Merhabalar!
Kendimi çok özletmediğimi düşünüyorum. Yanılmıyorum ya?
Kesin yanılmıyorum.
Bol bol yorum bekliyorum. Özellikle satır arası yorumlarınıza bayılıyorum! Onları okumak ayrı bir zevk... İnternetim kısıtlı olduğu için geri dönüş yapamıyorum ama hepsini okuyorum emin olun ki...
Kaçtım ben, yorum ve beğeninizin geleceğini umarak? (:
Sahne 17Yeni Evli
Flaş! Flaş! Flaş!
Ali Ömer Erez cephesinde trip rüzgârları esiyor!
Bu haber çok konuşulacak!
Value dergisinin sahibi Ali Ömer Erez, yanlış anlaşılmalar üzerine kaderinin bağlandığı yalancı karısı Cemre Erez'e neden tavır aldı? Ünlü patronu kim çileden çıkardı? Bacak boyunu geçmeyen çocuklara laf çarpıtırken, zavallı karısı Cemre Erez ne yaptı? Duyduklarınıza inanamayacaksınız!
Az sonra...
Gönül isterdi ki bu flaş haberimizin soruları cevaplarına kavuşsun, izleyenlerimiz merakını gidersin, çalsın davullar, oynasın kızlar falan filan... Lakin flaş haberimizi kesmek zorundayız çünkü şuan annemlerin yanındayız. Lütfen, bize gönül koymayın! Şey gibi düşünün... Sanki canlı yayın bağlantısındaymışız da birden bağlantı kopmuş gibi... Kamerayı görünce el sallayan amcaların ve teyzelerin görüntüsü aniden yok olmuş gibi... Bir talihsizlik daha bizi bulmuş gibi...
Öyle bir şey olsa şaşırmazsınız değil mi? Sonuçta talihsizlikler üzerine bugün parmağımda beyaz altından bir alyans var ve hemen yanımda annemin elini öpüp başına koyan son trip bükücü eniştenizle evliyim. Aman gözünüzü seveyim sakın eniştemle delirmeceler diyerek hayal dünyasında gezinmeyin!
Kamu spotumu sizin yaranıza yaptığıma göre şuana dönebiliriz. Eblek bir suratla Ömer'in arkasından bakakalmam orada saatleri öldürdüğümü düşündürmesin size. Soru işareti dolu bakışlarla koşar adım merdivenleri çıkıp evimin direğinin yanındaki yerini aldım bir kere! Almasaydım eğer annemin soru yağmuruna tutulabilirdik. Muhtemelen kavga ettiğimizi düşünüp bütün geceyi bana zehir ederdi ki buna hiç gerek yok. Değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI DAMAT(Tamamlandı)
Humor"Gülmeyi sevenlere ithafen..." Bir derginin genel müdürü olan Ali Ömer Erez; görünürde çapkın, hovarda ve ciddi ilişkiden kaçan bir adamdır. Tamamıyla tesadüfi olarak esas kızımız Cemre Soylu ile tanışır ve art arda gelen talihsizlikler sonucunda ke...