaczy. Myślałam, że popadnie w depresję!
*the next day*
Gdy przyszłam do szkoły zauważyłam, że Nath znowu siedzi razem z Juleką. Tym razem rozmawiali sobie o czymś bardzo zawzięcie, Nathaniel zapewne ją rysował.
Ale tym razem Rose siedziała sama, a to oznaczało, że Juleka miała ochotę obok niego usiąść. Uśmiechnęłam się na myśl, że Nathaniel znalazł sobie nową koleżankę, ale poczułam coś, co mogło być zazdrością.
Wzruszyłam ramionami i lekko kuśtykając usiadłam na miejscu Juleki. Spojrzałam tylko jeszcze na Natha, który zarumienił się nieco i pomachał do mnie. Widać było, że jest zmieszany.
Ostatnio poznaje bardzo dużo osób, głównie dziewczyny.
Pamiętam czasy, jak był zakochany w Mari. W pewnym momencie, gdy uratowałam go przed Śmieciarzem odkochał się i postanowił zacząć podziwiać mnie.
Usiadłam obok Rose, nie miałam wyboru.
- Cześć. - uśmiechnęłam się.
Przez następną lekcję ja i Rose pisałyśmy sobie na kartkach wiadomości. Ja dekorowałam naszą ,,rozmowę" różnymi obrazkami, a ona ciągle narzekała na Julekę. Chciała dzisiaj pokazać jej kilka rzeczy i listów dla księcia Aliego, ale jej przyjaciółka zmieniła zdanie.
Co jakiś czas patrzyłam na ławkę obok, aż dostrzegłam, że Juleka przytuliła Nathaniela. Wściekłam się, złamałam ołówek od Doloris. W porę się opamiętałam.
-------------------------------------------------------------------
Macie kolejny rozdział :)
Chciałabym was poprosić o to, abyście powiedzieli o moim ff innym wattpadowiczom, którzy lubią ff :) Mam nadzieję, że kolejny rozdziałsię wam spodobał!
Gwiazdkujcie, komentujcie itd.
Czekam :*
CZYTASZ
Blanc Lady/Biała Dama |Miraculum
FanficMam na imię Bonnie, mieszkam w Paryżu. Mam Polskie korzenie, po mamie, to mój ojciec jest francuzem. Chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Na co dzień jestem wzorową uczennicą, ale kiedy Paryżowi grozi niebezpieczeństwo zmieniam się w strażniczkę pokoj...